Eerlijke verkoop

Wij als gezin kregen plotseling problemen met onze auto., dan komt de vraag waar ga je naar toe,, en waar kijk je naar. Bij sweet Caroline aan gekomen werden wij warm en gadtvrij ontvangen. Na een eerlijk gesprek werden onze enkele auto na ons budget aangeboden. Wij hebben een keuze gemaakt en natuurlijk kwam er een klein dingetje achteraf. Maaar geen probleem alles werdt keurig geregeld . Eerlijkheid duurt t langst.. goede service en vriendelijk behandeld.. een aanbeveling.

• Bereikbaarheid

Geachte klant, Bedankt Nick dat je de tijd heeft genomen om een review voor ons bedrijf te schrijven. Daar zijn we heel erg blij mee en wij stellen dit zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Caroline Heeren Sweet Caroline Cars

Vriendelijkheid heel behulpzaam

Van mij Vriendelijk klantenBij Caroline en Richard

Ik ben echt tevreden met de Service als ik iets vraagt aan de monteurs doen gelijk mij helpen goed de service ík ben dik tevreden mee dankjewel Caroline

• Bereikbaarheid

Geachte klant, Bedankt Peter dat je de tijd heeft genomen om een review voor ons bedrijf te schrijven. Daar zijn we heel erg blij mee en wij stellen dit zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Caroline Heeren Sweet Caroline Cars

Geweldig bedrijf afspraaķ is afspraak

Geweldige mensen die doen wat ze afspreken niks is teveel Recht door zee Kom hier voortaan vaker Zijn weer blij met onze aankoop Top bedrijf

Verrrrrrrrrrry good

Als ok

• Bereikbaarheid

Thank You, for the review, very kind. Best Regard, Caroline heeren Sweet caroline cars

Bremstraat 115 A

4711 CG Sint Willebrord

06 84707137

Over Sweet Caroline Cars

Wij zijn een bedrijf met zeer interessante occasions op voorraad. Al onze auto's worden grondig nagekeken, alvorens ze u worden aangeboden. Kom gerust eens bij ons langs, of kijk alvast even bij occasions. U kunt bij Sweet Caroline Cars terecht voor het totaal onderhoud en apk voor uw automobiel. Wij bieden kleine en grote service beurten, banden service, airco-vulservice, APK ,automaatbak spoelen en zelfs motor/cilinderkop revisie aan tegen betaalbare prijzen! U bent van harte welkom op onze locatie en compleet nieuw ingerichte werkplaats. Bremstraat 115A 4711CG St Willebrord Tel; 0165-327687 / 0683-337043

Over Autoservice Totaal