Kwam in een warm bad waar ik heel goed begrepen werd

In de heftige periode waarin ik zit. Was de ervaring om een haarband te krijgen heel erg fijn. Het gaf mij de vrijheid on mezelf te kunnen blijven, kan gewoon mijn eigen ding blijven doen zonder dat mijn ziekte op de voorgrond staat

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Top het resultaat overstijgt mijn verwachting

Voorop staat de klantvriendelijkheid. Er wordt gereageerd op mail of app verkeer. Dat is prettig, mede omdat mijn onzekerheid in de beginfase opspeelde. De hele procedure wordt goed uitgelegd. Ik had vrij kort haar, dus hebben ze aangegeven dat er wellicht geen haarband gemaakt kon worden. Het resultaat mag er overigens zijn! De extra inspanning heeft mij een prachtige haarband opgeleverd. Ik ben er bijzonder blij mee. De kosten worden voor een deel vergoed door de verzekering en ook dit heeft Toupim geregeld. Top service!

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Toupim haarbandje is fijn om te dragen

Idee van eigenhaarband is heel goed. Voor de zomer lastig om 'n geschikt hoofddeksel te vinden voor op de band. Het moet ook niet afwaaien zo'n pet of hoed. Muts werkt goed maar is vaak te warm. Communicatie laat soms wat op zich wachten. Wel altijd correct en vriendelijk. De band is prijzig. Jammer dat de rekening niet rechtstreeks naar Zorg en Zekerheid kon. Voorschieten van zoveel geld kan niet iedereen.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Wat een lieve mensen waar je in een turbulente, emotionele tijd in je leven mee te maken krijgt. Alle contacten heel vriendelijk en gepast. Ook bij het knippen van mijn haren bij Toupim werd alles met waardigheid gedaan. Het is toch een grote stap. Een week later het bericht dat mijn haarband klaar was. De volgende dag opgehaald in Amsterdam. Wat een emotioneel en fijn moment om je eigen haar weer op je hoofd te zien! Nu 5 weken later ben ik nog net zo blij met de haarband als de eerste dag. Krijg er veel complimenten over door mensen die ervan weten, veel mensen zien en weten niet eens dit een haarband is. Ze denken dat ik gewoon een muts of hoed op heb. Zo fijn om in deze zware tijd, toch je eigen haar te zien en in je nek te voelen.

Een lichtpuntje

Mijn Toupim is een lichtpuntje in een moeilijke periode. Het is een manier om mijn eigen haar te weer te kunnen dragen en er weer uit te zien als mijzelf. Niets dan complimenten voor Toupim; het begrip tijdens het knippen, de kwaliteit van de haarband en ik kon mijn haarband snel ophalen. Ik ben er oprecht erg blij mee!

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Toupim is geweldig. Ze hebben een eigen-haar-band voor mijn moeder gemaakt. Die moest naar Amerika verzonden worden. Geen probleem. Het haar was niet goed afgeknipt. Geen probleem. Ik wilde graag de snelste service maar kon niet van alle opties gebruik maken. Geen probleem, ik kreeg een maatwerkpakket. Niks is een probleem, alles is mogelijk. Ze zijn lief en erg goed in hun werk. Mijn moeder ziet er met haar eigen haar in een Toupim-haarband heel gewoon uit. En dat helpt dan weer in hoe ze zich voelt.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Ontzettend blij dat ik nu toch met mijn eigen haren kan rondlopen!

Via via hoorde ik over Toupim. Na een keer eerder mijn haren te zijn verloren door chemo, was ik enorm blij dat ik dit keer mijn eigen haren kon gaan dragen. Het contact was snel en makkelijk gelegd. De dag van het knippen verliep ook heel prettig, alle tijd en op een fijne manier qua contact. Al snel kreeg ik mijn eigen haarband binnen. De eerste keer even gek, maar een heerlijk gevoel om je eigen haren weer 'terug' te hebben! De band is zacht en kriebelt dus niet. De reden is verschrikkelijk, maar dat dit kan op deze manier, verzacht het haarverlies toch iets. Krijg er veel complimenten over en ben er ontzettend blij mee!

