Vriendelijk

Vriendelijk te woord gestaan tijdens de eerste kennismaking om te bespreken wat we met de overwaarde van onze woning kunnen, 2e afspraak gemaakt en bepaald wat we gingen doen en welk bedrag mogelijk was. Herbert de opdracht gegund om er mee aan de slag te gaan

• Afspraken nakomen

Mijn ervaring is super, bekwaam en vakkundig. Fijne mensen in omgang en korte duidelijke lijnen Nemen je een hoop werk uit handen. Ik ben in ieder geval zeer tevreden

Correct

Tot dusver uitstekend geholpen. Het vervolg moet nog binnenkomen. Maar dat zal vd week wel gebeuren

Duidelijkheid

• Afspraken nakomen

Houden je goed op de hoogte van de voortgang, duidelijk overzicht van welke stappen genomen worden en nemen je alles uit handen.

• Afspraken nakomen

Ervaring is terug te zien in het advies.

Wanneer je vragen hebt krijg je snel en duidelijk antwoord en worden je onzekerheden weggenomen. Ook was het advies en uitleg vrijblijvend en voelt het vertrouwd om vervolgens als het op de hypotheek aankomt alles uit handen te kunnen geven en dat het goed geregeld is. Geen onvoorziene kosten. Je weet precies wat je kan verwachten.

Niet creatief

Werd niet veel tijd ingestoken inzake eerder met pensioen

• Afspraken nakomen

Open, gastvrij en deskundig.

Er wordt goed geïnventariseerd, vervolgens worden de mogelijkheden onderzocht en voorgelegd, waarna er betrekkelijk snel een oplossing wordt voorgesteld.

Hulpverlening is zeer goed

Het geeft je heel veel rust tijdens de spannende tijden ( van verhuizen) als deze mannen je helpen!

• Afspraken nakomen

Helemaal tot in de puntjes geregeld!

Geen woorden, maar daden! Iets wat nog weinig te vinden is. Van Bruggen heeft het weer is bewezen! Ze hebben mijn hypotheek vanaf A tm Z tot in de fijnste details geregeld. Nogmaals, bedankt!

• Afspraken nakomen

- Duidelijkheid - Nee is ook een antwoord - Minimaal één keer per week update van lopende zaken.

Duidelijk en snel

X

Meedenkend

Fijn gesprek met vriendelijke meneer, die met je mee denkt

Over Van Bruggen Adviesgroep