Betrokken coach

De coaching bij Suzanne heb ik als zeer positief ervaren. Ze is erg betrokken en er wordt echt naar je geluisterd. Vooraf hebben we doelen opgesteld en deze zijn in verschillende sessies verder aan de orde gekomen.

• Coaching
  • Betrokkenheid

Hele fijne deskundige coach!

Ik heb de coaching bij Suzanne ervaren als heel waardevol en prettig. Samen met haar ben ik aan de slag gegaan met de vragen die ik had over de koers van mijn loopbaan en ook met de uitdagingen die ik ervaarde. Stapsgewijs zijn we de diepte in gegaan en kreeg ik van haar bruikbare handvatten om aan de slag te gaan met mijn uitdagingen. Suzanne heeft een rustige manier van communiceren en dat zorgde voor een vertrouwde omgeving waarin ik mij heel snel op mijn gemak voelde. Suzanne is een fijne coach en ik raad haar zeker aan!

• Coaching
  • Betrokkenheid

Over Coachscore.nl

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen. Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”