Ik ben weer terug bij mijzelf

In verband met een burnout heb ik coaching gekregen. Doordat het in ‘coronatijd’ begon, hebben we wandelingen gemaakt. De ondersteuning die ik kreeg, heeft mij heel goed geholpen om mijzelf weer te vinden. Ik keek ernaar uit om wekelijks en soms tweewekelijks te kunnen ventileren en feedback te krijgen. Het heeft mij inzicht gegeven over de manier hoe ik in het leven sta en wat er voor mij toe doet. Soms vond ik het lastig om oefeningen te doen, maar daar ging ik steeds meer voor open staan. Ik kan oprecht zeggen dat ik zonder deze hulp veel langer ziek gebleven zou zijn!

• Betrokkenheid

Dankjewel Joke, Het was een plezier om jou steeds meer jezelf te zien worden!

Ik heb een goede coaching gekregen

Ronald is een goede coach en heeft mij heel goed geholpen.

Ontspannen, vertrouwen, aandacht

Mooie wandeling, fijne gesprekken in ontspannen sfeer, in eenvoud, hartelijkheid en met echte aandacht.

• Betrokkenheid

Bijzondere manier om je doelen helder te krijgen

Met veel toewijding begeleidt Ronald Karsies jou als cliënt in het nadenken over wat je wilt bereiken. Vanuit een paar ideeën kom je dan uiteindelijk uit bij je belangrijkste doel. Gesymboliseerd middels een foto.

• Betrokkenheid

Op zoek naar kernkwaliteiten, in rust en bezinning.

Ronald heeft mij geholpen mijn doel te bereiken door inzicht te geven in mijn valkuilen en kwaliteiten. In alle rust heeft hij mij begeleid zelf antwoorden te vinden en in mijn kracht te komen staan.

• Betrokkenheid

De coaching van camino heeft mij goed geholpen bij het maken van een lastige keuze

Door mijn twijfels en dilemma’s vrij uit te kunnen spreken en samen te analyseren kon ik er eindelijk voor kiezen om aan mijn gezondheid te werken . Heeel waardevol.

• Betrokkenheid

Tot rust komen tijdens een lange wandeling in mooie natuur.

Ik ben met Ronald Karssies gaan wandelen in een natuurgebied. Er kwamen ook andere mensen mee. Allemaal mannen. Het had net flink geregend en af en toe kwam er weer een bui over. Zwijgzaam liepen we op een smal pad achter elkaar, door een soort oerwoudachtig polderbos. Ondanks de regen was het aangenaam warm. Iedereen alleen met zijn gedachten. Heerlijk om even niets te moeten zeggen. In de loop van de dag zag je kleine groepjes ontstaan van twee of drie mensen. IMensen die elkaar blijkbaar aantrokken. Ieder vertelde zijn verhaal of contempleerde met zijn wandelgenoot. Dan weer even rust, wat regen en doorlopen. Heerlijk. Tot slot een mooie afsluiting onder het delen van ervaringen. Een paar weken later ontving ik een ansichtkaart met een persoonlijke boodschap. Het handschrift was bekend, van mijzelf, maar heel leuk om nog even herinnerd te worden aan wat ik die dag heb ervaren en geleerd.

• Betrokkenheid

Dankjewel voor de mooi beoordeling en de mooi beschrijving Attila. Ik zie deze dag weer helemaal voor me.

Er gaat geen dag voorbij zonder iets nieuws te leren

• Coaching N.v.t.
  • Betrokkenheid

Fijne coaching met vragen die je aan het denken zetten

Bij Ronald heb ik altijd het gevoel dat ik helemaal mezelf mag zijn. Hij geeft de ruimte aan dat wat gehoord wil worden. Fijne ervaring om samen met Ronald op zoek te gaan naar waar de groeimogelijkheden liggen.

• Betrokkenheid

Een fijne wandeling tijdens een prachtig weekend.

Xxxx

Bruidssluier 53 3171 PK Poortugaal

06 44678993

Over Coachscore.nl

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen. Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”