Super garage!

Vriendelijk, goed en snel geholpen. Hele fijne garage.

Top bedrijf!!!!

Super service!

snel geholpen voor een eerlijke prijs

Vlak voor ik op vakantie ging kwam ik er achter dat ik een schroef in mij band had Ik kon gelukkig de zelfde dag nog geholpen worden. Kreeg het advies om alle banden te vervangen omdat ze begonnen te scheuren Helaas geen zomerbanden beschikbaar maar all season. Ook prima

Prima!

Prima!

denkt en helpt mee

Goede service en helder in wat er uitgevoerd kan en moet worden. Laat ook het gebrek zien indien men dit wenst. Wat ik zeer waardeer is dat hij aankomende monteurs opleid. Ik zag hoe hij met hen omging als coach. Mijn complimenten aan het team.

Pure vakkennis en persoonlijke service, topgarage!

Al járen tevreden klant.. kom nooit voor niks, altijd raad en daad. Snel en accuraat!

Kundig en vriendelijk personeel.

Top en snelle service

Top en snelle service

Top service

Ik was zelf vergeten om mijn apk in te plannen maar na overleg regelde men bij van Wijk dat ik toch op tijd mijn auto kon laten keuren. Zeker weten dat ik terug kom ! Thanks

Super service

Waar ik ook voor kom. Een apk Kapotte auto. Of het dak wat niet meer open en dicht wil. Altijd top service. Snel geregeld. Geen verrassing over de kosten. Ik kan alleen maar zeggen. Ga er naar toe wanneer je een probleem. Of een apk voor je auto nodig hebt.

Zeer vriendelijk geholpen

Zeer vriendelijk geholpen met het kenteken overzetten van naam !

Heel goed, goed geholpen en enorm vriendelijk

Enorm vriendelijk personeel, luisteren goed naar jou.

Voor het eerst bij deze garage geweest voor APK en onderhoud. De communicatie is erg fijn, ze leggen uit waarom iets wel/niet vervangen moet worden en ze laten het defecte onderdeel ook zien als je je auto komt ophalen. Ik ben heel tevreden en ik kom zeker terug voor eventuele reparaties, APK en onderhoud.

Top probleem opgelost

Mijn lagers waren kapot van mijn scooter met mono vork en dit werden dezelfde dag nog gefixt

Vriendelijk ontvangen

Voor de 1e keer bij van Wijk geweest en heb een hele prettige indruk.

Betrouwbare Garage waar kwaliteit geleverd wordt!

Ik kom al jaren bij deze garage en zij geven mij veel vertrouwen met eerlijke adviezen. Zij gaan geen onderdelen vervangen als dat niet nodig is. Daarnaast is de kwaliteit die zij leveren top! Zeer tevreden en hoop ik hier nog vele jaren te kunnen komen!

Super service, denken fijn mee

Toppers

APK

This is my tird time in this garage, and i really like the attention, they are serieus, fast and good in their job.

Altijd eerlijk

Kom hier al jaren, is altijd eerlijk geweest

Top garage!

Fijn ontvangen en duidelijke uitleg. Vriendelijk personeel. Aanrader deze garage.

Zeer flexibele en eerlijke vakmeester!

Zeer goed, al jaren kom ik hier ... Geen beunhaas gedoe ... En ze proberen mee te denken over de goedkoopste oplossing... Bijvoorbeeld mijn katalysator mailen door er 33n een flexibele Mof eraan te lassen... Bij andere bekende garages moest er meteen een nieuwe katalysator a 900 euro... En zo heeft hij vaker gewoon even goedkoop, maar kwalitatief zeer goed gerepareerd meedere malen zelfs. Aanrader!

Super top kundig professioneel klantvriendelijk bedrijf!!!

Kom hier al jaren! Prachtig klein familiebedrijf met grote deskundigheid klantvriendelijk service etc etc etc. Zijn er min punten? Vast wel maar ik heb ze al die jaren nog niet gevonden

Mijn auto overgeschreven. Heel veel extra hulp gekregen. Zeer erkentelijk!

Betrouwbare garage

Afgelopen week de auto laten keuren. Een hele goede service. Kan deze garage iedereen aanbevelen….. Bedankt voor de goede service

attent, vakbekwaam en zeer flexibel

niet te beroerd voor 'kom maar even langs' hulp. ook bereid en in staat om met verschillende alternatieven te komen voor een reparatie / en dus niet standaard het duurste en nieuwste onderdeel aan smeren Prettige persoonlijke sfeer met ruimte voor uitleg indien gewenst. Wij hebben hier vier jaar onze hybride Prius en een Nissan micraatje in goed onderhoud gehad

Over Autovakmeester G. van Wijk

Universele garage voor alle reparaties, onderhoud en services in Zoetermeer.

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 36 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.