Goed en gezelig

Goede en vriendelijk ontvangst en goed advies

• Bereikbaarheid

Beste Anton, Bedankt voor de mooie review, heel veel rijplezier met de Suzuki Alto. Graag zien we u terug voor een eventuele servicebeurt, apk of reparatie indien nodig. Dank u voor het vertrouwen in ons bedrijf Sweet Caroline Cars. Tot de volgende keer. Groeten Caroline, Team Sweet Caroline Cars.

Zeer goed!

Erg goede service, snel en direct! Alles via de telefoon geregeld, en auto gebracht! Erg blij met de auto! Dank!

• Bereikbaarheid

Beste Wouter, Bedankt voor je review, heel fijn dat je heel tevreden en blij bent met de Dodge Magnum. Het was inderdaad allemaal heel snel geregeld maar daar doen we het ook voor om de klant tevreden te houden. Heel veel rijplezier maar dat zal wel lukken. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars

Super tevreden

Na het behalen van mijn rijbewijs heb ik hier mijn eerste auto gekocht ik ben zeer tevreden kwa gastvrijheid service en auto. Gr Dylan

• Bereikbaarheid

Beste Dylan, Bedankt voor de leuke review, heel veel rijplezier met je eerste auto, de mooie Peugeot en goed uitkijken hey want nu moet je het alleen doen, maar dat zal goed komen. Bedankt voor de aankoop en misschien tot de volgende keer. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars

Topservice, staat altijd voor je klaar

Vriendelijke service, bakje koffie terwijl je wacht, niks mis mee

• Bereikbaarheid

Hoi Leon, Bedankt voor je mooie review, de koffie staat altijd klaar en gezelligheid kent geen tijd haha. Tot de volgende keer hey Leonneke. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline cars,

Gemoedelijke ontvangst met een bakkie

Nadat onze auto was overleden op zoek naar een tijdelijke auto. Die was snel gevonden bij Sweet Caroline Cars .na een korte proefrit in de Hyunda Matrix de auto gekocht na een korte onderhandeling. Prima deal gesloten daar

• Bereikbaarheid

Beste Erik, Bedankt voor de leuke review, heel veel rijplezier met de Hyundai maar dat wel wel lukken. een mooie en fijne praktische auto. Bedankt voor de aankoop en graag tot de volgende keer. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars👍🚗😀

Gewoon fijne service klantvriendelijk en eerlijk

Vriendelijke mensen en fijne service gastvrij ontvangen met een lekker bakkie koffie.

• Bereikbaarheid

Beste Elsemiek, Fijn dat jullie er waren, heel veel plezier en geluk met jullie nieuwe aankoop. Heel veel rijplezier. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars 😘👍🚗🚗

Leuke garage en een top service

Ik mevrouw van den heuvel-jansen heb op 23 maart een Nissan micra van 2003 gekocht bij sweet caroline cars. Ik ben zo blij met mijn kleine autootje. De service is zelfs zover gegaan dat ze de auto helemaal bij in Reusel bezorgt hebben. Hiervoor wil ik carolien dan ook echt voor bedanken. Groetjes Nelleke

• Bereikbaarheid

Beste Nelleke, bedankt voor de mooie review, heel veel geluk met de aankoop van de Nissan Micra en rijplezier natuurlijk maar dat zal wel lukken. Heel fijn dat we je konden helpen en waarschijnlijk tot de volgende keer. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars

Zeer professioneel bedrijf, blij met onze nieuwe aanwinst, APK conform advertentie, mooie garantietermijn, heel gastvrij

• Bereikbaarheid

Beste Corina, Bedankt voor de mooie review en heel veel rijplezier in de Mooie paarse Ferrari haha !! Het was al een tijdje geleden dat we elkaar gezien hebben dus was weer even gezellig zoals vanouds. Bedankt dat je bij ons de aankoop gedaan hebt dus wens ik je er heel veel geluk mee en dat je er maar heel lang plezier er van mag hebben. Graag tot de volgende keer Corina. Groetjes Carolien Team Sweet Caroline |Cars

Kan altijd goed zaken doen met Carolien

Snelle service en vriendelijk ontvangen .

• Bereikbaarheid

Beste Kees, Bedankt voor de mooie review, heel veel rijplezier in de Mooie Mercedes A Klasse. Heel fijn dat je hier weer een mooie auto hebt gekocht, bedankt voor het vertrouwen en waarschijnlijk tot de volgende keer. Groetjes Carolien Team Sweet Caroline Cars.

Zeer goede service, en komen afspraken na.

