Gewoon net behandeld

Zie boven

Bedankt voor je positieve beoordeling. Daar doen we het voor. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Opel Hengelo

Zeer tevreden en verder geen problemen.

Zeer tevreden en ook mooie schoon auto wassen en ook goed onderhoud.

Bedankt Hermie, voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Opel Hengelo

Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Opel Hengelo

In onderhandelingen

Na aanleiding van een slechte ervaring zijn we nu in onderhandeling. Voor nu in afwachting…

Beste Claudia, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wij stellen jou feedback heel erg op prijs. Inmiddels hebben wij de bovengenoemde punten opgelost. Wij staan altijd voor je klaar als je ons nodig hebt. Groet, Broekhuis Opel Hengelo

Zo als altijd correct en klantvriendelijk Zeker de receptioniste

Correct en zakelijk

Dank je wel Henk, voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Opel Hengelo

Uitstekende kennis van zaken

Vlotte afhandeling en alle afspraken na gekomen. Goede service

Beste Nico, Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Opel Hengelo

uitstekende service

Toen het nog Opel Kamp Hengelo heette, was de service al goed. Nu, met het zelfde vertrouwde personeel, is de service ook uitstekend.

Bedankt Herbert, voor je mooie beoordeling. Dit waarderen wij enorm. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Opel Hengelo

Heel goede service. Ook van de de dame aan de telefoon!!

Bedankt voor deze mooie review! Jouw feedback is heel waardevol voor ons. Graag tot de volgende keer! Groet, Broekhuis Opel Hengelo

modern bedrijf goede prijskwaliteit verhouding

voldoet aan de bedrijfsvoering 2023

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van je beoordeling. Dit waarderen wij enorm. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Opel Hengelo

Service teruggelopen sinds Kamp

Ooit een erg prettige garage met een hoge servicegraad, maar sinds het is overgegaan naar Broekhuis zijn we niet meer tevreden. De dame achter de balie doet nog steeds haar best, maar de verkopers die aanwezig zijn in de showroom zijn ver beneden het peil dat we gewend waren. Tot 2x toe in de showroom geweest voor de nieuwe Astra, maar de verkopers konden zich nauwelijks losrukken van..., ja waarvan? Verder geen klant te bekennen, maar nauwelijks tijd voor een groet, laat staan een informatief gesprek of vragen waar onze belangstelling naar uitgaat. Uiteindelijk hebben we na; 1 Vectra V6, 2 x een Corsa, 1 Agila en 2x een Astra sportstourer dit keer een nieuwe Ford Focus gekocht bij Baan. Hier werden tenminste wél fatsoenlijk geholpen.

Beste Jeanette, Bedankt voor je feedback op onze service. Vervelend om te lezen dat dit je ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij contact met je opgenomen om dit te bespreken. Groet, Broekhuis Opel Hengelo

Vriendelijke mensen en goede service

Over het algemeen wel goed

Wat mij echt een beetje tegenzit is het volgende........De grote tafel was in een keer weg en zelfs DE KRANT!!!!. In een keer een ommezwaai ergste vind ik geen krant meer. Zoveel filialen van hoekhuis ,maar de krant..........vergeet maar.,zeer zeker als je 4 uur moet wachten.De krant is het eerste wat mensen pakken ,geen leesmap!. Heb er zelfs met andere klanten over gehad.......Die zeiden hetzelfde als ik,je kunt er meteen zien zo daar gaan we even met de bezem doorheen. Ik wil de krant terug!

Duidelijke uitleg over de aan te kopen auto kwamen snel tot koop

Na me voor bereid te hebben op internet ben ik na Broekhuis garage gegaan om een auto te kopen. In de showroom stond een mooie Opel grandland die mijn aandacht trok. In gesprek met de verkoper werd ik steeds enthousiaster Het voorstel wat ik meegekregen heb ik meegenomen na huis en daags erop ben ik samen met mijn vrouw terug gegaan. Uiteindelijk zijn we tot koop overgegaan en vorige week heb ik mijn auto mogen ophalen. Al met al zijn we zeer tevreden over Broekhuis en de auto die we hebben gekocht. Groeten Karin en Theo

Goede en duidelijke service

Goede en duidelijke service

vriendelijkheid, persoonlijke benadering.

afspraak maken zeer gemakkelijk. Persoonlijke benadering bij de receptie.

redelijk tot goed

Beter nakijken voor aflevering. auto had beter afgeleverd mogen worden. geen dak antenne. geen Nederlandse handleiding. kunststof spatschermen links en rechts waren niet goed gemonteerd na montage trekhaak.(onderdelen kapot) auto moest een keer terug om dit op te lossen, vervangen. Heel netjes op gelost met een nette leen auto voor 2 dagen (kosteloos)

Zeer goed geholpen!

We hebben een mooie tweedehands Opel Mokka gekocht bij Broekhuis . Onze vraag was naar een auto met wat bredere instap en automaat. deze hadden ze voor ons . Erg tevreden over de hulp en zeker over de auto .

Ik kreeg goed advies bij de onderhoudsbeurt. De prijzen werden vooraf doorbesproken. Ik weet niet zeker of het service boekje goed is ingevuld. Verschil met de vorige beurten was er wel, namelijk dit keer is mijn auto niet door de wasstraat gehaald voor aflevering.

Goed en correct bedrijf.

Altijd netjes behandeld.

Zeer tevreden over Broekhuis met het zoeken naar een occasion.

Bij het inruilen van mijn vorige auto en het zoeken en leveren van een occasion zeer tevreden over de afhandeling en de wijze van zaken doen.

Als vanouds, waardige opvolger van Kamp!

Ik heb heel erg fijne herinneringen aan Teun. Dit ivm met wel heel erg bijzondere omstandigheden. Maar mijn eerste ervaringen met Frank geeft mij veel vertrouwen voor de toekomst!

Ben zeer tevreden over de begeleiding met de aan koop van een mooie auto met automaat en hogere instap .

Snel onderhoud in kort geplande tijd

Goed en snel gemaakte onderhoud. Terwijl ik wacht, alles was klaar. Alleen wat vreemd is, volgens het onderhoud boek vanaf begin (3de onderhoud met 54d km op teller) geen filters vervangen, alleen maar olie. Weet het niet, misschien is het zo nu. Ik geloof is het nu, die auto stond eindelijk bij de Opel dealer. (maar meestal samen met olie is ook olie filter vervangen? En filter kabin met grote buurt?).

Tevreden

Tevreden maar de kosten vallen altijd tegen. (Kosten beurt €295) Betaald €473.

Nog nooit zo snel een auto gekocht

De prettige samenwerking met de verkoper is een zeer plezierig ervaring in deze tijd. De eerlijkheid en vriendelijkheid van de verkoper is een pr’e voor het bedrijf

Steenzoutweg 16 7554 RN Hengelo

+31 74 255 0600