Gewoon goed

Voor weinig geld een goede auto.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid

Bedankt Theo voor de mooie review, heel veel rij plezier in de Fiat. Groetjes, Caroline Sweet Caroline cars.

Apk en grote onderhoudsbeurt laten doen snelle service en betaalbare prijs zeker een aanrader. Vriendelijk en lekkere koffie

• Bereikbaarheid

Bedankt voor de mooie review, tot de volgende keer. Groetjes Caroline Sweet Caroline Cars.

Zeer goede en vriendelijke mensen je wordt er goed geholpen Goede en mooie auto's Ze nemen de tijd voor je onder het genot van een lekker bakje koffie Zeker een een aanrader Dus wil je een leuke auto ga er zeker eens langs

• Bereikbaarheid

Beste Kitty, Bedankt voor je mooie review, heel veel rij plezier in de Fiat Punto. Tot de volgende keer. Groetjes Carolien Sweet Caroline Cars

Super fijn

Super fijne en snelle service

• Bereikbaarheid

Dankjewel voor je mooie review Nino en graag tot de volgende keer. Groetjes Caroline

Helemaal top !!

Leuk autootje gekocht en rijdt prima !! Betrouwbaar, en monteurs die verstand van zaken hebben. Dikke pluim voor Caroline Cars.

• Bereikbaarheid

Dank je wel Karl Voor je mooie review. Veel rij plezier. Groetjes carolien.

Ik

Ik ben heel tevreden Auto is rijden heel goed

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.

Geachte klant, Bedankt Janina dat je de tijd heeft genomen om een review voor ons bedrijf te schrijven. Daar zijn we heel erg blij mee en wij stellen dit zeer op prijs. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Caroline Heeren Sweet Caroline Cars

Goede service!

Goede en snelle service, fijne auto gekocht!

• Bereikbaarheid

Een hele gastvrije garage !

TOP service Hele fijne garage met Top service. Voor de eerste keer een auto bij hen gekocht, en ik ben erg tevreden over de aankoop en de aflevering de goede koffie en zeker de gastvrijheid.

• Bereikbaarheid

Dankjewel Anja, voor de mooie review, en heel veel rij plezier in de Fiat Panda. Groetjes Carolien

Hele fijne, professionele en gastvrije service gehad!

Ik kwam bij sweet Caroline cars uit naar aanleiding van een mankement aan de auto die geconstateerd was door een andere garage. Roetfilter moest vervangen worden maar na een check hier bleek deze uiteindelijk niet hetgeen te zijn wat er mis aan was. Meteen duidelijkheid gekregen over wat het wél was en de dag erna gefixt. Tijdens het wachten lekker kopje koffie gekregen. Super vriendelijke mensen en kom dus voortaan hier heen :)

Geweldig bedrijf

Had een auto gekocht en voldeed niet heb toen gebeld en ze zieden kom morgen maar terug. Heb ik een auto te leen gekregen en hoefde er ook niets voor te betalen.dus auto gerepareerd en een leen auto dus voor mij een top bedrijf . Nog bedankt voor alles en kom nog wel eens terug . Ga zo door.

• Bereikbaarheid

Geachte klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons bedrijf te schrijven. Daar zijn we heel erg blij mee en wij stellen dit zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Caroline Heeren Sweet Caroline Cars

Geweldige service!

Vandaag langsgeweest voor een bezichtiging zonder afspraak. Meteen na aankomst zijn wij vriendelijk geholpen en is een medewerker ons meteen te hulp geschoten. Twee auto’s bekeken, beide hele mooie auto’s. Uiteindelijk voor een mooie Kia Picanto gegaan! Super blij met mijn aankoop, bedankt voor de fijne service en jullie geduld! Ik raad SweetCarolineCars aan bij iedereen!

• Bereikbaarheid

Nette service, meer dan gevraagd

Op zoek naar een kleine auto met airco, bleek het op de website aangeboden model geen airco te hebben. Gelukkig stond er een andere auto die ook aan de eisen voldeed. We konden het snel eens worden over de prijs waarna we hem de week erop opgehaald hebben. Gevraagde info snel en buiten kantooruren geleverd (meldcode), afhandeling uiterst vriendelijk.

• Bereikbaarheid

Prettig ontvangst en goed geholpen.

Prettig geholpen aan een andere auto. Daarnaast goed verzorgd met lekkere bak koffie. Aanrader!

Fijne zaak

Een aantal weken geleden heb ik hier mijn Seat Ibiza gekocht. Tijdens de proefrit vielen mij een aantal dingen op, de koppeling had een vervelend krakend geluid en deur aan de bestuurders kant ging slecht open. Ook zat er een behoorlijke deuk net achter het voorwiel. Deze gebreken zijn kosteloos verholpen en zelfs de deuk is (kosteloos) hersteld. Ik ben tevreden en zou dit bedrijf zeker aanbevelen!

