Schoon, geweldige service, betaalbaar

Zelfs de putten van mijn zeer zware 'salontafel' zijn verdwenen.

Alles naar wens

Alles naar wens

Geen minpunten

Alles top geregeld

Prima service, prima kwaliteit

Vanaf het eerste contact heel prettig: ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Haal- en brengservice stipt op tijd en het kleed is weer als nieuw. Helemaal blij mee!

Prima service en een mooi, schoon vloerkleed terug!

We hadden een wollen vloerkleed gekregen met enkele vlekken erin. Ik was erg benieuwd of deze vlekken eruit zouden gaan. En ja, het vloerkleed is weer mooi wit geworden! Heel fijn! Ook het ophalen brengen is goed verlopen. Prima service!

Snel en vakkundig

Goede oplossing voor oudere tapijten...worden weer als nieuw en de prijs valt reuze mee. Goede service.

Ik vond het een prettige ervaring en het resultaat is ook mooi!

Super bedankt.

Een super keuze, snel en professioneel.

goede service.

Zeer tevreden.

Snel en goed

Een dag na m’n offerte-aanvraag werd het kleed al opgehaald. Precies een week later kwam het schoon terug. Super service. Snel en vriendelijk. Eén klein verbeterpunt: de verwachte aankomsttijd wordt op de dag zelf perfect gecommuniceerd, maar het zou fijn zijn als je in de dag(en) daarvoor een globaal tijdvenster door krijgt.

Goede service, superschoon kleed

Ze nemen er echt de tijd voor om het kleed goed schoon te maken. De communicatie is top en ze reageren snel. Wij zijn onlangs verhuisd en het vloerkleed kon zelfs op het oude adres worden opgehaald en op het nieuwe terug worden gebracht. Vriendelijke chauffeur die op de afgesproken tijd voor de deur staat.

Super, advies en perfect ons vloerkleed gereinigd

Perzisch tapijt keurig gereinigd

Fijne mensen en een goede service. Mijn Perzisch tapijt is mooi schoon

Goede communicatie. En mijn vloerkleed is weer mooi schoon en fris.

'Nee' zeggen is ook een kracht

Bij *** / Schoonvloerkleed.nl met goed vertrouwen mijn vloerkleed laten reinigen. Een lastig vloerkleed, vanwege wolvilt kabels en uiteindes die kapot waren. Zodoende heb ik voorafgaand meerdere keren contact met ze opgenomen om te checken of ze het tapijt wel goed konden reinigen. Foto's gestuurd en alles duidelijk uitgelegd. Het antwoord luidde: 'Ja, we kunnen het tapijt reinigen'. Vervolgens heb ik pakket 'Brons' afgenomen. Een week later kreeg ik het tapijt terug. Bij het uitklappen op de grond, stoof het zand me in mijn gezicht. Het tapijt was hartstikke vies. Contact opgenomen met de klantenservice, waar volgens mij ene '***' de enige is die daar werkt. 0,0 oplossingsgerichtheid. Het antwoord: 'wij hebben het tapijt na ons beste kunnen gereinigd, gezien de huidige staat'. Maar hó even: de staat was jullie voorafgaand bekend! Desondanks geen oplossing, tegemoetkoming. In plaats van slechte service te leveren en belofte van de offerte niet waar te maken, is 'nee' zeggen en toegeven 'wij kunnen dit niet' duizendmaal krachtiger en klantvriendelijker. Zeer teleurgesteld in dit bedrijf en ik wil dan ook iedereen adviseren op te passen. Ze nemen geen verantwoordelijkheid, er wordt niet meegedacht en het lijkt puur om geld verdienen te draaien.

Vloerkleed was op hoeken niet goed schoon

Ik had misschien een te hoge verwachting Verder zijn ze heel klantvriendelijk en leveren en ophalen ging perfect

Niet schoongemaakt

Transport halen en brengen fantastisch, maar de rest zeer slecht. Aan de telefoon wordt gezegd dat er geen 100% kans is dat de schimmel er helemaal uitgaat. Maar als ik het kleed nu zie is alles bij het oude gebleven. Had gezegd dat de kans op succes 10% was dan had ik het niet gegokt. Nu veel geld armer.

Het kleed lijkt wel nieuw, alle vlekken zijn eruit en ruikt neutraal. Geweldig

Zeer goed geregeld met ophalen en brengen. Het kleed is super schoon, door de hond rook hij muf en zaten er meerdere vlekken in

Goede grondige reiniging wollen tapijt

Wollen tapijt mee gegeven en cfrm. de offerte grondig gereinigd zoals beloofd. Ophalen en terugbrengen van het tapijt verliep ook prima met vriendelijk en behulpzaam personeel. Complimenten en de vijf sterren zijn welverdiend!

top Heel mooi schoon geworden

De haal en brengservice was geweldig. Kregen bericht van te voren wanneer hij zou komen. Vriendelijke bezorger. Wij vonden de kosten meevallen.

super service

Goede afspraken, ook omtrent ophalen en terugbrengen van het vloerkleed. ik kreeg een track en trace zodat ik precies kon volgen hoe laat de chauffeur aankwam.

Goede logistieke service, maar matig resultaat

De haal en breng service is top, maar ondanks de reiniging heeft het kleed een rare zure geur gekregen. Ook zijn de franjes om een een of andere reden wat beschadigd. Zonde.

Tapijt thuis opgehaald en na een week weer schoon terug. Allergoedkoopste en duidelijk gecommuniceerd. Het tapijt was agv waterschade heel vies en nu weer prima.

Prima!

Kleed perfect schoon. Track and trace werkt goed

Mat is mooi schoon maar ruikt niet fris eigenlijk beetje vies

De mat is woensdag teruggebracht na reiniging.ze is super schoon alleen hangt er een rare geen lekkere geur aan.we ruiken ze constant ze ruikt niet lekker.dacht na zo een grote schoonmaakbeurt en 117 euro betaald te hebben dat de mat wel fris zou ruiken.hoop op een antwoord terug en advies wat er aan gedaan kan worden.vriendelijke groetjes familie curvers.

Over Schoonvloerkleed.nl

schoonvloerkleed.nl verzorgt het reinigen, wassen van vloerkleden. Dat doen wij voor bedrijven, particulieren en instellingen. Met een eigen haal en breng service halen wij wekelijks de vloerkleden op bij onze klanten in een groot deel van Nederland. De vloerkleden worden dan volledig automatisch geklopt in de wasserij en daarna gewassen en gedroogd. Veelal zullen de gereinigde vloerkleden dan met een week alweer retour gebracht worden.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.