Fantastisch, heel persoonlijk, enthousiast

Vanaf het begin hadden wij een hele leuke klik met Marijke. Ze heeft oprechte interesse voor je verhaal en heeft er een hele mooie speech van gemaakt. Ze vertelde de speech met zoveel enthousiasme en humor dat iedereen regelmatig in de lach schoot en het allemaal heel ontspannen was. Ze is heel accuraat en we kregen gelijk antwoord op al onze vragen. Achteraf ontvingen we veel positieve reacties over de manier waarop Marijke de hele ceremonie vorm heeft gegeven.

Mooi en persoonlijk

Wat hebben wij genoten van onze onvergetelijke grote dag. We dromen nog na op een roze wolk. Marijke is een geweldige BABS! De ceremonie was prachtig en persoonlijk. We kregen van veel mensen positieve reacties op het verhaal over ons. Ze bracht emotie en ook de minder leuke dingen ter sprake, die net zo belangrijk zijn als de mooie dingen. Dat was heel waardevol. We hebben vooraf twee keer afgesproken en hebben toen goed alles door kunnen nemen. Ondanks onze grote verhalen, is alles meegenomen in de ceremonie. Ook de getuigen kregen een apart stukje aandacht. Dat was een heel mooie toevoeging aan het geheel. Wij raden Marijke zeker aan als je een mooie en persoonlijke ceremonie wilt!

Betrokken, leuke en professionele trouwambtenaar

Je merkt aan alles dat Marijke een trouwambtenaar is met veel ervaring. Ze stelt gerust, geeft tips en suggesties. Veel gasten kwamen naderhand naar ons toe om aan te geven dat ze de ceremonie zo leuk deed! Ze is een warm persoon en gaf iedereen bij de ceremonie een goed gevoel.

Blekersvaartweg 14 2101 CB Heemstede

06 46617220

Over Jouw trouwambtenaar

Zelfstandig trouwambtenaar in binnen- en buitenland met aandacht voor jullie verhaal, persoonlijk, humoristisch en nooit saai:)!