simpel helder en goed geregeld

Sinds we zijn overgestapt hebben we de maandelijkse kosten gehalveerd. elke maand een net overzicht van het verbruik en de gemaakte kosten. erg blij dat we Frank als leverancier hebben

• Frank app

Beste PJC, Super om te lezen dat jullie dankzij ons dynamische contract besparen op de energierekening!

Een Openbaring TOP!

Wij zijn zeer tevreden over Frank Energie de tarieven zijn zeer laag uitstekende app en elke dag een inzicht in de dagprijzen! Facturering is netjes en geen problemen!Wij kunnen Frank Energie bij iedereen aanbevelen! Fijn bedrijf!

• Frank app

Hi Maurice en Anita, Een prachtige beoordeling, dank hiervoor! Super dat jullie tevreden zijn over onze wijze van factureren en onze Frank app.

Optimale energie.

Fijne ervaring tot nu toe.cooral snelle.levering.en fijne service.

• Frank app

Hi Oscar, Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service!

Duidelijk, transparant en geen gedoe.

Heldere communicatie, een duidelijke app en je zit nergens aan vast.

• Frank app

Dank voor je beoordeling, Helma! Super om te lezen dat je ons aanbeveelt!

Helemaal super !!

Helemaal super in 1 oog opslag je inkijk in je verbruik !!

• Frank app

Beste Marco, Bedankt voor je positieve beoordeling en super om te lezen dat onze Frank app je bevalt!

Goede service en prijzen

Ideale app waar je alles in kan bijhouden. Goede prijzen en de service werkt ook naar behoren.

• Frank app

Beste Monique, Dank voor jouw 5 sterren beoordeling!

Goede prijs en app

Sinds een aantal maanden bij Frank. Maandlasten vallen lager uit dan als ik nu een vast contract had afgesloten. Wel benieuwd hoe dit in de winter zal zijn. Ik ben blij met de inzichtelijke app die mij helpt energie op de juiste momenten te verbruiken.

• Frank app

Hoi Annika, Bedankt voor je positieve beoordeling! Via de factuurvoorspeller op onze website laten we een inschatting zien van jouw toekomstige maandlasten op basis van de verwachtingen van de energiebeurs van vandaag: https://www.frankenergie.nl/factuurvoorspeller Met vriendelijke groet, Team Frank

Heldere energie maatschappij met goede prijzen!

Onwijs fijn dat ik zelf kan zien wanneer de energie goedkoop is, zo zet ik de wasmachine aan op een moment dat het mij niet veel kost.

• Frank app

Hoi Selma, Bedankt voor je beoordeling en super om te lezen dat je dankzij onze Frank app bespaart op de energierekening door je verbruik te verschuiven naar de goedkope uren!

Cashback niet gekregen

Ik heb m'n cashback via shopbuddy niet gekregen.

• Frank app

Beste Kevin, Bedankt voor je beoordeling via klantenvertellen.nl! Je meldt dat je van shopbuddies.nl nog geen cashback hebt ontvangen. Shopbuddies.nl controleert na een aantal maanden of je nog klant bij ons bent waarna de cashback zal worden vrijgegeven in jouw persoonlijke shopbuddies.nl omgeving. Indien de overeenkomst met Frank Energie binnen drie maanden wordt opgezegd, zal de cashback worden afgekeurd. Met vriendelijke groet, Team Frank

Positef maar ........

Positieve ervaringen. Ben mede door de inzichten zuiniger om gegaan met gas en stroom. Echter, er is een punt van zorg: De energiebelasting die consumenten betalen wordt berekend over het gebruik per KhW of m3. Bij Frank Energie wordt de energiebelasting als vaste last maandelijks in rekening gebracht. Iedere maand een gelijk bedrag. Doordat ik zuinig gebruik maak van stroom en gas betaal ik maandelijks te veel energie belasting! Dit heb ik bij Frank Energie aangegeven. Zij geven mij wel gelijk dat zij te veel energiebelasting in rekening brengen. Zij geven ook aan dat dit verrekend zal worden. Maar op de vraag wanneer blijft dit stil. Ik snap niet dat de energiebelasting op het werkelijk gebruik / voorschot gelegd wordt i.p.v. een vast bedrag per maand. Voor mij gaat dit om een aardig bedrag dat ik ongewild spaar bij Frank Energie waarvan het de vraag is of ik dit terug krijg. Hopelijk passen zij dit aan.

