Fijn contact, prima en snelle afhandeling

Melding ging snel en soepel, na tussenkomst van expert (telefonisch met een vriendelijke meneer) ging de afhandeling snel en werd mijn schade volledig vergoed

het melden van de schade ging vlot en snel een reactie ik heb er zelf niks aan hoeven doen alles is goed geregeld.

Fijn contact

Al erg lang is Blaak verzekeringen mijn tussenpersoon. Gelukkig niet veel gebruik gemaakt van hun diensten. Als het dan toch nodig is dan is het contact en afhandeling erg goed.

aangereden door een ander alles snel en keurig geregeld

schade gemeld alles snel geregeld en na de expert heel snel het geld om te repareren op de rekening.

Goede service/advies en klantvriendelijk

Bij vragen of advies wordt je netjes te woord gestaan. Ook word als snel opgelost, indien nodig.

Super geregeld en gauw was de schade afgehandeld

Tevreden

Laats schade aan mijn auto gereden.Ik ben door Blaak verzekeringen super geholpen met de afwikkeling hiervan.

Blaak Verzekeringen heeft mij goed geïnformeerd en gezorgd voor vlotte afhandeling.

Bij een schade aan mijn auto onlangs, heeft Blaak mij adequate informatie gegeven waardoor ik een goede beslissing kon nemen voor schadeherstel, de juiste papieren daartoe kon invullen en een goede schadehersteller kon vinden. Na de schadeherstel is de afwikkeling met de verzekeraar vlot en zonder zorgen verlopen. Hartelijk dank.

snelle service en een goed advies

schademelding werd snel opgepakt en netjes afgehandeld naar tevredenheid

Prima, snel!

Fijne concrete en snelle afhandeling.

Goed en snel geholpen .

Super geregeld !!

Fijne en snelle afhandeling

100 % Geregeld top

Goed geregeld, snelle uitbetaling

Helemaal prima

Gewoon snel en goed afgehandeld.

Snel en eenvoudig alles opgelost

Door omstandigheden konnonze vakantieb niet doorgaan .Alles is snel geregeld en uitbetaald aan ons. De lijntjes zijn kort en eenvoudig, altijd makkelijk contact en alles verloopt prima. Zeer tevreden.

Prima vlotte service

1 telefoontje, paar foto’s en de offerte van de reparatie insturen; en klaar is al geregeld!

Schade gemeld en alles is netjes en correct afgehandeld

Netjes geholpen

Netjes geholpen. Fijn dat er even gebeld wordt zodat je meer info kan geven. Nette afhandeling (tot zover dat mu kan).

zeer correcte en vlotte afhandeling

Zonder gedoe de schade kunnen melden. Ook de afhandeling en de uitbetaling ging zeer vlot en correct.

Al jaren een tevreden kant,nu ook weer.

Op een duidelijke en prettige manier geholpen !

Gewoon top

Supersnel en prima afgehandeld.

alles werd goed en snel geregeld

sinds het eerste contact werden er dingen snel geregeld een leen auto zodat ik zo snel wie mogelijk weer aan het werk kon

Snel , klantvriendelijk en keurig geregeld .

Prima persoonlijke en fijne schade afhandeling

Prettige uitleg, persoonlijk en amicaal.

Over Blaak Verzekeringen

Bij Blaak Verzekeringen bent u aan het juiste adres voor al uw financiële zaken. In onze vestigingen in Wijchen en Zetten helpen we u met uw financiële vraagstukken over verzekeringen, rechtsbijstand, hypotheken en pensioen. Ons team van betrokken medewerkers staan u bij in elke fase van uw leven. Door u te voorzien van gedegen en professioneel advies, u te helpen bij eventuele schade en problemen en u proactief te helpen (financiële) risico’s te beperken. Zoals het hoort.

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.