Fantastische oplossing

Chemotherapie krijgen is al vervelend op zich. Als je door een eigen haarband dan nog zo op jezelf mag lijken, helpt dat enorm. Zeker omdat ik een zoontje heb van 9 jaar. Deskundigheid, kwaliteit en ontzettend betrokken team van Toupim ondersteunen fantastisch in dit pittige proces.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Mijn haarband biedt behoud eigenheid en troost.

Het behoud van mijn haren ervaar ik als het behouden van een onderdeel van mijn identiteit. Het biedt troost om je eigen haren weer langs je gezicht te voelen en je wordt weer de persoon die je was. Mijn haarband geeft mij de kans om die persoon langzaam los te laten op weg naar herstel en groei.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Ik voel me minder een patient

Ik ben ongelofelijk blij met mijn haarband! Het geeft me een goed gevoel als ik hem draag omdat ik echt weer “mij” ben en het helpt me om positief met mijn situatie om te gaan. Ondanks dat ik niet heel erg lang haar had en in laagjes, heeft het Toupim team er iets heel moois van gemaakt, zelfs met twee haar lokjes. Ik draag hem met verschillende hoeden en mutsjes en krijg leuke reacties. Veel dank aan het Toupimteam die dit met zoveel liefde en toewijding voor mij mogelijk heeft gemaakt. Fijn dat ik jullie ook even kon ontmoeten. Jullie doen fantastisch werk!! Dank.

Ongelooflijk blij

Wat leveren ze hier bij Toupim een fantastisch werk. Ik deze ongelooflijk moeilijke tijd kan ik toch helemaal mijzelf blijven. En dat zonder dat mensen direct aan me zien dat ik ziek ben. Ze leveren niet alleen een super kwalitatieve haarband maar stoppen er ook zo veel liefde en warmte in. Ze denken overal aan, je kan ze altijd bellen met vragen en ze denken graag met je mee als je ergens tegen aan loop. En heb je er later toch ooit problemen mee dan hoef je ze maar te bellen en lossen het graag me je op. Bijvoorbeeld als hij te los of te strak zit dan kan je ze gewoon bellen en leveren ze een nieuwe elastiek voor in de haarband. Echt Toupim ik zou jullie aan iedereen aanbevelen en dat doe ik dus ook geregeld als ik mensen spreek.

Zeer professioneel

In deze moeilijke tijd biedt Toupim een hele fijne dienstverlening en een prachtig produkt.

Vriendelijk en prettige samenwerking

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Zo blij met mijn eigen haar, lekker van mezelf!!!!

Ik kan nu kiezen. Als ik me goed voel, doe ik de haarband op als we weg gaan. Zie ik er lekker gewoon uit. Mensen zien niet aan me dat ik ziek ben. Heerlijk! Even weer echt vrouw voelen!!! Voel ik me niet goed, dan boeit het me niet en gebruik ik hem niet. Dat voelt oké. Het kunnen kiezen is erg fijn. DANKJEWEL. DANKBAAR!!!!!!!

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

je wordt goed geholpen en zijn erg betrokken in je moeilijke periode

via app of mail heb ik fijn gevonden om advies en waar ik aan moest denken. en ze leven met je mee! haarband is echt een mooi oplossing om je eigen haar te dragen. ondanks je kaal bent. om toch zoveel mogelijk jezelf kan zijn ondanks dat je ziek bent.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Superblij met mijn haarband van Toupim. De medewerkers zijn heel lief en geduldig. Ze maken echt iets moois van je eigen haar.

Geweldig en liefdevol

Ik was samen met mijn vriendin en we werden heel liefdevol ontvangen en behandeld. Vriendin mocht ook een plukje haar afknippen en we gingen er samen positief mee om. Tuurlijk tis niet leuk je haar te moeten afknippen maar eerlijk gezegd stond dat korte haar me ook goed, kreeg ook leuke reacties op mijn korte koppie. Toen na de 2e chemo alles begon uit te vallen, heb ik mijn vriend gevraagd alles af te scheren, dat ging met een lach en een traan maar ook dat was goed. Ben blij nu het kouder wordt dat ik mijn haarband kan gaan dragen met een leuk mutsje erop alsof gewoon weer mezelf ben

Wauw!

Ontzettend blij met de haarband die ik heb ontvangen van Toupim. De service van dit bedrijf is erg goed, ze denken met je mee!

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

De haarband is prachtig gemaakt!

Het feit dat ik mijn eigen haar kon 'redden' heeft me vooral in het begin van mijn ziekte heel veel kracht gegeven.

Geweldig blij mee!

Het gevoel van je eigen haar dat kriebelt tegen je wang is eigenlijk niet onder woorden te brengen. Zo blij dat ik jullie nog net op tijd ontdekte. Vandaag in ziekenhuis en niets dan complimenten. Heel veel dank en wat een top idee om hier mee te gaan beginnen.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Super lieve behulpzame mensen!

