Het contact met Toupim of het nu via telefoon, mail of app ging was altijd heel hartelijk. Goede informatie werd gegeven, waardoor toen de haren begonnen uit te vallen, ik direct wist wat te doen. Mijn eigen kapster heeft de haren toen afgeknipt en het voelde alsof ik mijn haren redde. Twee weken later had ik mijn haren weer terug en voelde me echt weer Hanny!

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Prachtig product en warme benadering

Heldere informatie, warm contact en fijne haarband. Ik was heel blij dat mijn haren bij Toupim werden geknipt omdat ik bang was het fout te doen met mijn krullen. Ik vond het prettig om met kort haar de deur uit te kunnen in plaats van een kaalgeschoren hoofd, iets beter knippen/scheren was helemaal fijn geweest, nu moest ik alsnog naar een kapper. Achteraf gezien was de lok voor mij helemaal niet nodig geweest en zou ik daar met de wijsheid van achteraf niet voor gekozen hebben. De reden voor het complete pakket was de snelle levering en dat was top! Persoonlijk zou ik het een mooi gebaar vinden als er gewoon een lokje bij het basispakket zou zitten. Achteraf gebruik ik de haarband minder vaak dan ik van tevoren had gedacht, wellicht dat het in de herfst anders is. Nu vind ik het vooral heel warm en onhandig om een pet/hoed op je hoofd te moeten en dat voelt ook (nog) niet echt eigen. Het is wel fijn om hem te hebben als je hem op wilt bij bepaalde gelegenheden.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Heel netjes verzorgd, en betrokken kapster zelfs op locatie in julianadorp. Geweldig, dank jullie!!

Dankbare groet uit julianadorp. Sander wessels

Fantastisch!

Wat een goede service, wat een fijn produkt. Zoals ze zelf zeggen: je haren verliezen voelt echt anders als je weet dat je ze weer terug krijgt en je er zelf de controle over hebt.

Weinig ervaring.

Omdat ik regelmatig last heb van bijwerkingen zoals hoofdpijn, vind ik het niet prettig om een haarband te dragen. In combinatie met het warme weer, draag ik daarom vooral hoedjes en mutsjes die luchtig en zacht genoeg zijn. Dit heeft niets met de kwaliteit van Toupim te maken. Ik vind het een mooi initiatief en had mijn haarband echt niet willen missen. Het gevoel dat ik een keuze heb, stelt mij gerust. Ook de optie dat ik mezelf met lang haar kan terugzien of alleen mijn haren even kan vastpakken, doet mij goed. Een onmisbaar onderdeel binnen dit (rouw/verlies)proces. De verwerking begint bij het maken van een keuze en het afknippen tot het moment dat je de “oude ik” weer kunt terugzien.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Een grote troost in een nare tijd

Superfijn dat de haarband bestaat! We zijn heel goed met raad en daad bijgestaan, ook op uren buiten standaard kantoortijden. Heel bijzonder!

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Kundig gemaakte haarband, tegenvallend model, slechte communicatie

Mooi gemaakte haarband, model viel flink tegen. Niet erg geschikt voor als je je haar wat korter en in laagjes draagt. Na ontvangst van haarband mijn twijfel over dit model geuit, hier geen enkele reactie meer op gekregen, behalve de rekening. Communicatie is echt punt van aandacht voor dit bedrijf. Aan te bevelen voor vrouwen met lang, steil haar.

• Voldoet je eigen-haarband aan de verwachtingen? Nee

Zo blij met mijn “eigen” haar ❤️

Ontzettend blij dat dit bestaat hoe moeilijk het was om de beslissing te nemen om mijn haar af te kippen zo blij ben ik met het resultaat, als Ik in de spiegel kijk zie ik mezelf weer. Het contact was ook heel fijn gelopen ben goed op de hoogte gehouden heb zelf de haarband opgehaald in Amsterdam werd daar hartelijk ontvangen.

