1e keer was er communicatie foutje

1e keer een communicatie foutje dat dat het kleed wel geleverd werd buren in geschakeld maar geen kleed.Gebeld werd netjes opgelost kleed kwam mooi optijd

Heel tevreden!!

We zijn super tevreden,alles is volgens afspraak verlopen.Ook de communicatie naar de klant is erg goed.Je weet precies waar je aan toe bent.

Goed georganiseerd; alles prima geregeld.

Het vloerkleed werd netjes op tijd opgehaald en terug gebracht; het is goed gereinigd.

Prachtig resultaat!

Het ophalen en weer afleveren van het vloerkleed werden duidelijk gecommuniceerd en het vloerkleed zelf, met flinke vlekken, is helemaal schoon geworden en ziet er prachtig uit.

Komt zeer goed afspraken na. Belangrijker is dat het kleed fantastisch schoon is en ruikt ook heerlijk. Handig die trackpod. Bij ophalen was er een storing maar dat is uitstekend opgelost met tijdige mails. Prijs kwaliteit prima. Zeer tevreden.

Great service and a nice clean carpet returned!

Proactive contacting to make an appointment, nice tracking of the driver, well cleaned carpet. All went perfectly!

Perfecte service

Kleed is opgehaald en perfect schoon terugbezorgd.

Schoonvloerkleed doet wat het beloofd, op tijd en ruim voldoende.

Vanaf het eerste contact komt Schoonvloerkleed serieus over. Is concreet en beloofd niets teveel. Informeert zijn klanten tot aan de aflevering uitgebreid.

Goede service, slechte communicatie

Het tapijt is netjes en schoon teruggebracht. Alleen een beetje jammer dat ik een dag van te voren (5e) te horen krijg dat ipv de 8e de 6e mijn tapijt terug gebracht wordt. Dan kan ik ook weinig meer regelen om nog thuis te zijn en we wonen nu ook niet bepaald in een wijk waarbij je je tapijt zomaar buiten kan laten liggen.

Excellent service!

What an amazing service. From the time we requested a quote, we got an email response almost immediately. A home visit to measure rooms for carpet cleaning and to clarify process of collection and cleaning of rugs. Our rugs were collected with notifications of when they’d come, they arrived on time. We got notification when they arrived at facility and they confirmed date and time of return and this was also done as mentioned. The house cleaning was also excellent, carpets were so clean and the fragrance used in the cleaning detergent for the carpets was excellent. Thank you for the excellent service, I highly recommend this company!

Schoon, geweldige service, betaalbaar

Zelfs de putten van mijn zeer zware 'salontafel' zijn verdwenen.

Alles naar wens

Alles naar wens

Geen minpunten

Alles top geregeld

Prima service, prima kwaliteit

Vanaf het eerste contact heel prettig: ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Haal- en brengservice stipt op tijd en het kleed is weer als nieuw. Helemaal blij mee!

Prima service en een mooi, schoon vloerkleed terug!

We hadden een wollen vloerkleed gekregen met enkele vlekken erin. Ik was erg benieuwd of deze vlekken eruit zouden gaan. En ja, het vloerkleed is weer mooi wit geworden! Heel fijn! Ook het ophalen brengen is goed verlopen. Prima service!

Snel en vakkundig

Goede oplossing voor oudere tapijten...worden weer als nieuw en de prijs valt reuze mee. Goede service.

Ik vond het een prettige ervaring en het resultaat is ook mooi!

Super bedankt.

Een super keuze, snel en professioneel.

goede service.

Zeer tevreden.

Snel en goed

Een dag na m’n offerte-aanvraag werd het kleed al opgehaald. Precies een week later kwam het schoon terug. Super service. Snel en vriendelijk. Eén klein verbeterpunt: de verwachte aankomsttijd wordt op de dag zelf perfect gecommuniceerd, maar het zou fijn zijn als je in de dag(en) daarvoor een globaal tijdvenster door krijgt.

Goede service, superschoon kleed

Ze nemen er echt de tijd voor om het kleed goed schoon te maken. De communicatie is top en ze reageren snel. Wij zijn onlangs verhuisd en het vloerkleed kon zelfs op het oude adres worden opgehaald en op het nieuwe terug worden gebracht. Vriendelijke chauffeur die op de afgesproken tijd voor de deur staat.

Super, advies en perfect ons vloerkleed gereinigd

Perzisch tapijt keurig gereinigd

Fijne mensen en een goede service. Mijn Perzisch tapijt is mooi schoon

Goede communicatie. En mijn vloerkleed is weer mooi schoon en fris.

'Nee' zeggen is ook een kracht

Bij *** / Schoonvloerkleed.nl met goed vertrouwen mijn vloerkleed laten reinigen. Een lastig vloerkleed, vanwege wolvilt kabels en uiteindes die kapot waren. Zodoende heb ik voorafgaand meerdere keren contact met ze opgenomen om te checken of ze het tapijt wel goed konden reinigen. Foto's gestuurd en alles duidelijk uitgelegd. Het antwoord luidde: 'Ja, we kunnen het tapijt reinigen'. Vervolgens heb ik pakket 'Brons' afgenomen. Een week later kreeg ik het tapijt terug. Bij het uitklappen op de grond, stoof het zand me in mijn gezicht. Het tapijt was hartstikke vies. Contact opgenomen met de klantenservice, waar volgens mij ene '***' de enige is die daar werkt. 0,0 oplossingsgerichtheid. Het antwoord: 'wij hebben het tapijt na ons beste kunnen gereinigd, gezien de huidige staat'. Maar hó even: de staat was jullie voorafgaand bekend! Desondanks geen oplossing, tegemoetkoming. In plaats van slechte service te leveren en belofte van de offerte niet waar te maken, is 'nee' zeggen en toegeven 'wij kunnen dit niet' duizendmaal krachtiger en klantvriendelijker. Zeer teleurgesteld in dit bedrijf en ik wil dan ook iedereen adviseren op te passen. Ze nemen geen verantwoordelijkheid, er wordt niet meegedacht en het lijkt puur om geld verdienen te draaien.

Over Schoonvloerkleed.nl

schoonvloerkleed.nl verzorgt het reinigen, wassen van vloerkleden. Dat doen wij voor bedrijven, particulieren en instellingen. Met een eigen haal en breng service halen wij wekelijks de vloerkleden op bij onze klanten in een groot deel van Nederland. De vloerkleden worden dan volledig automatisch geklopt in de wasserij en daarna gewassen en gedroogd. Veelal zullen de gereinigde vloerkleden dan met een week alweer retour gebracht worden.