Perzisch tapijt keurig gereinigd

Fijne mensen en een goede service. Mijn Perzisch tapijt is mooi schoon

Goede communicatie. En mijn vloerkleed is weer mooi schoon en fris.

'Nee' zeggen is ook een kracht

Bij *** / Schoonvloerkleed.nl met goed vertrouwen mijn vloerkleed laten reinigen. Een lastig vloerkleed, vanwege wolvilt kabels en uiteindes die kapot waren. Zodoende heb ik voorafgaand meerdere keren contact met ze opgenomen om te checken of ze het tapijt wel goed konden reinigen. Foto's gestuurd en alles duidelijk uitgelegd. Het antwoord luidde: 'Ja, we kunnen het tapijt reinigen'. Vervolgens heb ik pakket 'Brons' afgenomen. Een week later kreeg ik het tapijt terug. Bij het uitklappen op de grond, stoof het zand me in mijn gezicht. Het tapijt was hartstikke vies. Contact opgenomen met de klantenservice, waar volgens mij ene '***' de enige is die daar werkt. 0,0 oplossingsgerichtheid. Het antwoord: 'wij hebben het tapijt na ons beste kunnen gereinigd, gezien de huidige staat'. Maar hó even: de staat was jullie voorafgaand bekend! Desondanks geen oplossing, tegemoetkoming. In plaats van slechte service te leveren en belofte van de offerte niet waar te maken, is 'nee' zeggen en toegeven 'wij kunnen dit niet' duizendmaal krachtiger en klantvriendelijker. Zeer teleurgesteld in dit bedrijf en ik wil dan ook iedereen adviseren op te passen. Ze nemen geen verantwoordelijkheid, er wordt niet meegedacht en het lijkt puur om geld verdienen te draaien.

Vloerkleed was op hoeken niet goed schoon

Ik had misschien een te hoge verwachting Verder zijn ze heel klantvriendelijk en leveren en ophalen ging perfect

Niet schoongemaakt

Transport halen en brengen fantastisch, maar de rest zeer slecht. Aan de telefoon wordt gezegd dat er geen 100% kans is dat de schimmel er helemaal uitgaat. Maar als ik het kleed nu zie is alles bij het oude gebleven. Had gezegd dat de kans op succes 10% was dan had ik het niet gegokt. Nu veel geld armer.

Het kleed lijkt wel nieuw, alle vlekken zijn eruit en ruikt neutraal. Geweldig

Zeer goed geregeld met ophalen en brengen. Het kleed is super schoon, door de hond rook hij muf en zaten er meerdere vlekken in

Goede grondige reiniging wollen tapijt

Wollen tapijt mee gegeven en cfrm. de offerte grondig gereinigd zoals beloofd. Ophalen en terugbrengen van het tapijt verliep ook prima met vriendelijk en behulpzaam personeel. Complimenten en de vijf sterren zijn welverdiend!

top Heel mooi schoon geworden

De haal en brengservice was geweldig. Kregen bericht van te voren wanneer hij zou komen. Vriendelijke bezorger. Wij vonden de kosten meevallen.

super service

Goede afspraken, ook omtrent ophalen en terugbrengen van het vloerkleed. ik kreeg een track en trace zodat ik precies kon volgen hoe laat de chauffeur aankwam.

Goede logistieke service, maar matig resultaat

De haal en breng service is top, maar ondanks de reiniging heeft het kleed een rare zure geur gekregen. Ook zijn de franjes om een een of andere reden wat beschadigd. Zonde.

Tapijt thuis opgehaald en na een week weer schoon terug. Allergoedkoopste en duidelijk gecommuniceerd. Het tapijt was agv waterschade heel vies en nu weer prima.

Prima!

Kleed perfect schoon. Track and trace werkt goed

Mat is mooi schoon maar ruikt niet fris eigenlijk beetje vies

De mat is woensdag teruggebracht na reiniging.ze is super schoon alleen hangt er een rare geen lekkere geur aan.we ruiken ze constant ze ruikt niet lekker.dacht na zo een grote schoonmaakbeurt en 117 euro betaald te hebben dat de mat wel fris zou ruiken.hoop op een antwoord terug en advies wat er aan gedaan kan worden.vriendelijke groetjes familie curvers.

Het vloerkleed ziet er weer als nieuw uit de service van ophalen en terug brengen is uitstekend, goed te volgen met track en trace de man welke het kwam halen en brengen was super

Goede ervaring

De service is prima te noemen. Vriendelijk aan de telefoon. Ook de ophaal en breng service is prima. De geur is niet helemaal verdwenen uit het kleed. Maar acceptabel.

Niet echt schoon

Toen we dezelfde dag het vloerkleed uitrolden, zat er nog confetti in, een motten vlogen uit het vloerkleed en er lag gruis op de grond naast het vloerkleed. Dat hebben we dezelfde dag gemeld maar misschien op de verkeerde plaats nl op die van de bezorging. Het transport was overigens prima in orde. Goed tijdschema en vriendelijke bezorging

Kleed weer als nieuw

Contact verliep prettig. Afspraak snel gemaakt en keurig nagekomen. Kleed thuis opgehaald en netjes schoon weer teruggebracht.

perfect!

vlot en netjes

De service is perfect , kleed wordt netjes opgehaald en na een week ook weer keurig schoon en fris afgeleverd. Ben zeer tevreden

Uitstekend !

Prettig contact, goed afspraken kunnen maken die ook nagekomen werden ! Vloerkleed netjes gereinigd en op tijd opgehaald en teruggebracht. Bedankt !

Prima bedrijf Goede service Uitstekende informatie met ophaal cq bezorgtijd

Uitmuntend!

Prettig telefonisch contact, duidelijke afspraken gemaakt over reiniging, tapijt halen en terugbrengen. Tapijt ziet er weer fris uit en ruikt prettig. Kortom, kan niet niet beter!

Uitstekende service en communicatie

Heel goede service

Perfect , zou geen verbeterpunt kunnen bedenken

Zeer prettig te woord gestaan, correct en niet onbelangrijk, het vloerkleed is weer als nieuw!

Vriendelijk duidelijk en schoon

Ik werd vrij snel na mijn aanmelding gebeld door een zeer vriendelijk iemand die alles uitlegde. Vervolgens werd mijn kleed opgehaald en ik kon bijhouden wanneer de chauffeur er zou zijn. En volgens de afspraak zo kreeg ik hem ook weer terug. En mijn kleed is schoon en ruikt heerlijk.

Oude Landgraaf 20 6373 BA Landgraaf

+31 85 8200 844

Over Schoonvloerkleed.nl

schoonvloerkleed.nl verzorgt het reinigen, wassen van vloerkleden. Dat doen wij voor bedrijven, particulieren en instellingen. Met een eigen haal en breng service halen wij wekelijks de vloerkleden op bij onze klanten in een groot deel van Nederland. De vloerkleden worden dan volledig automatisch geklopt in de wasserij en daarna gewassen en gedroogd. Veelal zullen de gereinigde vloerkleden dan met een week alweer retour gebracht worden.