Prima, alles correct en volgens afspraak verlopen.

Goede deskundige mensen. Zowel de monteurs als de mensen op kantoor. Prima verlopen. Kon haast niet beter.

Prima geregeld

Ze hebben hier 12 zonnepanelen op het dak gelegd. Erg vriendelijke mensen, en ze hebben de panelen mooi geïnstalleerd. Ook prima geregeld qua mails en offerte etc. Kostte wel een paar pogingen om de boel te installeren vanwege sneeuw en een missend onderdeel, maar dat mag de pret niet drukken.

Super goed werk en communicatie

Wij zijn erg tevreden over jullie. Wat een fijne communicatie, jullie denken mee, sturen iemand langs vooraf om te kijken(stelt denk ik niet heel veel voor naar geeft een heel fijn gevoel) netjes gewerkt! Alleen maar lof voor jullie!!

Erg blij met de samenwerking!

Erg fijne ervaring met Medhurst! Communicatie met Medhurst is prima gegaan. Er werd snel en adequaat op vragen gereageerd. Installatie is heel voorspoedig (en snel) verlopen door vakmensen. Zeer aan te bevelen!

Goeie vlotte service

Hele vlotte, kwalitatieve service

De mannen kwamen aan en zijn meteen het dak opgeklommen om alles voor te bereiden. Koffie sloegen ze even over om vlot door te kunnen werken. Het ligt er netjes bij. Er is een groep bij de wasmachine bijgekomen. Door max 10 panelen te hebben, hoefden we geen kabel naar de meterkast te trekken. :-) Alles is netjes uitgelegd en de app voor Enphase werkt prima en voordat ze vertrekken. Na volledige tevredenheid een week na installatie de factuur ontvangen en zonet betaald! Topbedrijf. Bedankt!

prettig contact en uitstekend geholpen en keurig netjes geplaatst

duidelijke uitleg en keurige monteurs en na het plaatsen ook de rommel opgeruimd en mee genomen

Positieve ervaringen met dit bedrijf

Alle gewekte verwachtingen zijn waar gemaakt. Blij met afwerking installatie die correct werkt.

Installatie werkt naar behoren

Jammer dat schade aan het plafond door mijzelf moet worden gerepareerd en dat het van mij geleende(!) verlengsnoer, tbv de goederenlift, na afloop nog in de achtertuin lag ipv fatsoenlijk opgerold en aan mij overhandigd, maar het belangrijkste is: Installatie werkt naar behoren.

Vriendelijk en professioneel

Ik heb 12 zonnepanelen besteld die zeer vakkundig zijn geïnstalleerd. Betreffende medewerkers zijn zeer vriendelijk en ijverig. Voorman is zeer vakkundig en nam de tijd voor tekst en uitleg.

Supersnel en zorgvuldig, zowel in het leggen als in de voorbereiding.

Topervaring

goed bedrijf wat snel en netjes werkt en met oplossing komt.

snelle reactie via de mail, punctueel en goed werk. van af het moment dat de aanvraag voor een offerte werd gevraagd tot na de levering van de panelen ben je in goede handen en is niks te veel. zeker een aanrader.

Soepele communicatie, zowel voorafgaand aan offerte alsook na acceptatie van offerte.

Kundige en snelle respons tijdens offerte fase. Flexibel omgaan met leveringsomvang aanpassingen na acceptatie maar voorafgaand aan levering. Goede prijs-kwaliteit verhouding en korte levertijd (incl. installatie).

Prima geïnstalleerd.

Vriendelijke en snelle installeerdes. Goede communicatie via de mail.

Vakkundig en klantvriendelijk

Het gehele traject van offerteaanvraag tot en met plaatsing verliep perfect.

Perfecte organisatie goede service nette mensen en werkt perfect is zeker aan te bevelen

Netjes gelegd werkt perfect, vriendelijke monteurs en netjes gewerkt. Panelen doen het gelijk perfect, aansluitingen in goed overleg en netjes weggewerkt. Zeker aan te bevelen goede prijs kwaliteit verhouding. Per zee tevreden aanrader voor iedereen.

Super service.

Gelukkig heb ik gekozen voor dit bedrijf. Vriendelijke gasten en goede uitleg over de werkzaamheden en de werking van de omvormer. Binnen een ochtend lagen 10 panelen op het dak. Na enkele maanden verschoven wat dakpannen onder de panelen en kreeg ik lekkage. Ik mailde het bedrijf, bleek dat zij met kerstvakantie waren. Onddanks dat kreeg ik binnen 10 minuten antwoord dat een dag erna iemand op de stoep kon staan om het te repareren. De dag erna stonden de jongens in hun vakantie om 9 uur op de stoep. Na 10 minuten weer klaar en lagen de pannen weer op zijn plek. Misschien niet de moeilijkste klus, maar het zegt wat over de service! Ik beveel dit bedrijf zeker aan, niet alleen wat betreft de service, maar ook de kwaliteit van de panelen en de prijs ervan!

Zowel in offertefase als uitvoering goed geholpen.

Erg tevreden

Na best wat verschillende offertes te hebben aangevraagd hebben wij de keuze gemaakt om ons zonnesysteem door Medhurst Solar te laten uitvoeren en dit bleek een goede keuze. Onze wensen werden snel aangepast in de offerte via de mail. Prijs/kwaliteit prima. Telefonisch word je netjes te woord gestaan bij eventuele vragen. Monteur was erg vriendelijk, werkt netjes en in goed overleg.

Prima gewerkt

Wat ons metéén opviel,dat iedereen ons een hand gaf bij binnenkomst en bij het weggaan!!! Keurig en snel gewerkt!

Heel tevreden

Duidelijke communicatie en snelle plaatsing. Hele snelle en behulpzame klantenservice Alleen wat slordig achtergelaten.

Duidelijk snel en professioneel.

Fijne communicatie en goede service dat vinden wij de belangrijkste plus punten. Uiteraard is de kwaliteit van de producten en de prijs ook niet onbelangrijk. Medhurst scoort op al deze punten een dikke 10 en kunnen we iedereen aanbevelen!

Bij Medhurst klantvriendelijkheid en service hoog in het vaandel!

Communicatie zeer goed. Altijd beschikbaar om vragen op vriendelijke en uitvoerige wijze te beantwoorden. Bij het plaatsen van de panelen goede uitleg over de werkzaamheden. Werkzaamheden snel en accuraat uitgevoerd. Ook werden de apps voor ons geïnstalleerd. Prijs/kwaliteit goed.

Aanrader!!

Plaatsing is geheel volgens planning verlopen. Fijn betrokken personeel. Zeer tevreden !!!

Geweldig, blij mee

Uitstekend (telefonisch) contact. Goede service. Deskundige, nette en zeer vriendelijk monteur.

Verlengde Spiegelmakerstraat 38

2645 LT Delfgauw