• Bereikbaarheid

Geachte klant, Bedankt Denzel dat je de tijd heeft genomen om een review voor ons bedrijf te schrijven. Daar zijn we heel erg blij mee en wij stellen dit zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Caroline Heeren Sweet Caroline Cars

Ze was goed ontvangen goede uitleg gehad en goede service

Goede Klantenservice

Als er iets met de auto is dan word je netjes weer geholpen

• Bereikbaarheid

Geachte klant, Bedankt David dat je de tijd heeft genomen om een review voor ons bedrijf te schrijven. Daar zijn we heel erg blij mee en wij stellen dit zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Caroline Heeren Sweet Caroline Cars

Snelle en goede service

Ze maken meteen tijd voor je en je wordt goed geholpen

• Bereikbaarheid

Geachte klant, Bedankt Henie dat je de tijd heeft genomen om een review voor ons bedrijf te schrijven. Daar zijn we heel erg blij mee en wij stellen dit zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Caroline Heeren Sweet Caroline Cars

Top Service

Nette service, goed geholpen en heel transparant!

• Bereikbaarheid

Geachte klant, Bedankt Pascal dat je de tijd heeft genomen om een review voor ons bedrijf te schrijven. Daar zijn we heel erg blij mee en wij stellen dit zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Caroline Heeren Sweet Caroline Cars

Gezellig en perfect geholpen.

Op een zondag had ik met spoed onverwacht een auto nodig. Had de auto gezien en legde de situatie uit en kwamen speciaal op zondag avond voor de verkoop. Alles hebben ze meer dan keurig gedaan. Oprecht een aanrader voor wie een vertrouwde eerlijke auto wilt kopen met een uitermate goede service.

Goede ervaring oplossingsgericht

• Bereikbaarheid

Geachte klant, Bedankt AD dat je de tijd heeft genomen om een review voor ons bedrijf te schrijven. Daar zijn we heel erg blij mee en wij stellen dit zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Caroline Heeren Sweet Caroline Cars

Ok

• Bereikbaarheid

Geachte klant, Bedankt dat je de tijd heeft genomen om een review voor ons bedrijf te schrijven. Daar zijn we heel erg blij mee en wij stellen dit zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Caroline Heeren Sweet Caroline Cars

Gastvrijheid en kennis in 1

Het meedenken en persoonlijk advies geven aan hun klanten heb ik als heel erg fijn ervaren! Ze geven je een echt welkomgevoel en je voelt je er direkt"thuis" Ook kun je ten alle tijden hun bellen als je met vragen zit of hulp nodig hebt! Kortom.,een garage die er echt voor je is!

• Bereikbaarheid

Geachte klant, Bedankt An dat je de tijd heeft genomen om een review voor ons bedrijf te schrijven. Daar zijn we heel erg blij mee en wij stellen dit zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Caroline Heeren Sweet Caroline Cars

Zeer vriendelijk en eerlijk en betrouwbaar

Top garage. Ze zijn eerlijk en vriendelijk. Helpen je snel en hebben goeie auto's staan. Ze hebben super geholpen met andere auto. En voor mooie prijsje heb bij hun een auto. Echt een aanrader bij iedereen.

• Bereikbaarheid

Geachte klant, Bedankt Simone dat je de tijd heeft genomen om een review voor ons bedrijf te schrijven. Daar zijn we heel erg blij mee en wij stellen dit zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Caroline Heeren Sweet Caroline Cars

Goede service Klantvriendelijk

• Bereikbaarheid

Geachte klant, Bedankt Maaike dat je de tijd heeft genomen om een review voor ons bedrijf te schrijven. Daar zijn we heel erg blij mee en wij stellen dit zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Caroline Heeren Sweet Caroline Cars

Super service

Ik ben zeer tevreden over deze garage aardige mensen je word top geholpen en ook belangrijk voor een goede prijs ik kom zeker terug

Bremstraat 115 A 4711 CG Sint Willebrord

06 84707137

Over Sweet Caroline Cars

Wij zijn een bedrijf met zeer interessante occasions op voorraad. Al onze auto's worden grondig nagekeken, alvorens ze u worden aangeboden. Kom gerust eens bij ons langs, of kijk alvast even bij occasions. U kunt bij Sweet Caroline Cars terecht voor het totaal onderhoud en apk voor uw automobiel. Wij bieden kleine en grote service beurten, banden service, airco-vulservice, APK ,automaatbak spoelen en zelfs motor/cilinderkop revisie aan tegen betaalbare prijzen! U bent van harte welkom op onze locatie en compleet nieuw ingerichte werkplaats. Bremstraat 115A 4711CG St Willebrord Tel; 0165-327687 / 0683-337043

Over Autoservice Totaal