Ik had gekozen voor 7 werkdagen, maar het was er al in 4 werkdagen

Ik heb er wel voor gekozen om mijn haar zelf weg te brengen en op te halen want dat scheelt 2 werkdagen, maar ik vond het erg snel. Ik ben heel blij met de manier waarop ik het heb gedaan dus eerst mijn haar millimeter voor een toupim en dan is de stap dat je haar gaat uitvallen ook minder groot. Mijn haar begon 3 weken na 2 chemo's uit te vallen dus ik ben blij dat ik mijn haar op tijd heb kunnen redden. Mijn haar is altijd heel erg belangrijk geweest en ik had al 20 jaar lang haar als handelsmerk. Bij het inleveren van mijn haar was de langste pluk 72 cm! Als ik mij mooi wil voelen of mijn oude zelf dan doe ik mijn haarband op. Ik heb zelf wat hippe tulbandjes en mutsjes gekocht op Aliexpress (7 stuks voor €22). Je ziet dan echt niet dat ik daaronder kaal ben en als ik naar beneden kijk dan zie ik mijn vertrouwde lokken die ik ook lekker kan vastpakken. Ik vond de begeleiding van Toupim heel handschoenen on en goed. Het is dan wel online, maar ze namen heel laagdrempelig contact op via WhatsApp toen ik de brochure aanvroeg en na het zien van de duidelijke filmpjes en de snelheid van het knippakket kon ik gemakkelijk aan de slag. Ik heb zelf kinderen van 1, 3 en 5 en heb hen betrokken bij het afknippen van mijn haar en dat maakte het heel luchtig en leuk. Ze mochten de staartjes vasthouden en mijn moeder knipte het af. De reacties die je krijgt zijn heel puur en ik kijk terug op een fijn moment, hoewel het natuurlijk ook emotioneel is. Na het sturen van de maten belde Toupim nog om het te checken. Een tip is dus om ook na het afscheren van je haar opnieuw de maten op te nemen. Ik had zoveel haar dat het wel 2 cm scheelde. Een dag van tevoren nam Toupim contact op dat mijn haarband klaar was en ik kan het iedereen aanbevelen die zijn haar gaat verliezen door chemotherapie.

Professionele hulp

Positief, een proces waarin jezelf enigszins in controle bent, ondanks het haar wat je gaat verliezen. Niets zo fijn als je eigen haar weer terug in handen te krijgen.

Geweldig ❤️

Lieve mensen die jouw angst, zorgen en jou ontwetenheid snappen. Hebben een luisterend hoor voor jou en begrijpen jouw wensen. Leggen goed uit wat de procedure is en wat jij van hun kunt verwachten. Fijn bedrijf om mee te werken.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Niet van echt te onderscheiden!

Haar haar Het is maar haar…. En toch het is zo veel meer dan dat, het is hoe je jezelf kent, je vrouwelijkheid, je schoonheid.. dat moment dat het er af geknipt werd was zo verdrietig. Ik kende deze vrouw (nog) niet. Wat een verandering. En om dat stukje van jezelf dan daarna weer terug te krijgen voelde zo bijzonder. Dankbaar dat dit kan en dat deze lieve mensen er zoiets moois van hebben weten te maken. Liefs Evelien

Fijn meedenkend bedrijf

Erg fijn en meelevend op de dag van haar afknippen stuurde ze een bemoeding heb ik als erg fijn ervaren

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Er blij met mijn eigen haarband.

Toen ik de folder zag wist ik meteen dit wordt hem voor mij. Het was afschuwelijk om mijn haar te moeten laten knippen ook al wist ik ik krijg ze weer terug. Maar na een weekje wachten en wennen aan mijn korte koppie kreeg ik mijn haarband weer terug. Toen nog even opzoek naar de juiste pet voor mij. Maar uiteindelijk ben ik erg tevreden over het resultaat. Super bedankt voor jullie hulp/ steun via app en mail. Echt top. Groetjes Loes van Rooij

Prima: aandachtig

Liefdevolle, aandachtig proces. Toen mijn haar te veel klit ten gaf oplossing gekregen in vorm van siliconen behandeling ook dit proces als prettig ervaren. De communicatie na ontvangen haarband kan beter, die was wat traag en moest ik zelf achteraan en herinneren, dat is het enige verbeterpunt.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Onze dochter is super blij met haar haarband.