Op aanraden van mijn vrienden heb ik een bezoek gedaan aan Caroline Cars. Ik heb regelmatig een auto gekocht bij een dealer maar daar werd ik ook niet vrolijk meer van. Bij het bedrijf aangekomen kreeg ik een lekker bakje koffie en na een klein gesprekje wist men meteen wat voor auto ik nodig had. Ook de monteurs waren niet te beroerd om je te helpen met technische vragen je stond er niet alleen. De keus was gedaan en na een proefrit werd het een mooie Kia mpv die wij nu ongeveer 3 maanden rijden zonder problemen. Wel heb ik een paar keer gebeld voor technische vragen, en daar kreeg ik meteen keurig antwoord op en anders mocht ik voor verdere uitleg gewoon even langst komen. Wij zijn zeer tevreden en hopen nog veel plezier te hebben van onze super auto.

• Bereikbaarheid

Lieve Henno, Bedankt voor je mooie review, heel veel plezier met de aankoop van je Kia Carens. Koffie staat altijd klaar, maar dat weet je nu onderhand wel haha. Gezelligheid kent geen tijd. Service staat voorop bij Sweet Caroline Cars. Ik zou zeggen tot de volgende keer en altijd welkom. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars

Goed geholpen en fijne auto

Helemaal top!!

• Bereikbaarheid

Beste Ralph, Bedankt voor de mooie review, heel veel rijplezier in de Ford Ka. Een hele fijne auto, succes ermee en misschien tot de volgende keer. Groetjes Caroline, Team Sweet Caroline Cars.

vriendelijke en persoonlijke service.

Hier weet men tenminste nog wat service is. Duidelijke afspraken die nageleefd worden.

• Bereikbaarheid

Beste Ronald, Bedankt voor de mooie review heel veel rijplezier met je stoere Jeep. Service staat bij ons altijd voorop en ook de klant vriendelijkheid. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars

Good

Very good service !!

• Bereikbaarheid

Thank you for the nice review. Were very happy that you find our service good. Enjoy your new car . Best Regards Caroline Team Sweet caroline Cars.

Weer een fantastische auto gescoord en snelle service

Na mijn bezoek op de website zag ik weer een leuke goede wagen staan. Eén belletje en kon dezelfde dag langskomen. Een bakje koffie erbij en daarna proefrit en was gelijk verkocht. Alles werd in orde gemaakt en gecheckt en de volgende dag kon ik hem ophalen. Nu weer tevreden de weg op. Bedankt weer voor de snelle service carolien en ted

• Bereikbaarheid

Beste Ingrid, Bedankt voor de mooie review. Fijn dat je weer een mooie auto hebt gescoord en zo tevreden bent over onze service. Heel veel rij plezier in de rode Ferrari, haha en tot de volgende keer. Groetjes Carolien Team Sweet Caroline Cars.

Ben super goed geholpen

Caroline neemt alle tijd voor je

• Bereikbaarheid

Beste Patricia, Bedankt voor de mooie review. Heel veel rijplezier met de rover. Altijd gezellig en zeker neem ik de tijd voor klanten die speciale wensen hebben. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars

Prettig

We hebben een fijn gesprek gehad, kopje koffie erbij en erg vriendelijk. Ik heb mijn auto kunnen inruilen en ik ben tevreden Gr richard

• Bereikbaarheid

Hey Richard, Bedankt voor je review, heel fijn dat je tevreden bent en altijd gezellig met een fijn gesprek en een kopje koffie erbij. Heel veel plezier met de Nissan Micra en waarschijnlijk tot de volgende keer. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars.

Hele goede service

Ik had een wat oudere auto gekocht bij Sweet Caroline Cars. Na een maand bleek er iets mis met de motor. Mijn auto is opgehaald bij mijn eigen garage en motor is helemaal gerepareerd. Super service en heel vriendelijke mensen.

• Bereikbaarheid

Beste Rick, Bedankt voor je mooi review, fijn dat het allemaal weer opgelost is. Bedankt en misschien tot de volgende keer. Groetjes Caroline Team Sweet Caroline Cars.

Ontvangst is zeer klantvriendelijk. Bakkie koffie tijdens het wachten een leuk praatje.service van deonderhoudsmensen is supper helpen je graag.heb er al een paar auto s gekocht en ben zeer tevreden een aanrader

• Bereikbaarheid

Beste Corina, Bedankt voor je review en aankoop bij Sweet Caroline Cars. Altijd gezellig samen met een bakje koffie en wat bij kletsen. Heel veel rijplezier en graag tot de volgende keer. Groetjes Carolien Team Sweet Caroline Cars

Zeer goede service

Afspraak is afspraak en dat komen ze altijd na

• Bereikbaarheid

Beste Burney, Bedankt voor je review , fijn dat je zo tevreden bent over onze service. Zoals je weet we denken altijd met de klanten mee. Graag tot de volgende keer. Groetjes Carolien Team Sweet Caroline Cars.