• Frank app

Maken waar wat ze zeggen en digitale overzichten zijn uitstekend

Prima ervaring, tot op heden probleemloos en heldere communicatie.

Fijne maatschappij

Erg prettige manier van werken. We stemmen ondertussen bijna al ons verbruik af op de momenten dat de prijzen het laagst zijn. Hierdoor betalen we weinig en per definitie niet te veel. Ook prettig om het gevoel te hebben dat door de schommelingen de maatschappij niet al te snel failliet kan gaan omdat de schommelingen worden betaald door diegene die de energie verbruikt.

• Frank app

Mail van mij niet zorgvuldig gelezen.

Vragen naar het soort meter in de oude en nieuwe woning. In mijn mail aangegeven dat beide woningen digitale meters hebben. Tevens gevraagd of Frank Energie contact opneemt met Stedin over de koppeling van de meters aan mijn contract.

• Frank app

Duidelijk verhaal, helpen zsm bij vragen...

Mbv inzicht geven ze een stimulans aan klanten om gebruik te maken van de uren met lagere tarieven, die dagelijks worden doorgegeven via de app. Die is overigens ook prima en geeft een goed beeld van de werkelijke kosten van energie (incl. BTW en vastrecht). Helaas zijn ze vwb uitlezen van de slimme meter ook afhankelijk van de netbeheerders en die hebben het niet zo goed onder controle. Wat ze dan ook wél weer goed op pakken en ook met beperkte Info proberen ze jou als klant een zo gunstig mogelijke rekening te geven. Top actie!

Frank doet wat het zegt

De werkwijze van Frank stelt mij in staat om zeer bewust met mijn energie verbruik om te gaan. Geen vast maandbedrag en vervolgens een jaar achterover leunen, maar dagelijks bewuste keuzes te maken over je energie verbruik.

• Frank app

Snelle reacties op ons verzoek

Nette, snelle en duidelijke terugkoppeling op de gestelde vragen. Prima service tot nu toe. Hopelijk blijft dit zo!

• Frank app

goede ervaring. hele goede servive ontvangen van Niels.

Niels is een voorbeeldservicegericht, voor alle medewerkers van een energiemaatschappij. Niels kan goed luisteren is Klantvriendelijk, servicegericht, deskundig en heel geduldig. Omdat ik een betere aanbieding kreeg ben ik weggegaan. Leer punten voor Frank niet te hoge bedragen vermelden voor teruglevering, benoem reële bedragen ook de hoeveelheid teruglevering beter verdelen over de maanden. Voorkom dat klanten moeten betalen voor het terug leveren van zonnenergie ( verbruik van energie levert geld op en energie leveren aan het net kost geld} Dit moet je niet willen in deze tijd,

• Frank app

Transparant, duidelijk en een scherpe prijs

Heldere communicatie en duidelijk inzicht van de te verwachten kosten.

Super goed geholpen

Onlangs wilden wij ons aanmelden bij Frank. Omdat het aanmelden vrij last minute was, hadden wij wat hulp nodig van de klantenservice. Deze hebben ons uitstekend te woord gestaan en geholpen en zijn wij in no time aangesloten. Complimenten!

duidelijke en goede communicatie

Mijn vraag werd snel beantwoord en werd ook nog verder gedacht dan alleen mijn vraag. Heel goed bezig Frank!

Betalen voor je werkelijke verbruik tegen de inkoopprijs voelt eerlijk. En met de app kan ik heel nauwkeurig mijn verbruik volgen.

Gustav Mahlerlaan 1025 1082 MK Amsterdam

Over Frank Energie Nederland

Frank verfrist de energiemarkt met gezond verstand. Ongezonde marges en inefficiënte processen worden aangepakt, waardoor de prijs flink omlaag kan. Wat dat oplevert vloeit terug naar onze klant of naar onze natuur. Alles om energie en energieverbruik duurzamer te maken.