TOP SERVICE !

Kom al jaren bij deze dealer voor onderhoud, gewoon goed geregeld en weer gratis pechhulp voor Europa erbij, Super !

Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te zien dat alles altijd naar volle tevredenheid wordt geregeld. Wij zien u graag de volgende keer weer, tot dan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Hengelo

Er is ruim tijd en volle aandacht bij de koop van een auto (occasion)

Bij de koop van een occasion ruim de tijd en de aandacht gekregen om een behoorlijke proefrit te maken en vragen te stellen. Bij de aflevering werd door de verkoper wederom ruim de tijd genomen om uit te leggen hoe verschillende opties in de auto werken. Broekhuis Opel had bovendien de voorbanden vervangen (terwijl dat niet noodzakelijk was)!

Beste Maarten, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Wij wensen u veel rijplezier toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Hengelo

Bijzonder goed , deskundig en vriendelijk geholpen.

Bijzonder vakkundig geholpen.

Bedankt Ab, voor deze mooie woorden! Het doet ons goed om te zien dat u naar volle tevredenheid bent geholpen bij ons in Hengelo. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Hengelo

Vriendelijk

Vriendelijk, informatief, duidelijk

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te zien dat u zo goed bent geholpen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Hengelo

Wij zijn super goed begeleid bij de aankoop van onze auto.

Wij zijn in Raalte, in Dronten en in Rijssen geweest om een proefrit te maken en in alle Broekhuis afdelingen zijn wij heel gastvrij ontvangen. Siep Elders, heeft ons heel goed begeleid en geholpen met de keuze van onze aankoop. Wij zijn super blij met onze nieuwe aanwinst.

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en mooie compliment voor onze collega. Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent over de service die Broekhuis aanbiedt. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe in uw nieuwe aanwinst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Hengelo

Vriendelijke mensen en top en eerlijke service/advies

Vriendelijke mensen en top en eerlijke service/advies

Beste Stephan, Bedankt voor deze mooie woorden en beoordeling. Dit doet ons erg goed om te zien. Bij een volgend bezoek staan wij graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Hengelo

Goede ervaring

Fijne verkoper (Arjan Veenhuizen)die echt naar de klant luistert en meedenkt.

Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u goed contact heeft gehad met Arjan. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Hengelo

Fijne garage

Fijne garage. Goed geholpen.

Bedankt voor uw mooie 10. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Hengelo

Prima service, ook na aankoop.

We waren op zoek naar een Opel Crossland X automaat in een niet-standaard kleur. Bij Broekhuis Hengelo stond een mooi Roodbruine versie uit 2019 met alle gewenste opties. Op zaterdag een proefrit gemaakt en op maandag de knoop doorgehakt om tot aankoop over te gaan. We konden ook een mooie inruildeal maken voor onze oude auto. We zijn helemaal tevreden met onze aankoop. Met het koude weer gaf de accu helaas problemen. Dit is naar volle tevredenheid onder garantie verholpen door Broekhuis Hengelo. Dus ook na aankoop kunnen we op ze rekenen.

Beste Martijn, Hartelijk dank voor uw bezoek en gefeliciteerd met uw aankoop! Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Hengelo

Tijdens mijn bezoeken in de showroom ben ik goed en deskundig geholpen door de verkoper.

Beste Marco, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Hengelo

Prima dealer, die uitstekend ondserhoud uitvoert

Mijn Opel Insignia Sportstourer 1.6 Turbo heeft een prima onderhoudsbeurt gehad.

Beste Koert, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat de onderhoudsbeurt naar alle tevredenheid is uitgevoerd. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Hengelo

Goed klachtgericht meegedacht met een aanhoudende klacht.

Sinds zomer 2022 doken te vaak onregelmatigheden op met onze Astra K-451-FK. Dat duurde voort tot oktober 2023. In goed overleg met de werkplaats werden de problemen opgelost en werden de kosten voor ons zo laag mogelijk gehouden. Na anderhalf jaar - de auto moest nog 3 jaar oud worden - moest er een definitieve en andere oplossing komen. In begripvol overleg met de afdeling verkoop (Sander Seemann) zijn we overgaan op een andere, nagenoeg nieuwe Astra. Deze auto rijdt nog altijd storingsvrij rond! Petra en Marcel Lucassen

Beste Petra en Marcel, Bedankt dat jullie de tijd hebben genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat jullie gedurende deze periode zo'n goed contact heeft gehad met onze collega's. Wij wensen jullie veel mooie en zorgeloze kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Hengelo

Als Opel Astra rijder ben ik erg te vrede met de oplossingen

Na toch een uitdagende elektronische probleem heeft Opel Hengelo mijn fantastisch geholpen en uiteindelijk de verstoring kunnen vinden en oplossen. Mijn dank is groot.

Bedankt voor deze mooie review! Fijn dat we de elektronische problemen hebben kunnen verhelpen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Hengelo

Vervolg van een Onvolledige onderhoudsbeurt

Na onderstaande feedback ben ik gebeld door mijn Opel garage. Toch fijn en erg te waarderen dat je wordt teruggebeld, nadat er een feedback. Alles bleek een miscommunicatie te zijn en samen met de Opel garage hebben we goede afspraken kunnen maken door onder andere geen “aannames” te doen over mogelijke oplopende kosten bij het uitvoeren van extra werk, zoals verversen remvloeistof. Het laten uitvoeren van dit extra werk bepaalt de klant uiteindelijk zelf. Er is een goede oplossing aangeboden en ik was erg blij met het gesprek. Volgen mijn Opel app, Opel Broekhuis in Zwolle en Opel Nederland zou er na 24 maanden of 24000 km de remvloeistof ververst moeten worden. Dit is niet gebeurd bij mijn auto, ondanks hij bijna 36 maanden oud is? Ze hebben bij de beurt de remvloeistof getest, maar hoe doen ze dat dan? Lees er matige resultaten over op internet. Waarom is het verversen niet gebeurt? En waarom moet ik betalen voor 1 liter ruitensproeiervloeistof bij een factuur van bijna 250,- voor een uurtje werk en een pollenfilter? Dan had die liter ruitensproeiervloeistof niet in rekening gebracht hoeven worden vind ik. Hoop we op een terugkoppeling hierover.

