Helaas is de vlek er niet uit. Misschien een idee om dit aflevering te melden. Nu was onze verwachting dat het kleed schoon / weer vlekvrij zou zijn.

Jammer.

Het vloerkleed is netjes gereinigd, alleen had ik de oorspronkelijke crème kleur van de ondergrond weer verwacht. Dit is niet het geval, dat vind ik heel jammer.

Goed en gemakkelijk

Ophalen, reinigen en bezorgen alles is perfect verlopen.

Perfecte benadering en afhandeling

Ik werd binnen een uur, na mijn aanvraag van een offerte , gebeld en mij werd precies uitgelegd wat ik kon en mocht verwachten met de daar aan verbonden prijs. Zowel het ophalen als het retourneren van het kleed was perfect geregeld met een super tracking systeem. Kortom, 100% tevredenheid!

• Snelheid/levertijd

Uitstekend maar niet perfect!

Het kleed is mooi opgeknapt, alleen zijn een paar vlekken blijven zitten. Dat is jammer natuurlijk, maar waarschijnlijk was dit het best mogelijk te behalen resultaat.

• Snelheid/levertijd

Een geweldige ervaring , Perzisch tapijt als nieuw

Wat een geweldige service en kwaliteit is er geleverd. Het Perzisch tapijt ( erfstuk) prachtig schoon en ondanks het zware gewicht perfect opgehaald en thuisgebracht . Het tracking systeem werkt relaxed en efficiënt. Top firma met deskundige en betrokken mensen

• Snelheid/levertijd

Alles helemaal volgens afspraak. Ophalen en terugbrengen volgens planning, goed te volgen via track and trace. Het kleed is weer mooi schoon.

• Snelheid/levertijd

Alles Prima. Van begin tot eind.

Erg goede service!

Zeer goede service, wij komen zeker terug!

Zie hierna

Zie hierna

• Snelheid/levertijd

Prima bedrijf, goed afgesproken, kleed gehaald en retour gebracht, voor een goede prijs.

Na invullen van de vragenlijst op internet , direct de volgende dag telefonisch contact gekregen met een vriendelijke zachte g sprekende man, die precies alles kundig kon uitleggen hoe het kleed behandeld zou worden. Na de afspraak is alles zeer goed verlopen, kleed opgehaald en op afgesproken dag weer retour. Lekker schoon en fris . Prima!

• Snelheid/levertijd

Prima haal en brengservice. Vloerkleed zeer goed gereinigd!

Geweldige service

Chauffeur was mooi te volgen en dus kwamen wij niet voor verrassingen te staan. Bovendien was hij prima op tijd. Hier kunnen er nog veel van leren.

• Snelheid/levertijd

Goed klantcontact, veel mogelijk en prima service zo vlak voor de kerst.

• Snelheid/levertijd

Klantvriendelijk en goede service.

Contact verliep goed. Service was prima. Het resultaat viel echter iets tegen. Ik had gedacht een fluffy vloerkleed terug te krijgen maar dat was helaas niet het geval. Dat kan natuurlijk ook gewoon aan mijn oude vloerkleed liggen.

Super service!

Al voor de tweede keer heel blij met de snelle service en ophalen/brengen met briljante tracking.

Vlotte service

Het vloerkleed is veel beter uit de behandeling gekomen dan ik had verwacht. Dus ik ben dik tevreden. Ook de haal en breng service gaat geheel volgens afspraak, zonder problemen.

Super schoon afgeleverd

De man die het vloerkleed kwam brengen was aardig en behulpzaam net als bij het ophalen

Goede en snelle service

Kwaliteit en duidelijke communicatie

Track and trace code helemaal 2x bin ophalen en terugbrengen op tijd. Goede prijs. Kwaliteit. Vriendelijke chaiffeur. Fijne afstemming met administrstie voor inplannen.

• Snelheid/levertijd

Topervaring; vanaf het gebruik van de website t/m aflevering

Website is zeer gebruiksvriendelijk en efficiënt. Ik kreeg direct een antwoord op mijn vraag en offerte. De haal- en brengservice is geweldig. Dankzij het trackingsysteem wist ik exact hoe laat de chauffeur hier zo zijn.

Perfect gereinigd !

Goede service, snelle reactie en de tapijten zijn weer als nieuw.

• Snelheid/levertijd

Ze maken waar wat ze beloven..

Ze maken waar wat ze beloven…

• Snelheid/levertijd

We doen ons ons werk met plezier... dank je wel voor de review

super schoon en zacht

Na heel veel jaar heb ik besloten mijn grote 6m2 drie stuks te laten reinigen. Ze werden op afspraak netjes opgehaald en teruggebracht. Ze waren heel schoon, zacht en ruiken lekker. Heel erg bedankt

• Snelheid/levertijd

Dank je wel Mira. Blij te horen dat je zo tevreden bent.

Goede bereikbaarheid, snelle service.

Tevreden

Over Schoonvloerkleed.nl

schoonvloerkleed.nl verzorgt het reinigen, wassen van vloerkleden. Dat doen wij voor bedrijven, particulieren en instellingen. Met een eigen haal en breng service halen wij wekelijks de vloerkleden op bij onze klanten in een groot deel van Nederland. De vloerkleden worden dan volledig automatisch geklopt in de wasserij en daarna gewassen en gedroogd. Veelal zullen de gereinigde vloerkleden dan met een week alweer retour gebracht worden.