Het is heerlijk om je eigen haar in je nek te voelen. Een voordeel vind ik ook dat je hem langer kunt dragen dan een pruik want het jeukt niet. Tijdens een periode waarin het soms toch al zo moeilijk is jezelf in de spiegel aankijken en dan ondanks alles toch jezelf zien, heel waardevol. Ben er erg blij mee en krijg ook heel veel complimenten.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Ik gebruik het meer dan mijn pruik van echt haar

Ben erg tevreden

Wauw!

Het was best lastig om mijn haar af te knippen terwijl het nog niet eens uitviel. Maar wat ben ik er achteraf blij mee… nog geen seconde spijt gehad!

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Fantastische communicatie, meedenkend team, vakwerk en uiteindelijk een prachtige eigen-haarband!

Via Instagram had ik het account van Toupim weleens voorbij zien komen. Toen ik zelf wist dat ik mijn haren zou gaan verliezen, heb ik via de website van Toupim een brochure aangevraagd. In de brochure stond alles duidelijk uitgelegd. Naast het krijgen van de brochure, kreeg ik ook een berichtje met de vraag of alles duidelijk was. Erg fijn dat er gelijk persoonlijk contact werd gelegd. Mijn kapster heeft mijn haar, aan de hand van de duidelijke instructievideo's, goed af kunnen knippen en daarna heeft ze mijn haarlokken afgegeven bij Toupim. Een week later kreeg ik bericht dat ik mijn eigen-haarband kon komen ophalen. Ik werd vriendelijk ontvangen. Wat een kunstwerk is er gemaakt van mijn eigen haar! Toen ik mijn eigen-haarband opzetten, was ik 'weer helemaal terug'. Onwijs knap hoe deze lieve mensen mijn eigen-haarband zo echt hebben laten lijken. Dankjewel!

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Super ben zo blij met mijn haarband en wat zijn jullie allemaal ontzettend lief en betrokken

Fantastisch!

Ik kreeg via mijn schoonzusje de tip toupim nadat zij jaren geleden zelf een mooie haar eigen haarband had laten maken. Heel fijn begeleid door Sylvia vooral tijdens het afknippen van mijn haar. Dat was uiteraard een heel moeilijk moment. Ik ben ontzettend gelukkig dat ik op deze manier mijn haar vol trots kan blijven dragen in deze moeilijke periode.

super begeleidt

In het begin ben ik super goed begeleidt tot het eind product. Ik had het grootste pakket gekozen want ik wilde in deze roller coaster alle gemak hebben. Alleen toen het klaar was werd er teveel van mij gevraagd. Wel begrijpelijk. Maar video's maken en reclame maken ging mij net even te ver. Nu doe ik het wel mondeling. Maar om met mijn camera rond te lopen zag ik niet zitten. Want ondanks alles is het toch confronterend. Ik ben goed geholpen met de afhandeling met mijn zorg erzekering. Het eind product is geweldig. Ik heb een kop gekocht waar ik hem op mijn kast heb staan en waar ik hem zo kan pakken. Zo geniet ik er dubbel van. Want het blijft toch een stuk vakwerk. En ook een kunstwerk. Nu heb ik beide. Waar ik dubbel plezier van heb.

Echt heel blij mee!

Ik ben zo blij dat ik voor Toupim heb gekozen! Door Toupim heb ik proces van mijn haar verliezen door behandelingen als een stuk minder heftig ervaren omdat ik wist dat ik m’n eigen haren weer terug zou krijgen. Hierdoor heb ik er weinig moeite mee gehad om het af te laten knippen. De dag dat ik mijn haren weer terug kreeg was fantastisch, ik ben in tijden niet zo blij geweest! Toupim is echt een fantastisch concept en nu ben ik nog steeds mezelf! Heel erg bedankt hiervoor!

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Geweldige oplossing in deze moeilijke periode

Zeer prettige mooie haarband van mijn eigen haar

Hartverwarmend

Ik heb een eigen-haarband van Toupim die ik elke dag met heel veel plezier en gemak draag. Ik heb het contact met de medewerkers van Toupim als heel betrokken en persoonlijk ervaren.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Zeer tevreden met de haarband

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Haarband niet van 'echt' te onderscheiden!

Na een hartelijke ontvangst werd mijn haar geknipt. Niet geheel volgens de video die op de site staat waardoor de lengte die overbleef erg kort was. Mijn eigen kapster heeft het de volgende dag nog wat bijgeknipt en bijgeverfd en ik hield een leuk pittig kort koppie haar over. Dit was een goede manier om van middellang naar kort naar geen haar te gaan. Zo kon ik nog twee en halve week wennen tot mijn haar uitviel en ik de tondeuse eroverheen haalde. Als ik de deur uitga doe ik mijn haarband (meestal) om. Gelukkig voel ik me zeker genoeg om als ik naar bekenden ga (met de auto), dat niet te hoeven doen. Ik moest het haar eerst wel licht krullen omdat het haar van de haarband stijl was en ik geen stijl haar had. Dat moet wel voorzichtig gebeuren! Mensen die mij kennen, vinden het haar niet van 'echt' te onderscheiden!

