Snel en duidelijke response.

En niet te vergeten vriendelijk en klantgericht.

goed en snel geholpen

Als ik een mail om hulp stuur dan wordt het altijd snel en accuraat opgevolgd en beantwoord.

Het issue was vrij snel gevonden en opgelost door FlexWhere Support

Ik geef nooit 5 sterren, ook als is iets goed (zoals in dit geval), met moet altijd alert blijven en alles is voor verbetering vatbaar.

Plezierig en vlot geholpen

ik kwam er niet helemaal uit per mail. Medewerker heeft mij gebeld en mij door het proces geloodst.

Klantvriendelijk

Namen snel contact op en hielpen deskundig.

Supportdesk altijd opposing's gericht

Wanneer wij op een probleem stuiten met de desktop of de app en wij om support vragen van de supportdesk en binnen 24 uur een mogelijke oplossing wordt aangeboden die dan ook 9 van de 10 keer het probleem oplost. Top!

Goed; heldere uitleg, flexibel en vlot.

Diverse malen gebeld met wat korte vragen en werd direct goed geholpen met een heldere uitleg. Ook andere zaken die bij Flexwhere lagen werden direct opgepakt en verholpen. Klasse.

Snel en uitstekend geholpen

Had een vraag over een melding in de app en kreeg heel snel een uitstekende oplossing

Snel, proactief en behulpzaam

Flexwhere Support heeft mij zeer goed geholpen. Ik had enkele vragen rondom de functionaliteiten en hiervoor wordt binnen enkele uren een oplossing gevonden.

wist direct op mijn probleem in te spelen

Werd dan wel niet direct opgelost maar een dag later kwam de terugkoppling

Prima geholpen

De Helpdeskmedewerkers Wilma en Yannick zijn vaak mijn gesprekspartners bij incidenten, wordt altijd prima door hen geholpen!

Straight to the point

Bij vragen aan het support team wordt er direct als team gezocht naar het antwoord en/of mogelijk oplossing.

Wij zijn pas gestart, nog te vroeg voor een volledige beoordeling

Wij zijn nog in overleg om zaken zo te laten werken, als voor ons bedrijf noodzakelijk is

Iedereen is behulpzaam en denk mee aan oplossingen

5 Jaar geleden contact gekregen met Flexwhere en hebben een pilot gedraaid met een tijdelijk gebouw waar alleen flexplekken stonden. Beviel zo goed dat we nu steeds meer gebouwen en werkplekken toevoegen in Flexwhere. Het is niet alleen handig om collega's te zoeken, maar ook om rapportages te maken aangaande de bezetting. Cijfers zeggen namelijk meer dan gevoel.

Leeuwenbrug 97

7411 TH Deventer