Betrouwbaar en onderhoudend

Het toelichten van de stukken was efficiënt, doeltreffend en begrijpelijk

Beste Asmund, Goed om te horen dat u zo tevreden bent over de toelichting. Hartelijk dank voor deze mooie reactie!

Uitstekend en volgens afspraken geholpen

Mevr. Vulto is een zeer deskundige notaris die de problematiek in eenvoudige taal weet over te brengen, waardoor bijvoorbeeld het schimmige beeld rondom een levenstestament en de noodzaak daarvan duidelijk wordt.

Beste Ton, Dank voor deze fijne beoordeling!

Prima geholpen en alles in orde gemaakt

Beste mevrouw Geneste, Hartelijk dank voor deze mooie review!

Het had niet beter gekund!

Mijn vraag werd zeer deskundig en met inachtname van mijn situatie beantwoord.

Beste Dorothea, Dank voor deze leuke reactie!

Duidelijke en heldere uitleg, transparant, begripvol en geduldig. Precies wat ik verwacht van een notaris.

Beste Rogier, Hartelijk dank voor deze mooie reactie!

goed gesprek

Goed advies, goede uitleg en betrokken

Beste mevrouw De Vries, Wij zijn blij om te horen dat u onze dienstverlening zo positief heeft ervaren. Dank voor deze fijne beoordeling!

Kon niet beter!

Zowel een verkoop als een aankoop van een huis geregeld door dit kantoor. Best een lastig concept voor een leek als ik! Door Natasja overal stap voor stap doorheen begeleid, extra uitleg ontvangen bij vragen en alles is zeer duidelijk uitgelegd. Uiteindelijk is zowel de verkoop als aankoop vlekkeloos verlopen! Dank jullie wel voor alles

Beste Marianne, Wat een fijne reactie! Dank voor deze mooie review.

Goede communicatie en korte lijnen

Persoonlijk, korte lijnen en fijne communicatie. Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen!

Beste Patricia, Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling!

Keurige notaris

Prima bereikbaar, zowel met de auto als telefonisch, nette locatie en ontvangst. Duidelijke uitleg van passerende zaken.

Beste Sanne, Fijn om te horen dat u zo positief bent over onze dienstverlening. Dank voor deze mooie reactie!

Veel naamsverwisselingen,zelfs samenwonen met overleden echtgenoot...

Vaak gebeld om fouten te herstellen. Gemaakte afspraken zijn te laat nagekomen.

Beste mevrouw Henskens, Dank voor uw reactie. Wij betreuren het dat u niet zo'n prettige ervaring heeft gehad met ons kantoor. Onze excuses voor de naamsverwisseling en het ongemak. Wij begrijpen uiteraard dat dit heel vervelend is en dat uw beoordeling mede daardoor helaas niet voldoende is.

Vlotte afhandeling alles volgensafspraak

Van te voren duidelijke hulp gehad en snelle afhandeling vd afspraak

Beste mevrouw Blom, Fijn om te horen dat u zo positief bent over de afhandeling. Dank voor deze mooie review!

Matig

Afspraak stond gepland voor 16.00 uur, we waren om 15,55 uur aanwezig en werden verzocht plaats te nemen in de wachtruimte. Na ons kwamen nog 2 stellen binnen die beide voor ons werden binnengeroepen. Na meer dan 20 min wachten werden we pas binnengeroepen. in de tussentijd is ook geen koffie aangeboden. Het gesprek met de notaris was wel positief.

Beste heer Braat, Dank voor uw reactie. Wij vinden het uiteraard jammer om te lezen dat uw ervaring niet zo positief is geweest. Onze excuses voor het feit dat u enige tijd op de notaris heeft moeten wachten. Hoewel onze juristen hun uiterste best doen om op tijd te zijn voor de gemaakte afspraken, kan het helaas gebeuren dat een voorafgaande afspraak door omstandigheden langer duurt dan voorzien. Wij begrijpen natuurlijk dat dat vervelend is. Aan uw opmerking m.b.t. het kopje koffie gaan wij onmiddellijk aandacht besteden.

hele goede en fijne ervaring

Wij zijn heel goed voorgelicht door mevrouw Dijk en alles is fantastisch verlopen. Complimenten

Beste mevrouw Van de Vorst, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Correct, deskundig en klantvriendelijk

Voorbereid8ing en toelichting goed

Beste heer Dosker, Goed om te horen dat u zo positief bent over onze dienstverlening. Dank voor deze mooie review!