Betrokken , deskundig

Het contact via de app vond ik heel fijn. Ook de instructies en de mail om me moed te wensen, als zeer prettig ervaren . De band was snel klaar en de foto’s die vooraf werden gestuurd maakten het uitpakken van de band een “feestje” Heel erg blij met de band , een stukje van mezelf terug in dit moeilijke proces .

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Blij dat mijn haar niet in de prullenbak is verdwenen!

Ik vind het concept van Toupim heel mooi. Het verdient nog meer aandacht. De eigen-haarband die jullie zo snel voor me hebben gemaakt heb ik al gebruikt tijdens een concert waaraan ik meedeed. Ik kreeg veel complimenten!

Snel klaar

De Toupim was snel Klaar. Dat was fijn. De haarband is een mooie optie om te dragen.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Zó ontzettend mooi & eigen!

Bij het lezen van de mogelijkheid een eigenhaar-band te kunnen laten maken was ik gelijk héél enthousiast. Het moment dat mijn eigen mooie goudkleurige krullen eraf gingen was even moeilijk maar wetende dat het niet ‘verloren’ zou gaan maakte me toch een soort van blij. Al stond mijn korte coupe heel stoer. Wat verder in het traject ga je steeds meer haar verliezen en de mogelijkheid om mijn eigenhaar-band te kunnen dragen is echt goud waard!! Het resultaat is fantastisch!! Net als het persoonlijke contact, het advies, de informatie en de aandacht die jullie als team voor mij hadden. Onbetaalbaar!

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Mijn ervaring begon niet zo goed, helaas was mijn haar eigen haar kwijtgeraakt met de koeriersdienst. Hier kwam ik pas achter nadat ik er zelf achteraan had gebeld. Maar daarna heeft Toupim ism het haarhuis er alles aan gedaan om het haarwerk zo snel mogelijk af te hebben en weer bij mij in het bezit het het ebben. Het haarwerk is prachtig en ben er erg blij mee. Bedankt!

De haarband is top!

De haarband is werkelijk super! Het zit goed en je kunt het afwisselen met een petje of muts. Het haar blijft ook mooi.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Gelukkiger kunnen jullie mijn dochter niet maken!

Wat fijn dat jullie van mijn haren een haarwerk voor onze dochter hebben kunnen maken. Dit heeft niet alleen haarzelf, maar ons hele gezin geholpen.

Prachtig product

Al heeft mijn dochter de band niet heel vaak op, omdat ze (tegen mijn verwachting in) ook heel content is met haar kale hoofd + petje, het is echt een super mooie haarband en fantastisch dat het bestaat!

Prachtige haarband

Zeer fijn geholpen en contact met toupim team. Prachtige haarband ontvangen met duidelijke instructies. Wat ik wel een beetje jammer vnd id dat mij later vertelt werf dat een haarband met lokjes normaal 100 euro duurder was. Toen ik aangaf dat ik daar het geld niet voor had werd daar ook niet meer over gepraat. Ik krijg veel complimenten over mijn haar en er wordt veel gezegd hoe natuurlijk het er uit ziet.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

De communicatie, de zorgvuldigheid, de snelheid en het eindresultaat, alles was geweldig!

Ik ben zeer tevreden over de weg tot de haarband en over de haarband zelf.

Fantastische oplossing

Chemotherapie krijgen is al vervelend op zich. Als je door een eigen haarband dan nog zo op jezelf mag lijken, helpt dat enorm. Zeker omdat ik een zoontje heb van 9 jaar. Deskundigheid, kwaliteit en ontzettend betrokken team van Toupim ondersteunen fantastisch in dit pittige proces.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Mijn haarband biedt behoud eigenheid en troost.

Het behoud van mijn haren ervaar ik als het behouden van een onderdeel van mijn identiteit. Het biedt troost om je eigen haren weer langs je gezicht te voelen en je wordt weer de persoon die je was. Mijn haarband geeft mij de kans om die persoon langzaam los te laten op weg naar herstel en groei.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Ik voel me minder een patient

Ik ben ongelofelijk blij met mijn haarband! Het geeft me een goed gevoel als ik hem draag omdat ik echt weer “mij” ben en het helpt me om positief met mijn situatie om te gaan. Ondanks dat ik niet heel erg lang haar had en in laagjes, heeft het Toupim team er iets heel moois van gemaakt, zelfs met twee haar lokjes. Ik draag hem met verschillende hoeden en mutsjes en krijg leuke reacties. Veel dank aan het Toupimteam die dit met zoveel liefde en toewijding voor mij mogelijk heeft gemaakt. Fijn dat ik jullie ook even kon ontmoeten. Jullie doen fantastisch werk!! Dank.

Spaarndammerdijk 17 1013 ZM Amsterdam