Als je belt met vragen wordt je heel vriendelijk te woord gestaan! Duidelijke instructies echt in 1 woord SUPER!

Fantastisch geholpen

Ik ben heel erg goed geholpen. Met hart en ziel word er aan de toupim gewerkt. Petje af.

• Voldoet je eigen-haarband aan de verwachtingen? Ja
  • Was het duidelijk wanneer je het haar af moest knippen? N.v.t.

Heel fijn om mijn eigen haar terug te hebben

Heel fijn om mijn eigen haar terug te hebben

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Geweldig resultaat en lieve dames en hulp eromheen.

Het was heel fijn om mijn haar bij jullie te laten terug zetten in de band. Ook u ik voorlopig nog kaal ben van de chemotherapie is het fijn je eigen haarband te hebben en op te kunnen doen als je dat wilt. Iedereen herkent je weer en het voelt als eigen. Na zoveel verdriet is het een heel mooi middel om je eigenwaarde wat terug te krijgen.

Fijn persoonlijk contact met Sylvia

Als Amsterdamse, heb ik (op een afgesproken tijd) mijn staartjes ingeleverd bij Toupim. Sylvia ontving mij zelf en was uitermate vriendelijk en begripvol. Ik mocht alvast een pas-haarband proberen; voelde me op mijn gemak en had het gevoel dat er ook veel aandacht was voor mijn superlichte eigen haarkleur. Resultaat is prachtig en ik vind dat ik ondanks de behandelingen er niet als een typische chemo-patiënt uitzie. Dat betekent heel veel voor mij.

Wat een goed concept.

Toen ik hoorde dat ik mijn haar zou verliezen door chemo ben ik naar pruiken gaan zoeken op insta. Daar kwam ik in Toupim tegen en wist meteen: dat ga ik doen. Hoe fijn is het om je eigen haar te behouden. Het bedrijf is echt fantastisch;, duidelijke instructies, fijne communicatie, begripvol, begeleiding tijdens het proces. Het resultaat is echt prachtig. Het draagt heel comfortabel en is te combineren met allerlei soorten sjaals, petjes en hoedjes! Ik ben super blij! Dikke dikke aanrader!

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

fantastisch product en ook zo'n empathische en kundige begeleiding

Fijn contact . goed bereikbaar , meedenkend fantastisch produkt, waarover ik veel complimenten krijg. En ..voordat mijn haar uitviel was de band al in huis. Dat voelde heel veilig en troostrijk Sylvia en medewerkerss werken er erg hard aan . Ik heb dan ook aan de oncoloog en en verpleegkundige ea verteld en uitgedeeld zodat ze ook andere mensen hiervan kunnen vertellen Ook zij riepen elkaar om te laten zien hoe mooi het was.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Fantastisch om een haarband van mijn eigen haar te hebben.

Bij de diagnose kanker bij een jonge vrouw komt vaak de vraag 'en wat ga je doen met uw haar?'. Ik wist dat ik het zo natuurlijk mogelijk wou houden & wat is er zo naturel als je eigen haar? Heel blij met mijn haarband.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Ik heb mijn haar weer terug gekregen

Het knippen vond ik verschrikkelijk, het feit dat mn haar zou uitvallen nog erger. Ik besloot om mijn haar af te knippen en zelf te gebruiken voor tijdens mijn chemotraject. Ik heb zelf enorm lang haar en krullen. Ze hebben hier wat enorms tofs van gemaakt. Mensen die het niet weten zien niet dat het een haarband is. Ze denken dat ik een toffe mode actie heb met mn hippe mutsjes haha zo voelt het toch een beetjw alsof ik mezelf blijf

Zeer goed!!

Zeer goed, erg behulpzaam, vriendelijk en snel!

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Mijn Toupim is prachtig geworden, vooral ook omdat er ander donorhaar is gebruikt

Ik heb nog niet op alle vragen antwoorden gehad. Vanwege mijn ziekzijn ook geen puf gehad om hier achterna te gaan. Het is onduidelijk hoe ik mijn Toupim moet bewaren, schoonmaken en vaster kan zetten (?) in dien nodig. De kundigheid hoe mijn Toupim gemaakt is, is zo bijzonder!!

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Bij het verlies van je haar een groot lichtpunt!

Ik heb gekozen voor de duurste mogelijkheid en mijn haar door de ‘Toupim’ kappers laten afknippen. Ik wilde daar niemand mee opzadelen, omdat het toch een emotioneel gebeuren is. Daar heb ik mijn vakantiegeld voor apart gezet. Ik ben samen met mijn man op een hele fijne en gezellige wijze ontvangen. Men nam rustig de tijd. Ik heb mij op geen enkel moment onzeker of verdrietig gevoeld. De band was zelfs eerder klaar dan de 48 uur die er voor stond. Ja, het is heel veel geld, maar voor mij het is het dubbel en dwars waard. Het geeft mij zekerheid. Met de haarband op zie ik er weer uit als mijzelf.

Spaarndammerdijk 17 H

1013 ZM Amsterdam