Fijn!

Nadat mijn auto helaas verwoest was door zwaar vuurwerk ben ik via Marketplace terecht gekomen bij Carolien en Rico. We werden hartelijk ontvangen met een praatje en bakje koffie in een zeer gemoedelijke sfeer. Proefrit gemaakt en 2 dagen later mijn Ford Kaatje opgehaald, nadat er nog wat puntjes op mijn verzoek probleemloos waren gerepareerd. Zelfs nog flinke korting gekregen ook. Ik ben er ontzettend blij mee, het nieuwe jaar begint alsnog goed!

• Bereikbaarheid

Bedankt voor het plaatsen van de mooie review, heel veel succes en rijplezier met de mooie Ford Ka. Bedankt voor de aankoop en wellicht tot de volgende keer. Groetjes Caroline Sweet Caroline Cars

Vriendelijke mensen en goede ervaring.

Vandaag een auto geweest om naar een auto te kijken. Het contact verliep heel vriendelijk en gemoedelijk, de koffie was lekker en de aankleding van het pand is erg leuk. Na een proefrit besloten de auto te nemen en om te ruilen voor mijn oude auto welke rijp was voor de sloop, hier werd totaal niet moeilijk overgedaan kreeg zelfs nog voor de oude auto. Alles was vlot geregeld.

• Bereikbaarheid

Bedankt Marcel voor de mooie review, wij vonden het ook een hele fijne ontmoeting. We hebben even wat gebabbeld dat is altijd leuk met een lekkere bak koffie erbij. Heel veel rij plezier in de Suzuki en ben je in de buurt kun je altijd langs komen voor een bakkie. Wellicht tot de volgende keer. Bedankt voor je aankoop en heel veel succes ermee. Groetjes Caroline, Sweet Caroline Cars

Vriendelijk en behulpzaam

Ik kwam voor een al wat oudere auto. Ik werd vriendelijk ontvangen met koffie. Er werd uitgebreid de tijd genomen om me de auto te laten zien. En eerlijk verteld over de toestand van de auto, die trouwens uitstekend was. Al met al een prettige ervaring.

• Bereikbaarheid

Beste Rick, Bedankt voor je mooie review, fijn dat we je zo snel hebben kunnen helpen en dat je zo tevreden was over de Opel Zafira. Fijne jaarwisseling en wellicht tot de volgende keer. Groetjes Caroline Sweet Caroline Cars.

Goede service en kwaliteit

Al aantal keer een leuke auto gekocht goede service en prijzen en tevens goede service van de aanwezige monteurs

• Bereikbaarheid

Dankjewel voor de mooie review Ingrid, fijn dat je zo tevreden bent. Tot de volgende keer, koffie staat altijd klaar. Fijne feestdagen en een Gezond en Gelukkig Nieuwjaar gewenst. Groetjes Carolien Sweet Caroline Cars.

Hoef niet meer verder te zoeken

Via mijn schoonzus bij deze garage gekomen: grote beurt en achterhalen wat de oorzaak was van enkele problemen. Zaterdag gebracht en maandag al klaar: superfijn, supersnel en voor een mooie prijs. Dankjulliewel voor de gastvrijheid en snelle goede service. Tot over een paar maanden (apk) en alvast hele fijne feestdagen Groetjes Leonie

• Bereikbaarheid

Beste Leonie, bedankt voor de mooie review, graag tot de volgende keer en voor jullie ook hele fijne feestdagen. Groetjes Carolien Sweet Caroline Cars.

Gewoon goed

Voor weinig geld een goede auto.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid

Bedankt Theo voor de mooie review, heel veel rij plezier in de Fiat. Groetjes, Caroline Sweet Caroline cars.

Over Sweet Caroline Cars

Wij zijn een bedrijf met zeer interessante occasions op voorraad. Al onze auto's worden grondig nagekeken, alvorens ze u worden aangeboden. Kom gerust eens bij ons langs, of kijk alvast even bij occasions. U kunt bij Sweet Caroline Cars terecht voor het totaal onderhoud en apk voor uw automobiel. Wij bieden kleine en grote service beurten, banden service, airco-vulservice, APK ,automaatbak spoelen en zelfs motor/cilinderkop revisie aan tegen betaalbare prijzen! U bent van harte welkom op onze locatie en compleet nieuw ingerichte werkplaats. Bremstraat 115A 4711CG St Willebrord Tel; 0165-327687 / 0683-337043

Over Autoservice Totaal