Deskundig en uitgebreid advies . Fijn contact met de notaris.

Beste Anita, Hartelijk dank voor deze fijne reactie!

Vriendelijk, kundig en efficient .

Wat ik al in 1 regel schreef: Zeer vriendelijk, ter zake kundig en vlotte afwerking .

Beste mevrouw Hoekstra, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

uistekend

uitstekend

Beste heer Van der Lande, Hartelijk dank voor deze fijne review!

Oplettende notaris

Fijne notaris met ook nog gevoel voor humor. En had nog vragen over stukje grond achter ivm gang . Heel goed . En niet zo maar snel handtekening zetten maar nam zijn tijd voor ons . Prettige af handeling . Mvg Riki v Raamsdonk weber

Beste Riki, Heel fijn om te horen dat u onze dienstverlening zo positief heeft ervaren. Dank voor deze mooie reactie!

Zoals gebruikelijk: prima

Goed advies gekregen

Beste Ingrid, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Behulpzaam, maar heel slordig

Voor de koop van ons nieuwbouw huis zijn er heel veel fouten gemaakt. Elke keer dat we aangaven dat er dingen niet klopten werden we vriendelijk geholpen en de uitleg van de stukken was duidelijk. Maar de NvA moesten we zelf heel goed controleren en meermaals aanpassingen aan laten maken (met meer dan €130k verschil). Niet wat we verwachten van een notaris, die er juist moeten zijn voor de scherpte op details.

Beste Sven, Dank voor uw reactie. Wat ontzettend jammer om te horen dat de afwikkeling niet naar tevredenheid is verlopen, waarvoor onze excuses. Uiteraard worden uw opmerkingen met de behandelaar van uw dossier besproken.

Goed en prettig met persoonlijke aandacht.

Heb ik in bovenstaande zin aangegeven.

Beste heer Van Lingen, Fijn om te horen dat u onze dienstverlening zo positief heeft ervaren. Dank voor deze mooie reactie!

Ging veel mis

Bij de afwikkeling van de verkoop van mijn woning zijn veel fouten gemaakt. Zo is de eindafrekening naar een verkeerd mailadres verzonden en klopten mijn bankrekeningnummer en de berekening niet. Voor een notariskantoor zijn dit slordige fouten.

Beste Sander, Dank voor uw reactie. Wij betreuren het dat u niet zo'n positieve ervaring heeft gehad met ons kantoor. Onze excuses voor het feit dat de afwikkeling van uw opdracht niet naar wens is verlopen. Uw opmerkingen worden uiteraard besproken met de behandelaar van uw dossier.

Correct, vlotte en nette transactie.

Door een uitgebreide koopovereenkomst verzorgd door Huibregts Notarissen was de akte een fluitje van een cent. Goede en snelle service. Kundige medewerkers die het dossier behandelde.

Beste Michel, Hartelijk dank voor deze mooie reactie!

Uitmuntend.

Alles perfect en in begrijpelijke taal geregeld.

Beste Theo, Dank voor deze fijne beoordeling!

Kundig en vriendelijk

Zeer prettig gesprek en vakkundige afhandeling van de werkzaamheden.

Beste Albert, Wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent over het gesprek en de afhandeling. Dank voor deze mooie review!

Uitstenekde service

De zaken goed geregeld

Beste Martin, Hartelijk dank voor deze fijne reactie!

Goede afhandeling duidelijk mat wel een forse prijs

Beste Ad, Dank voor uw reactie! Fijn om te horen dat u de afhandeling positief heeft ervaren.

Prima gesprekken gevoerd

Notaris nam de tijd en heeft alles goed uitgelegd.

Beste Jan Willem, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Prima notariskantoor.

wij konden de auto voor de ingang parkeren en werden op vriendelijke en gastvrije wijze ontvangen. Het gesprek en de uitleg en toelichting door de notaris is als bijzonder fijn ervaren. Wij zijn zeer positief gestemd zeker omdat alles in een gemoedelijke sfeer werd afgewikkeld.

Beste Christ, Goed om te horen dat u uw bezoek aan ons kantoor zo positief heeft ervaren. Dank voor deze fijne review!

Goede duidelijke gesprekken

Fijne ontvangst. Duidelijke goede gesprekken over onze wensen. En netjes vertaald naar betreffende stukken.

Hartelijk dank voor deze mooie review!

Dorette is top!

Hardwerkende mensen. Staan altijd voor je paraat.

Beste Berend, Wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent met onze dienstverlening. Dank voor deze leuke reactie!

Correct , professioneel en vriendelijk.

Kleine opdracht, keurig verzorgd en meteen 100% afgewerkt! Met vriendelijke dank.

Beste mevrouw Van Rijswijk, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Van begin tot eind een verademing!!

Vriendelijk, kennis van zaken, zakelijk. Humor

Beste Hans, Heel fijn om te horen dat u onze dienstverlening zo positief heeft ervaren. Dank voor deze mooie review!

Keurig geregeld

Helemaal tevreden

Beste mevrouw Kroot, Hartelijk dank voor deze fijne reactie!

Zakelijk en vriendelijk geholpen

Op een vriendelijke manier zijn we goed geholpen. Al onze vragen zijn beantwoord en duidelijk toegelicht.

Beste heer Bes, Hartelijk dank voor deze mooie reactie!

Duidelijk, relaxt en prettig

Wij hebben een fijn startgesprek gehad. Vervolgens werd er flexibel omgegaan met een onverwachte situatie en werd er gezocht naar een oplossing. De gesprekken zelf waren prettig en fijn. Alles werd duidelijk uitgelegd en onze vragen werden rustig beantwoord. Kortom; top!

Beste Ben, Wat een fijne reactie! Hartelijk dank voor deze mooie review.

goed ingelicht

ok

Beste heer Lago Conrado, Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling!

Beste Johan, dank voor deze mooie 10!

Persoonlijk & Professioneel

Prettige persoonlijke benadering. Er werd echt de tijd voor ons genomen en meegedacht.

Beste mevrouw Michels, Wij zijn blij om te horen dat u het contact met onze medewerkers zo prettig en persoonlijk heeft ervaren. Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Over Huijbregts Notarissen & Adviseurs

Huijbregts Notarissen & Adviseurs is een allround notariskantoor met vestigingen in 's-Hertogenbosch en Vlijmen. Vanuit deze vestigingen werken zo'n 50 medewerkers. Persoonlijke aandacht en kwaliteit van dienstverlening staan hierbij hoog in het vaandel. U kunt een afspraak maken op werkdagen en op dinsdagavond en donderdagavond. Elke donderdag tussen 16.00 uur en 17.00 uur houden wij een gratis inloopspreekuur. U bent dan zonder afspraak welkom voor een kort gesprek met een van onze juristen. Parkeren is mogelijk op het eigen terrein van onze kantoorpanden. Wij helpen u graag uw zaken goed te regelen. Heeft u nog vragen? Neem dan contact met ons op via tel. 073-6918787 of neem een kijkje op onze website. U bent van harte welkom!