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Ging voorspoedig, vriendelijk en deskundig.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Toupim maakt hun belofte waar en het is heerlijk om je eigen haar terug te hebben!

Super blij

Het is super snel gegaan. Binnen 5 dagen had ik mijn haarband. Ik heb hem zelf opgehaald in Amsterdam. Het haarwerk gebruik elke dag.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Mijn ervaring is met één woord te omschrijven: fantastisch!

De dames en heren van Toupim zijn echte helden. Ze staan voor je klaar om je te ondersteunen in een moeilijke periode, vol onzekerheid. Zij brengen je een stukje geluk, maar vooral een stukje van jezelf terug. De benadering is persoonlijk en vlot en de levertijd was echt ongelofelijk snel. En dan de haarband zelf, die is werkelijk waar prachtig!

Helemaal prima!

Fijn en prettig contact. Vriendelijke contactpersonen. Ik krijg goede reacties, maar ik draag de band ook regelmatig niet, dan wissel ik af. Zonder haarband of alleen een mutsje, zo heb ik meerdere mogelijkheden, net hoe mijn stemming is.

geweldige ervaring

nooit in mijn leven gedacht dat dit mogelijk was ik ben helemaal enthousiast over het resultaat ik adviseer dit vrouwen die in het zelfde schuitje zitten de levertijd was sneller dan verwacht en het resultaat mooier dan ik ooit had mogen wensen

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Het beste wat je kan overkomen in een hele zware periode!

Zo ontzettend blij mee! Erg goed geholpen, iedereen is even behulpzaam en lief Het eindresultaat was nog beter dan ik had durven hopen en super snel. Had niet beter kunnen wensen

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Heel professionele en prettige ervaring, dank jullie! Ga zeker zo door, jullie maken echt een verschil en heel wat mensen blij, toppers!

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Erg blij dat ik mijn vlecht nog heb!

Mijn haar droeg ik altijd in een lange vlecht. Door toupim kan ik nog steeds mijn haar zo dragen. Alleen nu op een haarband. Pas vroeg de oncologieverpleegkundige of ik mijn mooie vlecht nog ging kwijtraken door de chemo's. Zij had niet door dat hij op een haarband zat. Een beter compliment kun je toch niet krijgen! En heel fijn dat ik hem zo snel al terug had! Kortom erg blij met mijn haarband en dat deze mogelijkheid er is. Toch nog een stukje van jezelf in deze moeilijke periode.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Een stukje eigen identiteit in een onzekere tijd

Het gaf direct een goed gevoel toen ik van een vriendin de link kreeg naar Toupim. Dat is iets voor mij en ga ik doen! Na de diagnose is alles onzeker. Eigen haren geven een vertrouwde uitstraling, voor mijzelf en ook voor mijn partner en onze kinderen. Dan zie ik er weer echt even uit als mijzelf, hun mama. Mijn haar laten afknippen bij Toupim door Sylvia was ook een fijne, persoonlijke ervaring.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Een warme persoonlijke benadering door het Toupim-team verzachtte het rouwproces van haarverlies.

Ik voelde aan mijn hoofdhuid dat er verandering was door chemo. Van Toupim kreeg ik advies en informatie. Het hele team werkte supersnel mee. Door de app was het snel schakelen, ook bij mijn vragen. Heel prettig. Een week na het afknippen had ik mijn haarband in huis. Het dragen ervan blijft wennen. Het is mijn eigen haar, hoe fijn is dat. De manier van dragen is echt anders doordat het haar langer is en meer naar voren in het gezicht. De haarband plus muts voelen warm en strak. Na enkele uren gooi ik hem af. In de praktijk draag ik thuis alleen een muts, en kies ik voor haarband of pruik bij gelegenheden buiten de deur.

• Voldoet je eigen-haarband aan de verwachtingen? Nee

Beste keuze!

