Altijd eerlijk

Kom hier al jaren, is altijd eerlijk geweest

Top garage!

Fijn ontvangen en duidelijke uitleg. Vriendelijk personeel. Aanrader deze garage.

Zeer flexibele en eerlijke vakmeester!

Zeer goed, al jaren kom ik hier ... Geen beunhaas gedoe ... En ze proberen mee te denken over de goedkoopste oplossing... Bijvoorbeeld mijn katalysator mailen door er 33n een flexibele Mof eraan te lassen... Bij andere bekende garages moest er meteen een nieuwe katalysator a 900 euro... En zo heeft hij vaker gewoon even goedkoop, maar kwalitatief zeer goed gerepareerd meedere malen zelfs. Aanrader!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Super top kundig professioneel klantvriendelijk bedrijf!!!

Kom hier al jaren! Prachtig klein familiebedrijf met grote deskundigheid klantvriendelijk service etc etc etc. Zijn er min punten? Vast wel maar ik heb ze al die jaren nog niet gevonden

Mijn auto overgeschreven. Heel veel extra hulp gekregen. Zeer erkentelijk!

Betrouwbare garage

Afgelopen week de auto laten keuren. Een hele goede service. Kan deze garage iedereen aanbevelen….. Bedankt voor de goede service

attent, vakbekwaam en zeer flexibel

niet te beroerd voor 'kom maar even langs' hulp. ook bereid en in staat om met verschillende alternatieven te komen voor een reparatie / en dus niet standaard het duurste en nieuwste onderdeel aan smeren Prettige persoonlijke sfeer met ruimte voor uitleg indien gewenst. Wij hebben hier vier jaar onze hybride Prius en een Nissan micraatje in goed onderhoud gehad

Goede en top kwaliteit service

Ik ging naar binnen voor een check up en uit lezing van een nieuwe auto die ik heb gekocht, ze hebben mij heel vriendelijk en goed geholpen. Ook geen rare dingen qua prijs of sneaky gedrag. Ik kom hier zeker vaker terug voor mijn keuringen en onderhoud.

Wordt altijd netjes gebeld als er wat is met mijn auto. Als er wat vervangen wordt worden de onderdelen altijd bewaard dat ik het even kan zien.

geweldige garage

het is een hele goede garage heel erg klantvriendelijk . hanteren eerlijke en nette prijzen . het is echt een super top team.

• Reden bezoek Andere reden

Niks mis mee. Redelijke prijzen.

Er wordt helder gecommuniceerd met wat er gedaan moet worden, en wat de kosten zijn. Je voelt je niet genaaid achteraf.

Eerlijk en Vakman

Super, geholpen. Eerlijk advies. Echt een vakman die mee denkt.

Vertrouwelijke mensen

Ik heb een uitstekende ervaring tijdens mijn verzoek in deze garage

Betrouwbaar en beschikbaar. Niets is teveel

Geert heeft mijn APk gedaan en een vochtprobleem verholpen. Ik ben tevree!

Superfijne garage!

Super fijne garage met super fijne mensen, zeer goed geholpen!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Goede en vriendelijke service

Bij Gert van Wijk krijg je eerlijke adviezen en goede service. Top zaak!

Geweldige garage

Hier wordt je zeer goed geholpen, niks is te veel en geen vraag te gek Super

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Kundig, betrouwbaar en zeer betaalbaar

Onze twee auto's, waarvan 1 oldtimer, zijn in onderhoud bij Gert van Wijk. We zijn zeer tevreden over de zeer betaalbare service. Hij geeft kundig advies, kunnen altijd snel terecht, is betrouwbaar en transparant over wat hij zal gaan doen tijdens de APK of onderhoudsbeurt. Hij adviseert proactief over de zwakke plekken van de auto's zodat je een eerlijk beeld hebt over wat er komen kan. Heel fijn gevoel dat er een zeer deskundig en betrouwbaar persoon altijd voor jou en de auto's klaar staat.

Top service!

Duidelijke communicatie rondom de werkzaamheden. Netjes afgehandeld en vriendelijk geholpen.

Geweldige vakmannen

Onderweg in Zweden. Problemen met onze Volvo. Gebeld met Gert. Telefonisch besproken wat wij zelf konden doen om verder te kunnen rijden. Echt geweldig

Heel vakkundig en altijd vriendelijk!

Vriendelijk & vakkundig

Onderhoud & keuring oldtimer Peugeot 504 Onderhoud & keuring dagelijkse auto Altijd snel & correct Denkt mee met klant

Geweldige service!

Goed en zeer vakkundig geholpen.

Betrouwbaar vriendelijk en informeert altijd goed

Betrouwbaar vriendelijk en informeert altijd goed

Altijd tevreden!

Al enige jaren wordt mijn auto onderhouden bij Gert van Wijk. Ik ben daar altijd tevreden over! Er is een goede communicatie over de werkzaamheden en de prijzen.

Kryptonstraat 74 2718 TD Zoetermeer

Over Autovakmeester G. van Wijk

Universele garage voor alle reparaties, onderhoud en services in Zoetermeer.

Over Autovakmeester