Prima ter zake kundig advies

Terzake kundig antwoord op vragen. Electronisch overleg snel en goed.

Beste Rene, Dank voor deze fijne reactie!

We hebben goede uitleg gekregen en prima ontvangst.

Zie bovenstaande.

Beste Hans en Hannie, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw bezoek aan ons kantoor. Dank voor deze mooie beoordeling!

Professioneel

Duidelijk en snel geholpen

Beste heer Van Heumen, Dank voor deze mooie reactie!

Heel goed.

Er wordt voldoende de tijd genomen om aan alle wensen te voldoende en goed maatwerk te leveren.

Beste Bert, Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling!

Heldere toelichting op documenten

Was prettige sfeer, vakjargon werd vertaald naar zeer toegankelijk verhaal. Geen onnodige tijdvulling. Prettig en duidelijk.

Beste Sacha, Fijn om te horen dat u de sfeer en toelichting zo positief heeft ervaren. Dank voor deze mooie reactie!

Alles correct.

Prima.

Beste Michael, Dank voor deze mooie review!

Mijn ervaringen zijn heel goed

Vlotte en begrijpelijke taal. Aangename ontvangst en goede bereikbaarheid

Beste mevrouw Van Gool, Goed om te horen dat u zo tevreden bent over de toelichting, ontvangst en bereikbaarheid. Dank voor deze fijne reactie!

Perfect werk

Alles was goed geregeld en perfect

Beste Shadi, Wat een mooie reactie! Hartelijk dank voor deze fijne review!

Eerst minder maar daarna veel beter

In eerste instantie troffen wij een notaris die naar onze mening onvoldoende aanvoelde waar onze behoeftes lagen. Dit is naderhand door een andere notaris goed gecompenseerd.

Beste Stijn, Wij vinden het natuurlijk jammer om te lezen dat het eerste contact niet zo goed is bevallen. Wel fijn om te horen dat dit later alsnog goed is opgepakt door een andere notaris. Wij zijn blij dat uw ervaring met ons kantoor daardoor uiteindelijk toch positief is geweest. Dank voor deze reactie!

Heel vriendelijke en professionele uitleg

Zeer prettige contacten

Beste mevrouw Braun, Fijn om te horen dat u het contact met ons kantoor zo positief heeft ervaren. Dank voor deze mooie beoordeling!

snel en vakkundige dienstverlening

Vanwege het feit dat mijn eerste opdracht als Ondernemer in zakelijke dienstverlening eerder kwam dan verwacht, had ik haast met het oprichten van mijn bedrijf. En dat in de zomer-vakantieperiode... Gelukkig ben ik snel en goed geholpen door Huijbregts Notarissen & Adviseurs, zodat ik een vliegende start met mijn nieuwe carrière kan maken. Bedankt !

Beste Marlies, Wat fijn om te horen dat wij jou zo goed hebben kunnen helpen. Wij wensen jou heel veel succes met je nieuwe bedrijf!

Zuiderparkweg 280

5216 HE

Over Huijbregts Notarissen & Adviseurs

Huijbregts Notarissen & Adviseurs is een allround notariskantoor met vestigingen in 's-Hertogenbosch en Vlijmen. Vanuit deze vestigingen werken zo'n 50 medewerkers. Persoonlijke aandacht en kwaliteit van dienstverlening staan hierbij hoog in het vaandel. U kunt een afspraak maken op werkdagen en op dinsdagavond en donderdagavond. Elke donderdag tussen 16.00 uur en 17.00 uur houden wij een gratis inloopspreekuur. U bent dan zonder afspraak welkom voor een kort gesprek met een van onze juristen. Parkeren is mogelijk op het eigen terrein van onze kantoorpanden. Wij helpen u graag uw zaken goed te regelen. Heeft u nog vragen? Neem dan contact met ons op via tel. 073-6918787 of neem een kijkje op onze website. U bent van harte welkom!