goed geregeld

na mijn melding van schade geen problemen bij de reparateur.

Een super goede afhandeling van de schade. Ze hebben alles goed geregeld. Echt top. Maar ze zijn ook vriendelijk en zeer behulpzaam bij vragen en advies.

Snel, klantvriendelijk, resultaatgericht

Snel, klantvriendelijk, resultaatgericht

Altijd goede service

Als ik bel word er altijd goed geluisterd en alles word altijd netjes en snel afgehandeld.Ook altijd vriendelijk.

Klantvriendelijk en deskundig neemt Blaak je zorgen uit handen!

Door ernstige ziekte van mijn man heeft Blaak voor ons de annulering geregeld van een mini vakantie met ons hele gezin tgv ons 50 jarig huwelijk. Op een prettige manier, zodat deze zorgen voor ons werden weggenomen.

Alle schade wordt uitstekend en snel afgehandeld

Altijd vriendelijk en behulpzaam. Komen hun afspraken na en makkelijk te bereiken.

Goed geregeld

Bij het melden van een schade wordt alles uit handen genomen en vlot afgehandeld. Een schade is vervelend maar als de schadeafhandeling soepel verloopt is dat wel zo prettig.

Snelle ondersteuning en goede opvolging

Op zondag contact opgenomen, eerste reactie gehad. Daarna maandag snel opgepakt met veel nuttig advies en alles goed afgehandeld.

Zeer attent, oplettend en vakkundig

zeer prettig bedrijf, dat altijd met je meedenkt en accuraat reageert. TOP

Afwikkeling schade naar wens

De zorg w.b. de te verhalen schade werd met goed resultaat uit handen genomen. Communicatie en advies hierover was erg duidelijk.

Erg goed tewoord gestaan en behandeling van de case door medewerker en goed geholpen. 1 minpuntje was de betaling van een bedrag wat meerdere keren niet goed liep,echter wel weer goed opgepakt door de schadecollega!!! Al met al zeer tevreden!!

gewoon snel en netjes afgehandeld

We hebben een brandstichting gehad. Toen we deze gemeld hebben, zijn we eerst gebeld en vervolgens kregen we een mail met wat we precies aan moeten leveren voor de afhandeling. Na onze mail terug is de schade snel uitbetaald.

Goed geholpen ook als het langer duurt

Het duurde even voordat de schade duidelijk was maar ze hadden een hoop geduld

Geweldig ontzorgd

Na een schade geval met een medewerker van mij, tijdens mijn verblijf in het buitenland, is er met één telefoontje alles in gang gezet om te regelen dat ik na mijn vakantie weer les kon geven. Top geregeld blaak verzekeringen met name, Frank.

Super service!

Zoals altijd weer zeer vakkundig, duidelijk en vriendelijk geholpen. Blij dat ik met Blaak in zee ben gegaan! Bedankt.

ze nemen mij heel veel werk uit handen

Staan altijd voor je klaar, goede informatie en snel werk, zo zie je dat graag

Heumenseweg 3

6603 CW Wijchen

Over Blaak Verzekeringen

Bij Blaak Verzekeringen bent u aan het juiste adres voor al uw financiële zaken. In onze vestigingen in Wijchen en Zetten helpen we u met uw financiële vraagstukken over verzekeringen, rechtsbijstand, hypotheken en pensioen. Ons team van betrokken medewerkers staan u bij in elke fase van uw leven. Door u te voorzien van gedegen en professioneel advies, u te helpen bij eventuele schade en problemen en u proactief te helpen (financiële) risico’s te beperken. Zoals het hoort.

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.