SUPER!!!!

Alles ging lekker vlot en simpel. Heb ook zeker goed contact gehad en werd netjes op de hoogte gehouden van alles. Enorm bedankt voor alle moeite! Een enorme opluchting is dit. Ik raad deze advocaten kantoor zeker aan!

Uitstekende hulp arbeidsrecht

Mr. Drenth heeft mij uitstekend bijgestaan bij een arbeidsrechtelijk conflict. Hij is betrokken, legt de voor- en nadelen van keuzes in de aanpak zorgvuldig uit en behaalt vervolgens een prima resultaat.

Gewoon top !

Ik kan niet anders zeggen dan dat Nolet weet wat ze doen en met het juiste advies in samenspraak met ons de zaak aangaan ! Heel soms denk ik dat de communicatie iets beter kan, maar ik begrijp dan ook wel dat wij niet de enige zijn. Al met al, zeker een dikke 9 !

• Geholpen door Mr. H.S. Huisman

Top service!

Mijn rijbewijs was ingenomen, gelukkig kon ik direct contact opnemen met Nolet Advocaten. Jan Edens was mijn contactpersoon en heeft top gehandeld. Hij werkt en schakelt snel. Hij heeft de klaagschrift ingediend en binnen 2 uur heb ik antwoord gekregen, dat mijn rijbewijs wordt teruggegeven. Kortom, top service, schakelt snel en blijft goed contact houden. Ik raad dit ten zeerste aan!!

• Geholpen door Mr. S. Marjanović (Sladjana)

een verademing voor een lastige periode

De steun en hulp die ik gehad heb in één van de lastigste periode van mijn leven van mevrouw Pauline van de Kolk is met geen woorden te omschrijven. Pauline nogmaals bedankt hiervoor!

• Betrokkenheid
  • Geholpen door Mr. P. van de Kolk (Pauline)

Enorm goed geholpen!

Ik had een zaak waar ik me niet zeker in voelde. Er is naar mijn zaak geluisterd en ik voelde me serieus genomen. Elke mogelijkheid wat er kan gebeuren is mij ook verteld. Ik had 1 punt wat belangrijk voor mij was en dat is nagekomen. Ik ben hartstikke blij!

Kundig en gedegen

Mijn advocaat was zeer professioneel en kundig. Ze heeft heel goed naar mijn verhaal geluisterd en kon dat uitstekend vertalen naar mijn zaak. Kortom, zeer tevreden.

• Betrokkenheid
  • Geholpen door Mr. P. van de Kolk (Pauline)

De beste

Hele vriendelijke mensen heb hard voor je proberen er alles aan te doen.!

Toppers

Ik ben enorm dankbaar voor de snelle respons en afhandeling van het dossier.

• Geholpen door Mr. C. van der Zalm (Chanou)

Van begin tot eind warm onthaald en zeer goed op maat begeleid

Uitstekende advocatenkantoor die vooral alles op een menselijke manier doet met veel gevoel. Ik werd altijd warm onthaald en had altijd het gevoel dat men hier zeer meeleeft in het verhaal, aan mijn kant staat en ook echt oprecht naar een goede oplossing zoekt. Daarnaast had ik het gevoel dat naast de menselijke maat, er een grote kunde heerst op het gebied van recht. Mevrouw Timmer en Mevrouw Huisman weten precies welke stappen te nemen als de tegenpartij enorm dwars ligt. Ook tijdens de zitting werden we goed en kalm opgevangen en begeleid van begin tot eind waarbij mevrouw Huisman tot het gaatje ging om het recht binnen te halen. Dat vond ik persoonlijk heel mooi om te zien, de gedrevenheid om het redelijke recht te vinden, ongeacht de uitkomst. Kortom ik ben zeer tevreden met de dienstverlening van dit advocatenkantoor.

• Geholpen door Mr. H.S. Huisman

Uitstekend en behulpzaam.

De juridische assistentie bij een naamswijziging is uiterst professioneel maar vooral ook heel prettig verzorgd!