Nadat er een keuze was gemaakt om van haar eigen haar een toupim haarband te maken kwam er een afspraak met de kapper. Het was een heel emotioneel moment toen haar haren afgeknipt werden. Gelukkig was haar haarband binnen 2 dagen weer binnen en niet van het echt te onderscheiden. Heel dankbaar. Jammer dat verzekeraars weinig vergoeden terwijl dit voor kinderen/vrouwen zich zoveel beter laten voelen.

Professioneel en persoonlijk

Vond alles erg duidelijk , zowel de werkwijze als de gemaakte de afspraken alles was prima geregeld en op tijd klaar. Ze kijken goed naar je als persoon en hoe je haar normaal is en het fijne is dat je gewoon ook weer jezelf bent als je je haar terug krijgt. Ben heel blij met het resultaat en kan het iedereen aanraden.

• Voldoet je eigen-haarband aan de verwachtingen? Ja
  • Was het duidelijk wanneer je het haar af moest knippen? N.v.t.

Onbeschrijfelijk

De moeilijkste beslissing die je zelf kan en moet nemen in dit keiharde traject is dankzij Toupim een stuk dragelijker geworden. Ze hebben me zo goed meegenomen in het proces, wat het betekende en waarom mijn haar er al zo vroeg in het proces af moest. Het heeft me enorm veel vertrouwen gegeven en durfde daardoor makkelijker de keuze te maken. Achteraf gezien ben ik zo ontzettend blij dat ik nu mijn eigen haar nog heb, het laat me stralen en als ik de haarband draag voel ik me even mezelf!

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Telefonisch contact gehad waarin ik super vriendelijk te woord gestaan ben. En het duidelijk werd uitgelegd. Ook fijn dat ik iedere x via whatsapp een bericht kreeg hoe het ervoor stond. En later ook mooie foto’s van mijn haarband kreeg. Ik twijfelde eerst of ik het zou doen maar ben uiteindelijk blij dat ik het gedaan heb.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Dankzij de Toupim haarband ik me weer mijzelf in een moeilijke tijd

Het moment van afknippen van het haar is vreselijk moeilijk, maar het idee werd wat verzacht wetende dat ik mijn haar weer terug zou krijgen in een haarband. Dankzij de haarband voel ik mij weer mijzelf, met een hoed of pet erbij. De haarband zit lekker, is niet te warm en jeukt niet.

Heel blij mee

Snel, mooi gemaakt. Kruipt soms iets op

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

De controle terugnemen in dit onzekere proces is fijn!

Het idee dat als ik m’n haar verlies en m’n eigen haar weer op kan zetten voelt heel fijn. De beslissing om je haar te laten knippen is gek en best groot. Maar daartegenover staat dat m’n korte haar ook heel erg krachtig voelde en dat was een welkome verrassing! De warmte en liefde die je ontvangt van het team van Toupim is hartverwarmend. Zij maken de landing zacht. Dank!!

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Zo fijn dat het kan een haarband met je eigen haar. eerst ook naar pruiken gekeken maar met de haarband voel ik me helemaal mezelf. Dankjewel!

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Fijne begeleiding en aandacht tijdens de aanvraag

Geen vraag is te veel, persoonlijke benadering en laten merken de haarband zo snel en mooi mogelijk te maken.

• Ben je tevreden met de levertijd? Ja

Kwam in een warm bad waar ik heel goed begrepen werd

In de heftige periode waarin ik zit. Was de ervaring om een haarband te krijgen heel erg fijn. Het gaf mij de vrijheid on mezelf te kunnen blijven, kan gewoon mijn eigen ding blijven doen zonder dat mijn ziekte op de voorgrond staat

Spaarndammerdijk 17 H

1013 ZM Amsterdam