Zelfde materiaal als kkfh

Laatste kozijn zelf ingemeten en gemonteerd - nu past het en zit het er netjes in. In tegenstelling tot wat ik uitbesteed had, dat is een puinhoop.

topproduct, veel voordeliger uit

Na verschillende offertes aangevraagd te hebben die we veel te hoog vonden heb ik het zelf geregeld met de nieuwe klik kozijnen. Ik twijfelde nog wel wat over de afmetingen, maar ze zijn zelfs nog bij me langs gekomen om alles even na te meten voor me. Toppers!

Professioneel en vriendelijk

Na verschillende andere offertes bij dit bedrijf terecht gekomen. Vriendelijk telefonisch te woord gestaan, en echt vakmensen die de klus kwamen klaren. Dik tevreden!

Goed product , slechte aftersales /klantenservice

Verleden week verkeerd kozijn binnen gekregen, daarna niks meer gehoord . Persoonlijk snap ik dit niet , hoe moeilijk kan het zijn …, klachten moeten gewoon meteen behandeld worden en als het langer duurt dan dit communiceren naar de klant. Wij kunnen nu niet verder met andere werkzaamheden. Ben benieuwd hoe & wanneer dit opgelost gaat worden. Ik wilde nog een kozijn bestellen , maar zolang dit niet netjes is opgelost dan zeker niet !

Mooi product, monteren niet duidelijk

Ik heb een toiletraam besteld, maar tis me niet duidelijk hoe ik deze moet plaatsen. Handleiding had fijn geweest. Verder ok product.

Erg blij met ons kozijn!

We hadden een erg donkere schuur, nu hebben de gezellige mannen van eurokozijn er een erg mooi en goed te onderhouden kozijn in gezet. Bedankt eurokozijn!

Top!!

Wat een topproduct!!!! Had m in uurtje erin. Ziet er superstrak uit.

Fijne service

Fijne service

Goed product

Goed product

Heel tevreden

Alles netjes volgens afspraak. Echte vakmannen en snel geleverd.

Uiterst tevreden

Vriendelijke medewerkers Komen hun afspraken na

Top site

Hele goede kwaliteit kozijnen!

Draaikiepraam

Ziet er mooi uit, houtlook zijn we heel blij mee

Zeer tevreden en erg mooi geworden

Wij zijn zeer tevreden over Kunststofkozijn.nl Van bestelling tot levering goed geregeld. Diverse bestellingen gedaan, telkens in orde.

BEDANKT

Was makkelijk om zelf te regelen. Het zelf vormgeven was duidelijk en eenvoudig. Het inmeten was goed te doen met de filmpjes. Alles werd netjes optijd geleverd bij ons in de tuin op rekken. Het bezorgteam was heel vriendelijk en behulpzaam. Kortom dikke duim.

Goede kwaliteit en service

Heb ze een paar keer gebeld voor informatie en goed geholpen.

Snel geleverd en netjes gewerkt.

Afspraken nakomen en alles afhandelen als afgesproken, lijkt normaal maar is in de bouw niet vanzelfsprekend. Wel voor deze mannen. Echt klasse!

Goed en netjes geleverd!

Goed en netjes geleverd.

Zelf geplaatst, makkie!

Goede communicatie. Duidelijke instructies met videos van die klusjesman van Eigen Huis en Tuin. Heel makkelijk netjes zelf te regelen.. Enige minpunt, draaidelen zaten al in het kozijn, daardoor vrij zwaar, moest je met zijn tweeën doen.

Mooi bedrijf met vriendelijke mensen

Super tevreden. Een kozijn voor onze dakkapel en voor de badkamer besteld. Netjes geleverd door vriendelijk chauffeur. Kozijnen zien er mooi uit!

Onderdeel niet correct bij levering.

Bij de levering bleek een onderdeel niet in orde te zijn. Balen, maar werd wel heel netjes opgelost door het bedrijf. Kozijn werd gelijk weer meegenomen en we kregen drie weken later een nieuw kozijn geleverd. Deze was wel in orde.

Fantastisch product

Klikover kozijn besteld. Was exact zo eenvoudig als ze zeiden om zelf te plaatsen. Ziet er heel strak uit en een stuk voordeliger. Top product, echt een aanrader voor de doe-het-zelver!

Geweldig product.! Uitermate goede dienstverlening!

Na het aanbrengen van de kunstof kozijnen en HR++ glas is de woning qua energieverbruik flink omlaag gegaan. Hiernaast hebben we geen last meer van koude tochten wat het klimaat binnen heel comfortabel maakt. Tevens zijn we heel erg te spreken over de dienstverlening van dit bedrijf. Zeer kundige en vriendelijke mensen hebben ze op kantoor en in het veld. Onze complimenten!

Eenvoudig

Eenvoudig om het zo te regelen, topper!

Wat een aardige bezorger!

Heeft me bij alles geholpen en nog wat tips gegeven voor installatie!

Dokweg 37

1976 CA IJmuiden