Focus op mij, mijn situatie en op eerste stappen

In het coachingstraject heeft Suzanne met me gekeken naar wie ik ben en waar ik tegenaan loop. Dit is niet altijd makkelijk geweest, maar helpt wel beter inzien hoe ik werk in situaties en in welke situaties ik in mijn kracht sta.

• Betrokkenheid

Mijn ervaring met Suzanne was verhelderend

Ook al had ik bij het eerste officiële gesprek al een nieuwe baan gevonden, het coachingstraject zetten we door met een andere insteek. Ik heb fijne tips en handvaten gekregen over hoe ik effectief kan werken en daarin mijn eigen grenzen kan bewaren. Ik heb daarnaast veel geleerd hoe ik ben in een werkomgeving en in een persoonlijke omgeving. En hoe ik deze verschillen kan identificeren en in verschillende gevallen mezelf kan afremmen of een duwtje in de rug geven als ik dat nodig heb.

• Betrokkenheid

Het is meer dan alleen de carriere!

Suzanne weet door haar achtergrond de juiste combinatie te maken tussen privé en zakelijk functioneren. Ze heeft mij de inzichten gegeven om daarin de keuzes te maken die, op dit moment, zeer goed voelen.

fijne deskundige coach

Suzanne is een fijne, deskundige coach. stelt goede vragen en zet je zelf aan het denken . er worden duidelijke afspraken gemaakt over het traject. je kunt ook online een afspraak maken en Suzanne is goed benaderbaar en bereikbaar. ik vond de samenwerking erg prettig en zou haar zeker aanbevelen!

Prettige en doeltreffende sessies

Suzanne is prettig en straalt rust en zekerheid uit. Ze laat je in je verhaal maar kan je ook na laten denken over je eigen situatie. Mét doeltreffende vragen kan je daarmee jezelf reflecteren, voor mij is dat heel doeltreffend. Toewerkend naar een eigen inzicht en oplossing van je eigen situatie Fijn dat ik op deze manier kon ervaren dat ik mezelf kan helen met wat hulp en sturing. Dus betrokken en sturend maar, heel belangrijk, de ruimte en keus om zelf te ervaren waartoe je zelf in staat bent als het aankomt op heling, dank je wel!

• Betrokkenheid

Fijne, toegankelijke coach met praktische tips

Ik heb een hele positieve ervaring met Suzanne Bos als coach. Vanaf moment 1 voelde ik me erg op mijn gemak en de ruimte om te zeggen wat ik wilde. Verder heb ik gedurende de afspraken veel praktische tips en inzichten gekregen, die ik direct in mijn dagelijks leven kon toepassen.

• Betrokkenheid

Prettige coaching, Suzanne heeft me het zetje gegeven wat ik nodig had.

Ik heb de gesprekken als prettig ervaren. Er zat een opbouw in het coachingstraject, zonder dat ik het gevoel had dat we te snel gingen. Ook gaf Suzanne mij de keuze tijdens de gesprekken waar ik het op dat moment over wilde hebben, zonder dat dit het traject in de weg stond. Ze heeft me uitgedaagd om met hulp van haar handvatten dingen uit te zoeken en aan de slag te gaan. Dit heeft zeker geholpen!

• Betrokkenheid

Grote stappen gemaakt in persoonlijke groei

Ik heb de coaching van Suzanne als heel erg waardevol ervaren omdat zij erg deskundig is en precies de goede vragen stelde. Het contact met haar voelde warm, vertrouwd en veilig aan. Ik heb door haar coaching hele grote stappen kunnen maken en voel me nu veel zelfverzekerder en een sterker mens. Dankzij de waardevolle inzichten die ik heb gekregen, heb ik nu duidelijk hoe ik verder kan. Ik kan Suzanne zeker aanbevelen als coach!

• Betrokkenheid

Een veilige plek om aan de slag te gaan met dingen waar ik mezelf in de weg sta.

Ik heb de gesprekken als erg prettig en veilig ervaren, waarin ik wel werd uitgedaagd om anders naar situaties en gedachten te kijken dan ik normaal doe, hierdoor heb ik zeker nieuwe inzichten in mezelf gehad en daarvoor handvaten gehad om mee aan de slag te gaan.

Betrokken en deskundige coach

Ik heb mijn coaching traject bij Suzanne als heel prettig ervaren. Suzanne heeft een warme en positieve aanpak. Ze geeft je zelfvertrouwen en het gevoel dat je er mag zijn. Haar coaching is heel positief en effectief. Ik zou haar zonder aarzelen aanraden aan iedereen die een goede coach zoekt.

