Zeer goed geholpen

Hoewel het contact beperkt is gebleven tot een kosteloos 1e gesprek en een paar daarop volgende vragen en antwoorden, en dus niet tot betaald werk voor van Bruggen, heeft de adviseurmij zonder voorbehoud, open en eerlijk antwoord gegeven op mijn vragen en me daarmee uitstekend geholpen.

Goede en duidelijke uitleg

Ik heb een goed gesprek gehad met een adviseur, die uitgebreid de tijd nam om uitleg te geven en vragen te beantwoorden

Super!!!

Het advies en de snelheid om tot een juiste hypotheek te komen is ontzettend goed! Yorrick begrijpt de wensen en verzet bergen! Fantastich!!!

• Afspraken nakomen

To the point, nuchter, vertrouwenwekkend.

Deskundige adviseur die zich kan inleven in de situatie en daardoor in staat is om maatwerk te leveren.

Goed gesprek

• Afspraken nakomen

Goed geholpen. Fijne communicatie. Zeker aan te raden!!! :)

Vakkundig en vlot

Wij zijn erg goed geholpen en geadviseerd. Doortastend en vlot. En de communicatie was prettig.

• Afspraken nakomen

Toegankelijk persoon en duidelijke uitleg

Ik ervaarde de adviseur als toegankelijk, waardoor ik makkelijk een vraag kon stellen. De adviseur beantwoorde mijn vragen duidelijk en kwam over als iemand die mij echt probeert te helpen om het beste qua hypotheek te bereiken. De adviseur berekende ook verschillende scenario's voor mij, wat ik waardeerde.

Goed en helder advies

Zeer klantvriendelijk en flexibel.

• Afspraken nakomen

Fijn dat het zosnel geregeld kon worden :)

Fijne, behulpzame man

Wij zijn op zoek naar onze eerste koopwoning. We hebben totaal geen verstand van het afsluiten van een hypotheek en de bijkomstigheden. Yorrick heeft ons bij de hand genomen en alles uitgelegd. Heel fijn!

Complexe financiering uitstekend uitgevoerd

Complexe financiering uitstekend uitgevoerd

Perfecte communicatie

Perfecte communicatie

Helemaal top!

Wij zijn heel erg blij met Yorrick. Hij heeft ons uitstekend geholpen tijdens de aankoop van onze eerste woning. Heel erg goed bereikbaar en erg snel.

top

waar andere het niet zagen zitten i.v.m. de complexe structuren van mijn bedrijf en mij denigrerend te woord stonden, heeft van Bruggen adviesgroep er alles aan gedaan om een hypotheek uit te werken en wat ook gelukt is.

Goed brainstormgesprek

Ik heb telefonisch contact gehad ivm mijn verzoek om advies over het al dan niet uitsellen van mijn pensioenuitkering ivm inkomsten uit nevenwerkzaamheden. De medewerker van Van Bruggen Adviesgroep nam alle tijd om zich in mijn omstandigheden te verdiepen en dacht actief mee. Allerlei overwegingen kwamen aan bod. Ik had zelf veel uitzoekwerk gedaan en had behoefte om e.e.a. met een deskundige tegen het licht te houden.

Professioneel

Professionele adviezen, prettig contact, korte lijn

Over Van Bruggen Adviesgroep