Beste John, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat we na uw feedback alles naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Hengelo

Fijne benadering!

Fijn geholpen in de zoektocht naar een occasion

Bedankt dat u onze service met een mooie 10 beoordeeld. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Mocht u ons de volgende keer nodig hebben staan we graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Hengelo

Goed contact tijdens aankoop van de auto

We zochten naar een specifiek merk/model en kwamen uit bij Broekhuis waar op dat moment 2 van deze modellen stonden. Direct aanbod voor een proefrit en daarna goed gesprek over prijs en voorwaarden. Garantiepakket bijgekocht. Auto prima conform afspraken en zeer correct afgeleverd. Matten werden vandaag gewoon thuisgezorgd door medewerker van Broekhuis. Ouderwetse service !!!

Beste Eric, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Zeist

Zowel bij de aanschaf van mijn eerste Opel Karl als bij deze 2handse Opel Karl ben ik uitstekend geholpen door Sander. Hij nam alle tijd om dingen uit te leggen.

Beste Josien, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door onze collega Sander. Veel rijplezier gewenst in uw Opel Karl! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Hengelo

Prima!

Ik was ook een makkelijke klant! Binnen 2 uur heb ik een mooie Nissan Juke gekocht. Dus verkoper had niet veel werk aan mijn koop. Jammer dat de auto niet gepoetst was op de dag dat ik het mocht ophalen, maar gelukkig na een keer bellen is alles snel geregeld. Eigenlijk wil ik absoluut niet klagen maar een beetje meer service en klantgerichte benadering zou fijn zijn. Dat is een tip!

Beste Indra, Gefeliciteerd met uw aankoop. Wij bedanken u voor uw feedback. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Hengelo

Goede service en goede afwikkeling .

De onderhoudsbeurt conform afspraak uitgevoerd en ik kreeg de auto schoon terug. Als tip kreeg ik uitleg over haal en breng service van de auto.

Bedankt Corrie, voor het delen van uw ervaring! We zijn erg blij om te zien dat u onze service goed heeft ervaren en alles volgens afspraak is verlopen. Graag tot de volgende keer bij ons in Hengelo. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Hengelo

Fijne garage

Beste Helma, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Hengelo

Vriendelijke en bekwame medewerkers

Ik had een hele vervelende motorschade. Hoewel de garantie termijn van mijn Opel Meriva al verstreken was, is men bij Broekhuis Hengelo, zo coulant geweest om mij tegemoet te komen met de rekening. Dat vindt ik heel netjes. Ook bij de jaarbeurt en APK, is er steeds overleg geweest over eventuele vervanging van onderdelen. Groot was mijn verrassing toen ik de auto gewassen en wel weer mee kon nemen na de keuring. Ik ben altijd vriendelijk te woord gestaan.

Beste Bert, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring bij ons op de vestiging. Wij zijn blij u te hebben mogen voorzien van onze service en u met een schoon gewassen auto weer op weg kon. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Hengelo

Koop en aflevering van onze nieuwe auto naar volle tevredenheid

Voor de aankoop van een Peugeot 3008 hebben we een jaar geleden een afspraak gemaakt met Broekhuis Hengelo. Onze eerste ervaring met uw bedrijf was ronduit positief. Na een proefrit met de Hybrid versie waren we direct enthousiast over de uitvoering en de mogelijkheden van deze auto. Dat enthousiasme nam alleen maar toe tijdens het opvolgende gesprek met uw verkoopadviseur Naomi Kuiper. In vogelvlucht nam zij ons mee langs alle belangrijke punten rondom de aankoop. Daarbij heeft ze eens te meer duidelijk aangegeven dat de verwachte levertijd van de auto kon oplopen tot misschien wel een jaar. Ons geduld werd op de proef gesteld maar het gebruik van onze ingeruilde auto was verzekerd. Afgelopen maandag konden we hem dan eindelijk ophalen. En wij kunnen u verzekeren het was het wachten waard. Naomi hartelijk dank voor je vriendelijkheid, je goede adviezen en de uiteindelijke deal die we hebben kunnen sluiten. We zijn blij met onze nieuwe Peugeot 3008.

Beste Gerald, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Hengelo

Fijn dat ook de achteruit camera is schoongemaakt.

Fijn dat ook de achteruit camera is schoongemaakt.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Graat tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Hengelo

Uitstekende service!

Mijn auto had een apk en grote beurt nodig. Heel fijn dat mijn auto opgehaald en teruggebracht werd door een aardige meneer. De rekening viel me mee. Bovendien was de auto netjes gewassen. Ik ben gewoon heel tevreden.

Bedankt voor deze mooie review! We zijn blij om te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we weer graag voor u klaar. Groet, Broekhuis Opel Hengelo

Gewoon net behandeld

Zie boven

Bedankt voor je positieve beoordeling. Daar doen we het voor. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Opel Hengelo