Zeer fijne coaching

Ik heb bij Suzanne echt hele fijne coaching gehad. Ik heb last van hoog sensitiviteit (HSP) en reageer hierdoor erg slecht op onder andere stress. Dit zorgde voor moeilijkheden tijdens mijn studie, ook door chronische pijn. Suzanne heeft mij hier erg fijn in begeleid en ik kijk veel beter aan tegen de start van het komende studiejaar. Daarnaast heeft Suzanne mij goed geholpen om steviger in mijn schoenen te staan en op deze manier mezelf beter te beschermen. Ze werkt heel fijn en weet tijdens de gesprekken de zware momenten goed af te wisselen met wat meer luchtige momenten. Daarnaast staat ze er altijd wel voor open om tussen de gesprekken door kort te bellen of Whatsappen als er zich een moeilijke situatie voor doet. Ik vond het zelf ook fijn dat je per gesprek kan kiezen voor een online of juist fysiek gesprek, afhankelijk van wat op dat moment handig is of fijn voelt.

• Betrokkenheid

Bedankt voor de goede tips

Goed geholpen tijdens een slechte periode, goede tips en inzichten om te laten beseffen dat sommige dingen anders kunnen waardoor je weer kan functioneren.

Betrokken & verhelderend

De coaching bij Suzanne heb ik positief ervaren. Suzanne heeft me in een relatief korte tijd op een betrokken en praktische manier veel verheldering gegeven.

• Betrokkenheid

Vertrouwde gesprekken en ontwikkeld in mijn persoonlijke groei

Het was een fijn traject met Suzanne. Een luisterend oor en ondernemend in het aanpakken van onderwerpen die nodig zijn om te groeien of verder te gaan.

Het was verfrissend

Het geeft je meer zelfinzicht en rust

• Betrokkenheid

Helder en helpend in een ongedwongen sfeer

Suzanne weet je in een ongedwongen sfeer en met een no-nonsense mentaliteit op je gemak te stellen en je op prettige wijze mede zelf te laten ontdekken waar je kracht en eventuele aandachtspunten liggen.

prettig, persoonlijk & praktijkgericht

Goed kijkend naar wie Suzanne voor zich heeft biedt zij persoonlijke, prettige en praktijkgerichte coaching. Niet op een zakelijke manier, maar ook niet soft.

Verhelderend

Mijn ervaring met Suzanne was zeer positief. Door de wirwar in mijn hoofd was het lastig mijn prioriteiten te stellen laat staan doelen te maken en te behalen. Na het eerste gesprek kwam er al een doel uit en dat was ikzelf. Ze liet me duidelijk zien dat ik zelf me in de weg stond. We hebben hier samen aan gewerkt. Door haar tools die ik toepaste kwam ikzelf weer naar boven en dan werd het leven lichter! Geen zware gesprekken maar de koe bij de horens pakken en in oplossingen denken. Dat kan ik en Suzanne heeft met er echt mee geholpen! Mijn dank is groot!

• Betrokkenheid

Heel goed geholpen om mezelf weer terug te vinden en te verbeteren!

Mijn ervaring met Suzanne heb ik als zeer prettig en professioneel ervaren. Ze heeft mij heel goed geholpen door naar mijn verhaal te luisteren. Daardoor kon ze me de juiste tools aanleren en nieuwe inzichten geven om een verbeterde versie van mezelf te zijn op mijn werk. Suzanne staat middenin het leven, heeft een bonk aan werkervaring en is heel toegankelijk. Ben je op zoek naar een laagdrempelige manier om om te gaan met stress, werkdruk en/of een burn-out, dan ben je bij Suzanne aan het juiste adres!

• Betrokkenheid

Eindelijk heb ik duidelijkheid en durf ik de stap te zetten

Suzanne heeft mij in een aantal gesprekken goed geholpen in mijn zoektocht welke weg ik wilde inslaan met mijn loopbaan. Ik worstelde al wat langer met de vraag om al dan niet van baan te switchen. Door de gesprekken met Suzanne kreeg ik veel inzicht over waar en wanneer ik wel en juist niet goed gedij op mijn werk. De eerste stappen naar meer werkplezier heb ik inmiddels gezet. Ik ben er erg blij mee.

Betrokken coach

De coaching bij Suzanne heb ik als zeer positief ervaren. Ze is erg betrokken en er wordt echt naar je geluisterd. Vooraf hebben we doelen opgesteld en deze zijn in verschillende sessies verder aan de orde gekomen.

• Betrokkenheid

Hele fijne deskundige coach!

Ik heb de coaching bij Suzanne ervaren als heel waardevol en prettig. Samen met haar ben ik aan de slag gegaan met de vragen die ik had over de koers van mijn loopbaan en ook met de uitdagingen die ik ervaarde. Stapsgewijs zijn we de diepte in gegaan en kreeg ik van haar bruikbare handvatten om aan de slag te gaan met mijn uitdagingen. Suzanne heeft een rustige manier van communiceren en dat zorgde voor een vertrouwde omgeving waarin ik mij heel snel op mijn gemak voelde. Suzanne is een fijne coach en ik raad haar zeker aan!

Over Coachscore.nl

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen. Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”