• Geholpen door Mr. V.S. Nolet (Vincent)

Prettige ervaring, word goed en open gecommuniceerd

Mijn ervaring met hoe de heren Jan Edens en Peter Drenth mij haden geholpen was zeer prettig! Ik zal iedereen om me heen advocaten kantoor Nolet aanraden

Uitstekend en professioneel

Mijn rijbewijs was ingevorderd op 17 oktober 2023 omdat ik 55 km/u te hard had gereden. Binnen een paar dagen kreeg ik een brief van het OM dat mijn rijbewijs voor 3 maanden wordt ingehouden. Ik heb contact opgenomen met Nolet Advocaten of zij mij konden helpen om mijn rijbewijs eerder terug te krijgen. Mr Jan Edens heeft een klaagschrift opgesteld met dusdanig zwaarwegend omstandigheden en voldoende onderbouwing en ingediend op 2 november 2023. Vandaag, 3 november 2023, kreeg ik het goede nieuws dat ik mijn rijbewijs thuis opgestuurd krijg binnen enkele werkdagen. Contact verliep fantastisch via de e-mail, bij vragen of onzekerheden kon ik ze gerust stellen. Ik raad iedereen aan om Nolet Advocaten te benaderen die zijn rijbewijs eerder terug wilt krijgen. Mr Jan Edens super bedankt!

• Geholpen door Mr. S. Marjanović (Sladjana)

Ik ben snel en kundig geholpen, heel professioneel maar toch ook persoonlijk. Hartelijk Dank! Gr. Georgina

Perfect Service

Ik wordt heel goed geholpen . Vriendelijke groet L.kaouiri

• Geholpen door Mr. A.A. van Harmelen

Plezierig en adequaat

Na door 2 advocaten afgewezen te zijn kwam ik met Nolet Advocaten, Peter Drenth in contact en hij heeft de moeite genomen zich in te lezen in mijn dossier. Hij heeft mij tot het einde toe bijgestaan, ervoor gezorgd dat de focus op de hoofdzaken gericht bleef en uiteindelijk een bevredigend resultaat behaald. Dank hiervoor!

Uitstekende en deskundige service

Een zeer deskundige service gekregen op het vlak van arbeidsrecht en de communicatie was transparant en helder, wat ik zeer waardeer. Ik ben goed geadviseerd en ondersteund, en ben zeer tevreden.

• Geholpen door Mr. P. Drenth (Peter)

Goed ontvangen en goed begeleid tot aan het eind.

• Geholpen door Mr. C. van der Zalm (Chanou)

Uitermate proffesioneel, doortastend en met een oprecht gevoel van medemenselijkheid

Bij Nolet advocaten ben ik bijgestaan door een van de advocaten in een rechtzaak vanwege een bedreiging tegen het leven van een Jeugdbeschermer. Wat de Jeugdbescherming en de betreffende Jeugdbeschermer mij en mijn kind aangedaan hebben is duidelijk toegelicht door de advocaat. De advocaat kon door persoonlijke omstandigheden plotseling niet aanwezig zijn bij de zitting. Dit werd zonder enige moeite overgenomen door een collega die precies wist hoe de zaak in elkaar zat. De zaak is geseponeerd toen bij de rechtbank duidelijk werd wat mijn dochter en mij was aangedaan door de Jeugdbescherming en de betreffende Jeugdbeschermer. Daarna ben ik bij 3 rechtzaken bijgestaan door mevrouw van der Zalm van Nolet advocaten. Deze mevrouw is ontzettend intelligent en heeft een zeer gedegen aanpak en manieren om de rechtzaken tot een goed einde te laten komen. Waar de advocaat van de tegenpartij zeer agressief en offensief zijn kant van de zaak bepleiten bleef mevrouw van der Zalm altijd kalm en bij de feiten die ertoe doen. Als zij spreekt komt het ook echt aan. Eerst begreep ik dat niet. Mijn gevoel zei dat ze ook met haar hand op de tafel moest slaan, net zoals de advocaat van de tegenpartij. Niets was minder waar. De rechtbank luistert niet naar degene met de grootste mond. Die luistert naar de inhoud. Omdat mevrouw van der Zalm de rechtzaken altijd tot in de puntjes toe goed voorbereid had hing het ook nooit alleen maar van de zitting af. Ze weet als geen ander hoe je deze zaken aanpakt. En ze liegt daarbij geen woord. Het heeft ertoe geleid dat ik alle 3 de rechtzaken heb gewonnen. Waardoor de moeder van mijn dochter door de rechtbank in zaak 1 is teruggefloten door de rechter dat ze psychische hulp moest accepteren en begeleiding voor de omgang met mijn dochter. Waardoor in zaak 2 de Jeugdbescherming met de staart tussen hun benen de laan is uitgestuurd. En waardoor ik in zaak 3 eenhoofdig gezag heb gekregen. Mijn dochter is nu veilig en er is rust. Hulde!