Toen bleek dat ik m'n haar zou gaan verliezen, ben ik meteen mijn opties gaan bekijken. Ik had niet zo'n goed gevoel bij een pruik omdat ik denk dat dat niet zo comfortabel is. Toen ik de haarband van Toupim tegen kwam, was ik meteen enthousiast. Het team van Toupim heeft me heel fijn begeleid en alles was heel duidelijk. In een eerder verhaal van een andere vrouw las ik dat ze geen traan had gelaten bij het afknippen maar wel toen ze de haarband ontving. En zo was het bij mij precies zo! Het mooiste is dat IK het nu gewoon weer ben!! En de haarband zit gewoon erg comfortabel. De band is lekker zacht en er zijn geen klemmetjes enzo. Naast dat het product heel mooi is, was ik ook erg blij met het team van Toupim. Ze waren erg sympathiek en ik had mijn haarband snel in huis. Als ik mijn haarband niet meer nodig heb, stuur ik hem terug zodat ze met mijn haar ook anderen kunnen helpen. Al met al ben ik erg tevreden! Heel erg bedankt Toupim!!

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Dankbaar dat dit mogelijk is!

Ik kwam al vrij snel uit bij Toupim in mijn zoektocht naar...'Wat als mijn haar straks gaat uitvallen? Toen ik alle verhalen en beelden op de website van Toupim zag werd ik al gelijk enthousiast (en ook een beetje emotioneel van de fimpjes met de mooie reacties van de personen die hun Toupim eigen-haarband ontvangen). Ik wist toen al bijna zeker dat dit mijn keuze ging worden en dat een eigen-haarband dàt was wat bet beste bij mij past. Ik had niet veel tijd en besloot om ook naar een pruikensalon te gaan om een goeie en eerlijke afweging te maken. Er zaten mooie haarwerken bij, maar het was het toch niet helemaal, niet mezelf! Ik ben zoooo blij dat ik ervoor heb gekozen om mijn haar een paar dagen na de eerste chemo er helemaal af te laten knippen. We hebben het de volgende dag naar Amsterdam gebracht en een week later kon ik mijn eigen haar weer dragen door de eigen-haarband van Toupim! Dankbaar!!

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Mijn spiegelbeeld die mij weer doet lachen.

Gelukkig attendeerde een verpleegkundige mij op de unieke haarbanden van Toupim toen ik hoorde dat ik ziek was. Naast het persoonlijke contact en de duidelijke videoinstructies wist ik dit ik deze stap zou maken. Mijn haren van te voren afknippen was een moeilijk moment maar toen ik de foto’s van mijn eigen haarband zag en ‘‘s middags mijn haarband thuis ontving, kwamen de tranen van blijdschap. In de spiegel zie ik mijzelf weer staan, ik voel me meer stralen en durf letterlijk rechterop te lopen. Deze haarband geeft mij kracht en steun om in moeilijke tijden te kunnen genieten van lichtpuntjes. Dank lieve mensen van Toupim! Jullie expertise is vreselijk belangrijk voor vrouwen en daarbij is het noodzakelijk dat iedereen jullie kent!

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Il ben heel blij met mijn haarband. Toupim heeft uitstekend werk geleverd. Ik raad het iedereen aan die een haarstuk nodig heeft.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Het beste wat je kan overkomen

Je eigen haarband van je eigen haar kunnen aandoen is zeer emotioneel en aandoenlijk! Ik heb zeker de juiste beslissing genomen en kan het alleen maar aanbevelen!! Het draagt heel comfortabel en zacht! Trendy met een mutsje op of petje erbij!

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Zo blij dat deze mogelijkheid bestaat

Het hele proces, vanuit het noorden van het land, verliep heel soepel. Contact via de mail en fijn dat ze ook telefonisch met je bespreken hoe het allemaal verloopt. De haarband was zelfs eerder klaar dan verwacht en ziet er prachtig uit. Ik ben super tevreden.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Mooiste cadeau in nare periode

Via Toupim kreeg ik een stukje van mijzelf terug in een zware periode vol onzekerheid. Een prachtige haarband van mijn eigen haar. De begeleiding is in één woord fantastisch, zeer inlevend en professioneel. Mocht je om wat voor reden jouw haar verliezen, dan raad ik Toupim van harte aan.

Spaarndammerdijk 17 1013 ZM Amsterdam