Mooi product, monteren niet duidelijk

Ik heb een toiletraam besteld, maar tis me niet duidelijk hoe ik deze moet plaatsen. Handleiding had fijn geweest. Verder ok product.

Hoi Wendy, vervelend dat het niet meteen duidelijk is. Onze handleidingen staan online in de vorm van instructiefilms. Kijk anders even op www.kunststofkozijn.nl/zelfmonteren. Mocht je er nog niet uitkomen, laat het ons weten, dan helpen onze technisch adviseurs je telefonisch persoonlijk verder.

Erg blij met ons kozijn!

We hadden een erg donkere schuur, nu hebben de gezellige mannen van eurokozijn er een erg mooi en goed te onderhouden kozijn in gezet. Bedankt eurokozijn!

Goedemiddag Roos, Fijn dat het montagebedrijf ons kozijn er goed heeft ingezet. Geniet van jullie kozijn.

Top!!

Wat een topproduct!!!! Had m in uurtje erin. Ziet er superstrak uit.

Hoi Patrick, wat leuk om te horen. We weten dat ClickOver snel en makkelijk werkt, maar een uurtje is nog steeds een mooie prestatie :). Dankjewel voor je feedback!

Fijne service

Fijne service

Goed product

Goed product

Heel tevreden

Alles netjes volgens afspraak. Echte vakmannen en snel geleverd.

Uiterst tevreden

Vriendelijke medewerkers Komen hun afspraken na

Top site

Hele goede kwaliteit kozijnen!

Draaikiepraam

Ziet er mooi uit, houtlook zijn we heel blij mee

Zeer tevreden en erg mooi geworden

Wij zijn zeer tevreden over Kunststofkozijn.nl Van bestelling tot levering goed geregeld. Diverse bestellingen gedaan, telkens in orde.

BEDANKT

Was makkelijk om zelf te regelen. Het zelf vormgeven was duidelijk en eenvoudig. Het inmeten was goed te doen met de filmpjes. Alles werd netjes optijd geleverd bij ons in de tuin op rekken. Het bezorgteam was heel vriendelijk en behulpzaam. Kortom dikke duim.

Jij ook bedankt Monique voor je feedback

Goede kwaliteit en service

Heb ze een paar keer gebeld voor informatie en goed geholpen.

Snel geleverd en netjes gewerkt.

Afspraken nakomen en alles afhandelen als afgesproken, lijkt normaal maar is in de bouw niet vanzelfsprekend. Wel voor deze mannen. Echt klasse!

Goed en netjes geleverd!

Goed en netjes geleverd.

Zelf geplaatst, makkie!

Goede communicatie. Duidelijke instructies met videos van die klusjesman van Eigen Huis en Tuin. Heel makkelijk netjes zelf te regelen.. Enige minpunt, draaidelen zaten al in het kozijn, daardoor vrij zwaar, moest je met zijn tweeën doen.

Mooi bedrijf met vriendelijke mensen

Super tevreden. Een kozijn voor onze dakkapel en voor de badkamer besteld. Netjes geleverd door vriendelijk chauffeur. Kozijnen zien er mooi uit!

Hoi Sharon, We gaan het doorgeven aan de chauffeur, vindt ie leuk om te horen! Dank je wel.

Onderdeel niet correct bij levering.

Bij de levering bleek een onderdeel niet in orde te zijn. Balen, maar werd wel heel netjes opgelost door het bedrijf. Kozijn werd gelijk weer meegenomen en we kregen drie weken later een nieuw kozijn geleverd. Deze was wel in orde.

Hoi Rick, Nogmaals onze excuses voor het misverstand aan onze zijde. Dank je wel voor je feedback, dat houdt ons scherp

Fantastisch product

Klikover kozijn besteld. Was exact zo eenvoudig als ze zeiden om zelf te plaatsen. Ziet er heel strak uit en een stuk voordeliger. Top product, echt een aanrader voor de doe-het-zelver!

Geweldig product.! Uitermate goede dienstverlening!

Na het aanbrengen van de kunstof kozijnen en HR++ glas is de woning qua energieverbruik flink omlaag gegaan. Hiernaast hebben we geen last meer van koude tochten wat het klimaat binnen heel comfortabel maakt. Tevens zijn we heel erg te spreken over de dienstverlening van dit bedrijf. Zeer kundige en vriendelijke mensen hebben ze op kantoor en in het veld. Onze complimenten!

Eenvoudig

Eenvoudig om het zo te regelen, topper!

Wat een aardige bezorger!

Heeft me bij alles geholpen en nog wat tips gegeven voor installatie!

Levering duurt wel lang, maar kozijn ziet er heel mooi uit, blij mee!

Fantastisch product

Klikover kozijn besteld. Was exact zo eenvoudig als ze zeiden om zelf te plaatsen. Ziet er heel strak uit! Stuk voordeliger uit daardoor. Top product, echt een aanrader voor de doe-het-zelver!

Goede ervaring

2 kozijnen besteld, fijne service Goed geholpen door de klantenservice. Kozijnen volgens afspraak bij ons thuis geleverd! Aanrader!

Hoi Michel. Namens onze klantenservice: dankjewel en graag gedaan!

Veel sneller dan gedacht

De wachttijd zou 10 tot 12 weken zijn, maar we werden na 6 weken al gebeld of we de kozijnen al wilde ontvangen! Dag afgesproken en alles netjes geleverd conform afspraak. Fijn bedrijf!

Heel graag gedaan Richard

Bedrijfsgegevens

Dokweg 37

1976 CA IJmuiden

0255 707 846

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.