Perfect , zou geen verbeterpunt kunnen bedenken

Zeer prettig te woord gestaan, correct en niet onbelangrijk, het vloerkleed is weer als nieuw!

Vriendelijk duidelijk en schoon

Ik werd vrij snel na mijn aanmelding gebeld door een zeer vriendelijk iemand die alles uitlegde. Vervolgens werd mijn kleed opgehaald en ik kon bijhouden wanneer de chauffeur er zou zijn. En volgens de afspraak zo kreeg ik hem ook weer terug. En mijn kleed is schoon en ruikt heerlijk.

Geweldige service

Maakt direct een afspraak. Nette en beleefde en vriendelijke chauffeur. Telefoniste geeft correcte informatie. Een geweldige firma en beslist aan anderen aan te raden

Goede logistiek en perfect schoon

Top bedrijf

Bijzonder tevreden met deze dienst.

Op de eerste plaats is het kleed heel erg schoon geworden en ten tweede is het ophalen en terugbrengen heel goed geregeld. Ze communiceren goed en doen wat ze zeggen. Echt een aanrader!

goede service

voldoet aan verwachting

Geweldig bedrijf. Goede communicatie en op afspraak geleverd.

Top bedrijf.

Snel en goed

Prima service, snel antwoord op mail, goede logistiek

Kan niet beter.

Super service zal er zeker recklame maken

Zeer tevreden over de reiniging en service!

Wij zullen zeker een volgend keer gebruik van uw diensten maken!

Fijn bedrijf met goede service

Netjes en professioneel

Klantvriendelijk en goed resultaat.

ik werd gehoord er werd naar mij geluisterd en er werd advies gegeven

Ik ben helemaal tevreden.

... Een 'tien' krijgt men van mij pas met herhaaldelijk goed presteren. Maar dat is met dit product lastig dus... bijna. :-) We zijn perfect geholpen. De service van ophalen è brengen was duidelijk en goed. En ons wollen Turkse tapijt ziet er weer helemaal mooi uit. We zij uitermate tevreden. Ik raad Schoonvloerkleed.nl van harte aan.

schoon en goede service

Zowel de communicatie als de service zijn prima en persoonlijk. Ook over de tijden van ophalen en brengen wordt goed gecommuniceerd zodat je niet de hele dag hoeft thuis te blijven. Het kleed kwam netjes en schoon weer retour.

Ze doen wat ze beloven!

Snel en makkelijk de offerte geregeld, fijne klantenservice, transparant, online tracking van de chauffeur en als klap op de vuurpijl! Een fantastisch schoon tapijt…als nieuw. Ik beveel ze van harte.

Organisatie ruim voldoende, resultaat schoonmaken valt iets tegen

Hoi, Eerst een pluim voor de totale organisatie. Het resultaat van het schoonmaken van de tapijten, in het grote zijn niet alle vlekken verwijderd en is een gedeelte van de franjes verdwenen. Van het kleine tapijt zijn de randen niet schoon (vergeleken met het grote). MVG Hub Welzen

Tevreden

tevreden

niet geweldig

het kleed was nog vuil maar het is een wit kleed en mischien dat het vuil te diep zit het kleed was ook stuk gegaan , de verstevigings banden waren los gekomen , de ophaal en terug bezorging waren prima.

positief

Het vloerkleed is goed gereinigd. De haal- en breng-service werkte perfect. Toen bleek dat het kleed enkele zwarte strepen had, werd er een uitstekende service gegeven. Het kleed werd opnieuw opgehaald, gereinigd en thuisgebracht. Het enige kleine minpuntje is dat de kleuren van het kleed wat valer zijn geworden. Voor de rest PRIMA.

Het tapijt kon op heel korte termijn opgehaald worden en was na één week weer klaar. Kleurig op tijd opgehaald en teruggebracht. Door de track en trace was het heel goed te volgen. Het tapijt ziet er ook weer prima uit en de prijs viel ons mee.

Via track en trace chauffeur te volgen. Kleed is weer schoon.

Perfecte service, heel erg vriendelijk

Mijn tapijten werden fantastisch schoon afgeleverd. Het ophalen en retour brengen is een groot voordeel en gemak. En de prijs vind ik prima. Heel tevreden over het hele traject.

Fantastische service en super track & Tracé. O ja, het vloerkleed is super gereinigd. Ga zo door!

10+

Bedankt Jan voor je review. Een 10+ daar zijn we blij mee.

Oude Landgraaf 20 A

6373 BA Landgraaf

+31 85 8200 844

Over Schoonvloerkleed.nl

schoonvloerkleed.nl verzorgt het reinigen, wassen van vloerkleden. Dat doen wij voor bedrijven, particulieren en instellingen. Met een eigen haal en breng service halen wij wekelijks de vloerkleden op bij onze klanten in een groot deel van Nederland. De vloerkleden worden dan volledig automatisch geklopt in de wasserij en daarna gewassen en gedroogd. Veelal zullen de gereinigde vloerkleden dan met een week alweer retour gebracht worden.