Fijne communicatie en goede, nette service

Goede en duidelijke communicatie met Ramona. Vlotte en nette installatie door 2 fijne medewerkers. Bedankt!

Vakwerk! Daar kijk ik de komende jaren graag naar als ik thuis kom.

Ik had al een installatie gezien van Medhurst, dus vroeg ik ook aan hen een offerte toen ik zonnepanelen wilde. Zij gaven de beste offerte en die heb ik besteld. De planning, installatie en begeleiding was uitstekend. De zonnepanelen liggen er keurig bij. Ik ben zeer tevreden.

Uitstekende service, van offerte tot plaatsing

Hele vriendelijke en betrouwbare organisatie die je goed begeleid bij het proces van aanvraag tot plaatsing van zonnepanelen. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status en de voortgang. Zowel per mail als telefonisch heel vriendelijk contact. Ook de installateurs zijn betrouwbare en vriendelijke jongens.

goede service van vriendelijk personeel

De heren hebben de zonnepanelen op ons dak geplaatst en gehopen met de aanmelding bij energieleveren.nl eind van de middag kwam ik er achter dat er iets niet goed aangesloten was op zolder waardoor mijn wasmachine niet gebruikt kon worden. Gebeld en op zaterdag kwamen ze het probleem oplossen terwijl ze eigelijk gesloten zijn. super goede service. Wij zijn erg blij met de service en de zonnepanelen.

Goed professioneel werk verricht en zeer vriendelijk personeel (zowel kantoor als monteurs)!

Zonnepanelen ruime week geleden geplaatst en tot nu toe zeer tevreden!

Heel kundig en vriendelijk alles geregeld

Goede, deskundige en klantvriendelijke monteurs

Goede communicatie. Alles volgens afspraak. Aan te bevelen. TOPbedrijf!

Top job en top begeleiding van Medhurst voor onze 60 zonnepanelen

Medhurst was eind vorig jaar de enige zonnepanelen leverancier die onze VVE een offerte wilde maken voor onze complexe situatie met twee gebouwen met platte daken. Goede offerte voor 60 panelen die naar een centrale meterkast in de kelder verbonden moest worden. Goed contact met het kantoor en fijne en efficiënte installatie door Medhurst monteurs. De panelen werken nu tot volle tevredenheid. We hebben Medhurst aanbevolen bij andere VVE’s in onze Scheveningse buurt

Goede service, super klantenservice

Uitblinkers op het gebied van klantenservice! Altijd snel telefonisch contact, snelle reactie op per email gestelde vragen, prima overleg, duidelijke uitleg, goed prijs/kwaliteit. Medhurst heeft een jaar geleden 14 panelen bij ons geplaatst. Alles tot volle tevredenheid. Strak legplan, vriendelijke monteurs, mooie panelen met een hoge opbrengst. Nu er door het plaatsen van een dakkapel e.e.a. gewijzigd moet worden valt hun super klantenservice mij weer op.

Helemaal top.

Verleden week ze laten plaatsen. Helemaal naar tevredenheid. Goed en aardig installatie team. Ook heel fijn eigen monteurs. En ook helemaal top de communicatie met kantoor. Ramona altijd aanspreekbaar of belde direct terug. Ik raad Medhurst zeker aan.

Heel goed bedrijf met proffesionals

Ik heb een hele goede ervaring met Medhurst. Vanaf het moment van aanvraag van de offerte die zeer duidelijk is tot en met de laatste afhandeling van de factuur is alles goed verlopen. De communicatie is top. Alles is duidelijk. De monteurs zijn ook bekwaam en leggen alles goed uit wat ze doen. Bedankt voor het plaatsen van de zonnepanelen!

Ik ben tevreden.

Netjes op tijd gekomen en prima mannen die het aangelegd hebben. Alles volgens afspraak en het werkt allemaal perfect. Ik ben er blij mee.

heel fijn

Snel, prima communicatie, veel beter dan collega bedrijven waarmee ik te maken heb gehad.

Deskundig bedrijf

Uitstekend snel verzorgde nette werkzaamheden, vriendelijk personeel, dienstverlening/uitleg nazorg, ontzettend goed.

Alle afspraken nagekomen

Vanaf het begin was de communicatie goed en snel. Vervolgens zijn alle afspraken netjes nagekomen.

Prettig bedrijf met deskundig advies en goed bereikbaar

Geen telefoonbandje met kiesmenu maar altijd persoonlijk contact. Vriendelijke uitleg, ook na 10x bellen. De panelen zijn keurig geplaatst met respect voor het dak. Hulp bij het aanmelden en installeren van de app.

Heel blij mee!

Fijne en duidelijke communicatie zowel vooraf, tijdens als na het plaatsen. Binnen een paar uur was het helemaal geregeld!

Goede communicatie!

Fijn bedrijf met goede communicatie

Toppi

Netjes en goed

Snel en deskundig geplaatst

In november offerte ontvangen, in maart geplaatst! Zeer klantgericht bedrijf, goede communicatie en duidelijke afspraken. Installatie snel uitgevoerd door goed op elkaar ingespeeld team. Nette afwerking. Algehele indruk: klasse! Wel veel gesneuvelde dakpannen. Sommige daarvan (gevel- en chaperonpannen) bleken moeilijk verkrijgbaar en duur.

Klantvriendelijk en zorgvuldige installatie.

Duidelijke communicatie via telefoon en mail met Ramona. In de offerte is duidelijke informatie terug te vinden over: Salderen, subsidies, duurzaamheidslening, waardevermeerdering en aanmelding als energieleverancier. Met linken voor meer informatie en aanvragen. Tijdens het schouw bezoek kwam aan de orde dat onze wens om meterkast gelijk te vervangen meegenomen kon worden in de werkzaamheden tegen meerprijs. Dit is ook zeer netjes gedaan! Installatie verliep keurig en zorgvuldig. Communicatie tijdens installatie verliep prettig. Factuur week na installatie ontvangen. Kortom: prettig en betrouwbaar bedrijf met klantvriendelijke communicatie.

Professioneel en meedenken

Fijn contact, vriendelijk, actief meedenken en professioneel

Prettig geholpen door vakmensen

Heel goed, direct contact. Werken netjes, zijn vriendelijk en belangrijk zijn vakmensen. Prijs is oké en waren heel tevreden met eind resultaat.

Prima, vriendelijk en vakkundig !

Prima begeleiding/informatie vanaf het eerste contact, de offerte, de schouw en de plaatsing. Professioneel en gecertificeerd. Heel blij mee !(hadden we veel eerder moeten doen)

Top!!

Top bedrijf en vlotte gezellige gasten die kwamen installeren

Verlengde Spiegelmakerstraat 38 2645 LT Delfgauw

0152024999