Degelijk, snel en zonder poespas

De auto werd op het juiste moment geleverd en overgedragen. Ik heb tot dusver verder geen klachten.

betrouwbaar

Zaken gaan zoals afgesproken/doorgenomen

Eerlijk, deskundig en persoonlijk. Echt een toppartij om zaken mee te doen.

Ik ben al jaren klant bij PIM lease / Mondial Automotive. Voor al mijn mobiliteitsvraagstukken zijn Marko en zijn collega's de partij voor mij, zowel zakelijk als privé. Je krijgt helder en eerlijk advies en er wordt altijd meegedacht om, indien een vraagstuk eigenlijk niet mogelijk is, toch tot een passende oplossing te komen. Ook als er iets aan de hand is of er moet iets geregeld worden, dan hoef je maar te bellen en het wordt direct geregeld, echt topservice. En de persoonlijke aandacht die je krijgt als je er even binnen stapt zorgt ook voor een erg welkom gevoel. Er is altijd tijd voor een kop koffie. Echt een hele fijne partij om zaken mee te doen!

As it is thuis afgeleverd

Fijne communicatie, samen een vlotte afspraak kunnen maken om de auto thuis af te leveren.

Goed bereikbaar, men kent de klanten.

uitstekend

uitstekend service bij de aflevering van de auto. Met een leuke verrassing. Gaat hier een nieuwe auto rest van de vragen kan ik nog geen antwoord op geven. Maar ga er van uit dat dit ook goed is.

uitstekend

Bevalt gewoon erg goed

Bevalt gewoon erg goed

Vriendelijk & behulpzaam

Ik heb nu een paar keer contact gehad met pin lease en altijd is het goed opgelost of ik kreeg de juiste informatie Dus ik ben zeer tevreden

Goede service en betrouwbaar bedrijf.

juiste keus om met dit bedrijf in zee te gaan, goede vakmensen werkzaam en heldere afspraken. geen wachtrijen en computer achter de telefoon, meteen de juiste man aan de lijn en dat is fijn. een aanrader als het gaat om mobiliteit. ga zo door heren!

Service met een grote S!

Goed bereikbaar, persoonlijk contact, denken mee, zeer vriendelijk.

Fantastische, persoonlijke service!

Snel geholpen, goede bereikbaarheid en altijd vriendelijk. Topservice!

Top ervaring

Een bedrijf waar je serieus genomen wordt met een eerlijk en open advies. Leasen op maat. Je geeft je voorkeur door en binnen korte tijd een offerte in de mail. Voor de rest een persoonlijke benadering en een vraag is nooit teveel. Echt een aanrader en we zijn zeer tevreden op weg naar veilige kilometers .

Sinds een jaar heb ik een lease auto via PIM Lease. Ze dachten goed mee over wat ik in een auto zou willen hebben en/of nodig zou hebben. Contact met PIM loopt ook prima!

Van begin tot eind ondersteuning om de juiste auto te vinden

In tijden dat nieuwe auto's moeilijk leverbaar zijn en meerdere prijsverhogingen op stapel staan, was het niet makkelijk een passende auto te vinden die aan mijn wensen voldeed. Ik had nog geen idee wat het moest worden en na een aantal proefritjes bleken de fijnste auto's niet (meer) in het budget te passen of was er meer dan een jaar levertijd op. Ook mede door de gestegen brandstofprijzen. Elektrisch rijden was ik nog niet aan toe, waardoor de mensen van PIM overal en nergens zochten naar een passende auto voor mij. Tussendoor kreeg ik de kans van PIM om een aantal dagen een elektrische auto te testen om te kijken of het toch niet wat voor mij was. En uiteindelijk was ik om, staat er nu een elektrische auto op de oprit en is er een laadpaal snel geleverd. De flexibiliteit en meedenken van de mensen van PIM is erg fijn en het contact onderling super goed! Dus de komende vier jaar ben ik weer voorzien van een betrouwbare auto én leasepartner.

correct en meedenkend

goede ervaring, PIM Lease denkt mee. en komt met een oplossing als er een probleem is.

Gewoon zo als je wilt...

echt een aanrader ze denken met je mee en zoeken samen een oplossing.

Zeer tevreden met de dienstverlening en het contact

Sinds kort klant bij Pim Lease. Tot op heden is het contact goed, bij vragen wordt je snel geholpen en de service boven verwachting. Leuke club mensen als je bij ze op kantoor komt.

Meedenkent en flexibel

Al jaren een hele fijne partner en dan m'n in de samenwerking met Patrick. vanuit MW hopen we nog jaren lang een fijne en duurzame partner te mogen zijn bij Pim lease.

Duidelijk, oplossingsgericht en vriendelijk

Patrick & Gerke hebben mee gekeken naart de juiste oplossing voor mijn bedrijf en de vraag naar de mobiliteit hiervan. Erg blij met het eind resultaat, fijn om een lease maatschappij aan onze zij te hebben die kijkt naar onze behoeftes en niet alleen naar de voorraad die beschikbaar is. Mocht u twijfelen om hier te gaan leasen, dan zou ik graag deze twijfel weg halen en vrijblijvend een gesprek aangaan bij PIM Lease, de koffie staat klaar en je kunt altijd (ook zonder afspraak) naar binnen lopen.

Zeer klantgericht en alles wordt opgelost

Uit de brand geholpen bij onverwachte uitval van mijn prive auto en daarna goed geadviseerd bij de keuze van een definitieve lease auto.

geweldig goed

Korte lijnen snel handelen dat is de grote kracht van PIM Lease

Top service!

Pragmatisch, snel en klantgericht. Ik adviseer iedereen PIM!

Heel erg behulpzaam

Ik heb nu 2 auto’s via hun gedaan. En ben zeeeer tevreden