Prima geholpen en netjes afgeleverd

Als goed

Negatieve ervaring(en)

Meer dan 30 jaar breng ik onze Opels naar de Broekhuis dealer in Zeewolde. In verband met verhuizing sinds drie jaar naar eerst Kamp en dus nu Broekhuis. Mijn ervaringen zijn niet echt positief! Maar het verschil, onderbuik gevoel en vooral ervaringen, beoordeel ik ze als slecht/matig. En dan vooral de kosten, onderhoudsbeurten aanmerkelijk duurder, slecht afleveren (beschadigingen, vuil, stoel anders etc) en de planning. Nu een diagnose.....9 uur werk? Logisch dat het dan kostbaar wordt. De medewerkers zijn correct en aardige mensen, maar toch gaat er iets fout.

Geachte heer Bos, Bedankt voor uw beoordeling. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen om bovenstaande te bespreken. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hengelo

Controleer wat je doet en laat

Daar ik , een APK - keuring plus een jaarlijkse beurt heb laten uitvoeren , werd ik er onderweg op geattendeerd dat m’n linker achterlicht het niet deed , wat natuurlijk een grove nalatigheid genoemd kan worden , de volgende dag ben ik met frisse tegenzin terug gereden en heb het laten herstellen , van enige coulance , was alleen een “ kan gebeuren” en u kunt een kop koffie nemen ,het enige. ik heb zeker voor het vervangen van een lampje , minstens een half uur moeten wachten , dat ik er nog tussen door ben geholpen , vind ik niet meer dan logisch , ook het lampje vervangen was kosteloos , wat ik ook logisch vind . Wat schetst mijn verbazing dat er op de mail opnieuw een afspraak staat ingepland op 11 oktober , weer is er iets mis gegaan , word er na telefonisch contact doorgegeven. Jammer , een gemiste kans om je klanten goed te bedienen , Mijn voorstel is dan ook controleer wat je doet , en laat de computer voor je afspraken na kijken,

Prima service, vriendelijk personeel

deskundig personeel.

Geweldige service

Had een probleem met haperende meter bij gas geven / optrekken. Direct diagnose gesteld en gerepareerd. Perfect.

Top service (broekhuis Opel Hengelo) Hele goede service bij het bestellen van de auto en het leveren met alle vragen kan je daar terecht we zijn erg blij met onze Opel mokka-e

Goed en vakkundig

Goed en vakkundig geholpen bij het kopen van een nieuwe auto vooral de uitgebreide uitleg over de auto verkoper was goed op de hoogte.

Helemaal tevreden.

Weer voor onderhoudsbeurt en APK geweest. Goede prijsopgave. De Mokka was echt aan de beurt, maar dat kon ook niet anders genoeg km mee gereden. Wat ik prettig vond was dat er gezocht werd naar een alternatief voor prijzige onderdelen dat was gelukt. De auto was zeer grondig nagekeken. Omdat deze reparatie niet tegelijk met de onderhoudsbeurt kon hebben we een vervolgafspraak gemaakt. Daar kwamen we erachter dat er iets niet helemaal goed gegaan was, ik kreeg een brief van de RDW:) ;) Dit werd goed opgelost zonder discussie, allemaal netjes afgehandeld. Dit gaat bij sommige bedrijven nog wel eens anders. Al met al, tevreden! Auto loopt weer super!

Zijn beter gewend!

Afspraak voor een eerste beurt, zou ongeveer een uur duren. Om 8 uur de auto gebracht. Iets na half negen wordt er gezegd dat alles in orde is en dat alleen de olie nog ververst moet worden. tegen half tien eens ga kijken en zie dat de monteur bij een andere auto staat. Na half tien is de auto klaar. (olie verwisselen ong. 20 min toch!). Rekening betaald. Mijn man kijkt de rekening na en ziet dat er toch weer ruitensproeiervloeistof opstaat terwijl van te voren is besproken om dit niet uit te voeren. Tevens blijkt ook de mobiliteitspas niet afgegeven. Gebeld met de garage en ze zouden dit in orde maken. Mobiliteitspas gekregen met dekking Nederland. Auto jaar geleden gekocht met 2 jaar Europa dekking maar kan dit niet weer vinden. Garage gaf aan dat de oude pas nog geldig was voor 2 de jaar. Waarom dan een papier met Nederland dekking?

Ik werd goed geholpen

Nadat ik zelf belde voor de onderhoud buurt ben ik goed geholpen. Wel jammer dat er extra kosten worden berekend voor een leen auto en voor wielen pech hulp.

Fijne garage

Na de auto gebracht te hebben voor een onderhoudsbeurt en apk kreeg ik een bericht dat er wat onderdelen vervangen moesten worden. Ivm drukte en bestellen van onderdelen duurde dit wat langer maar hebben mij prima geholpen zodat ik snel weer opweg kon. Super geregeld.

prima service

Zeer corrcte behhandeling

Geweldige service

De service is altijd super goed. Ze zijn erg transparant over de reparatie aan je auto en de kosten daarvan. Erg vriendelijk en lekkere cappuccino terwijl je wacht.

Altijd goede service

Mijn opel cotsa moest voor de apk en een beurt erbij. Het is allemaal heel netjes en correct uitgevoerd.zelfs de auto was gewassen toen ik hem ophaalde. 30.00 als je die dag een andere auto mee wilt hrbben van broekhuis. Helemaal goed en correct. Maar om dan ook nog te vragen om er weer benzine in te doen,dat vind ik echt overdreven. Eerst kostte een auto voor dir dag lenrn nikd,toen moest er alleen benzine in. En ni 30.00 voor de auto en benzine,dat is dubbel op. Maar voor de rest ern echte vakgarage.

Steenzoutweg 16

7554 RN Hengelo