Top advocaten

Door een enorme stomme fout mijn rijbewijs voor 4 maanden kwijt geraakt. Sladjana Marjanovic heeft mij bijgestaan bij de recht zaak, met succes.Krijg mijn rijbewijs 2,5week na de zitting weer terug! Echt zo erg blij mee. Echt een fijne vrouw, legt alles van te voren nog even uit en is duidelijk. Communicatie is dan ook top! Echt een aanrader. En nogmaals bedankt voor alles.

• Geholpen door Mr. S. Marjanović (Sladjana)

Fijne advocaat, makkelijk te bereiken voor vragen

Mijn rijbewijs was ingevorderd voor 4 maanden.Vincent heeft een heel duidelijk klaagschrift gemaakt en deze ingevorderd. Voor vragen etc kan je heel makkelijk bij hem terecht en je zal snel antwoord krijgen. Alles word duidelijk uitgelegd wat heel erg fijn is. Helaas kon hij niet bij mij zitting aanwezig zijn maar hierbij was mevrouw Marjanovic aanwezig. Zij heeft mij bijgestaan en uiteindelijk kreeg ik mijn rijbewijs na anderhalve maand weer terug. Al met al top advocaten en zeker aan te raden voor iedereen die zijn rijbewijs eerder wilt terug krijgen.

Prima geregeld allemaal

Alles goed geregeld, moeilijk in ons geval ivm spullen uit de Filipijnen te krijgen . Maar na lange tijd toch gelukt dus tevreden.

• Geholpen door Mr. V.S. Nolet (Vincent)

Wij zijn heel fijn geholpen

Wij kregen gelijk de juiste informatie die wij nodig hadden en zijn daardoor snel en goed geholpen. De persoon die ons heeft geholpen is aardig en heel behulpzaam !

• Geholpen door N.v.t.

Zeer professionele en heldere service.

Vincent heeft er voor gezorgd dat ik mijn rijbewijs binnen 2 weken terughad (i.p.v. 4 maanden). Verder helder advies en goede communicatie. Zeker een aanrader!

Dik tevreden

Laan van Nieuw Oost Indie 133

2593 BM Den Haag

Over Nolet Advocaten

Nolet advocaten wil dicht naast haar klanten staan, hun taal spreken en er op elk cruciaal moment voor klanten zijn. Dit wordt gewaardeerd door onze klanten en hier zijn wij trots op. De beoordelingen die u hieronder leest komen uit een doorlopend klanttevredenheidsonderzoek dat zorgvuldig en speciaal voor de advocatuur is samengesteld. Omdat wij van Nolet advocaten in kwaliteit geloven, werken wij graag mee aan het Advocaatscore keurmerk dat in samenwerking met Klantenvertellen is opgesteld. Wij zijn transparant in hoe klanten onze hulp hebben ervaren. De klantbeoordelingen zijn niet door ons aangepast.

Over Advocaatscore.nl