Klantvriendelijk en professioneel

Prettig geholpen door Aletta.

• Afspraken nakomen

Prettig gesprek met een goed advies.

Een prettig gesprek gehad en een goed advies mogen ontvangen.

Open en verhelderend

Veel geleerd Duidelijke communicatie Jammer dat verbinding een keer bevroor

• Afspraken nakomen

Heldere uitleg voor onze eerste stap op de woningmarkt

Aletta leverde uitstekende service en gaf een duidelijk advies. Na het gesprek kwam ze snel haar verplichten na, wat ons erg hielp bij het uitbrengen van een bod.

Prima objectief advies

Goede raadgeving op uiteenlopende financiële gebieden

• Afspraken nakomen

Zeer goed en snel geholpen door Aletta Giethoorn bij het verkrijgen van een hypotheek advies. Aletta is zeker een professioneel hypotheek adviseur.

Prima advies gehad

Heel correct met een rustige uitleg een prima advies gehad waar we wat aan hebben

• Afspraken nakomen

Fijn en verhelderend gesprek gehad. Aletta verstaat haar vak goed.

heel goed

Heel plezierig en deskundig advies

• Afspraken nakomen

Je krijgt heel snel contact! Aletta ging heel zorgvuldig met mijn wensen/vragen om. Ze is heel precies en behulpzaam!! Ze maakt duidelijke berekeningen met goed uitleg!

• Afspraken nakomen

Goede adviezen en snelle reactie

Behulpzaam, verstand van zaken en vriendelijk

Betrokken en meedenken.

Geeft ons een gevoel van zekerheid. Je wilt geen fouten maken als je eerder met pensioen gaat. Je kunt ten alle tijden vragen stellen opeen eenvoudige manier gewoon via de app. als iets niet duidelijk is. We zijn hier heel blij mee.

• Afspraken nakomen

Ik ben heel gedegen en vriendelijk geholpen. Ook nadien kon ik bellen voor vragen.

Zeer positief!

Mijn partner en ik zijn heel goed geholpen door onze financieel adviseur Aletta Giethoorn. Dankzij haar hebben wij onze mogelijkheden nu duidelijk in beeld, en kunnen wij verder oriënteren wat betreft het vinden van een geschikte woning. Zeker vijf sterren! :)

• Afspraken nakomen

Prettig contact en snelle reactie op mijn vragen

De financieel adviseur hield mij regelmatig op de hoogte van de stand van zaken

• Afspraken nakomen

Alle tijd voor alles genomen en zelfs ter plekke dingen voor mij geregeld, echt TOP!!!

teleurstellend

afspraak gemaakt voor vrijblijvende kennismaking. Onze financiele gegevens doorgestuurd. Tijdens kennismaking bleek dat de freelance consultant zich goed had voorbereid. Echter rekening ontvangen van 800 EUR.... Na telefonisch consult aangegeven dat ik de gemaakte kosten wil betalen, echter niet de gevraagde 800 EUR.Consultant zegt toe om nieuwe rekening te maken met gemaakte kosten ad 250 eur. Vooor ons accoord. Dag laten mail ontvangen, toch niet accoord, blijft 800 EUR....

• Afspraken nakomen

Het is vervelend een negatieve review te ontvangen maar dat kan een keer gebeuren. Maar dan moet die wel gebaseerd zijn op de juiste gegevens. De klant heeft namelijk geen factuur ontvangen van € 800 maar van € 495. Het klopt dat er een eerste vrijblijvend gesprek is ingepland. Meneer wilde inzicht. In het gesprek hebben we wensen doorgenomen en mogelijke oplossingen. Ik had al wat voorbereidend werk gedaan aan de hand van de aangeleverde gegevens. In dit gesprek hebben we afgesproken dat ik deze wensen en oplossingen verder voor de klant zou uitwerken. Hierbij zijn de kosten besproken. € 495,00 voor het advies en volgt daar later in het jaar ook het afsluiten van een product uit dan komt daar € 300,00 bij. In de opdracht tot dienstverlening staan dus deze bedragen van € 495 en € 300 opgenomen. Met klant is afgesproken dat ik nu het advies ga uitwerken. Dit is dan ook gedaan en klant heeft de opdracht en de adviesrapporten met bijhorende factuur van € 495 ontvangen. Mijn verbazing was dan ook groot dat hij na ontvangst aangaf dat hij deze rekening niet ging betalen omdat het eerste gesprek kosteloos was. Terwijl er in ons gesprek naar mijn mening een duidelijke afspraak was gemaakt. In een eerste reactie gaf ik aan de factuur dan wel te halveren maar dat kon ik achteraf niet verantwoorden naar mijzelf. Ik heb immers alle afgesproken werkzaamheden uitgevoerd en de oorspronkelijke factuur is dan ook gerechtvaardigd. Had ik eerst de opdracht tot dienstverlening moeten sturen? Misschien wel, maar op basis van vertrouwen en het open en eerlijke gesprek met de klant en het mondelinge akkoord over de kosten ben ik direct, zoals beloofd, voor de klant aan de slag gegaan. Hij heeft nu dus een compleet inzicht en advies maar wenst hier niet voor te betalen. Een factuur van € 800 is in ieder geval nooit verstuurd.

Duidelijk advies

Informeel en verhelderend gesprek. Daarna wisten we precies waar we aan toe waren.

Verhelderend en zeer vriendelijk

Goed contact goede service

Zeer goede ervaring. Zijn zeer snel in schakelen word altijd netjes geholpen en te woord gestaan

Vakkundig advies

Er wordt goed meegedacht over meerdere opties.

• Afspraken nakomen

Kennis en ervaring over hypotheken en wat het beste bij je situatie past. Fijne adviseurs.

Over Van Bruggen Adviesgroep