Gezellig en perfect geholpen.

Op een zondag had ik met spoed onverwacht een auto nodig. Had de auto gezien en legde de situatie uit en kwamen speciaal op zondag avond voor de verkoop. Alles hebben ze meer dan keurig gedaan. Oprecht een aanrader voor wie een vertrouwde eerlijke auto wilt kopen met een uitermate goede service.

Goede ervaring oplossingsgericht

• Bereikbaarheid

Geachte klant, Bedankt AD dat je de tijd heeft genomen om een review voor ons bedrijf te schrijven. Daar zijn we heel erg blij mee en wij stellen dit zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Caroline Heeren Sweet Caroline Cars

Ok

• Bereikbaarheid

Geachte klant, Bedankt dat je de tijd heeft genomen om een review voor ons bedrijf te schrijven. Daar zijn we heel erg blij mee en wij stellen dit zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Caroline Heeren Sweet Caroline Cars

Gastvrijheid en kennis in 1

Het meedenken en persoonlijk advies geven aan hun klanten heb ik als heel erg fijn ervaren! Ze geven je een echt welkomgevoel en je voelt je er direkt"thuis" Ook kun je ten alle tijden hun bellen als je met vragen zit of hulp nodig hebt! Kortom.,een garage die er echt voor je is!

• Bereikbaarheid

Geachte klant, Bedankt An dat je de tijd heeft genomen om een review voor ons bedrijf te schrijven. Daar zijn we heel erg blij mee en wij stellen dit zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Caroline Heeren Sweet Caroline Cars

Zeer vriendelijk en eerlijk en betrouwbaar

Top garage. Ze zijn eerlijk en vriendelijk. Helpen je snel en hebben goeie auto's staan. Ze hebben super geholpen met andere auto. En voor mooie prijsje heb bij hun een auto. Echt een aanrader bij iedereen.

• Bereikbaarheid

Geachte klant, Bedankt Simone dat je de tijd heeft genomen om een review voor ons bedrijf te schrijven. Daar zijn we heel erg blij mee en wij stellen dit zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Caroline Heeren Sweet Caroline Cars

Heel goed

Goede service Klantvriendelijk

• Bereikbaarheid

Geachte klant, Bedankt Maaike dat je de tijd heeft genomen om een review voor ons bedrijf te schrijven. Daar zijn we heel erg blij mee en wij stellen dit zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Caroline Heeren Sweet Caroline Cars

Super service

Ik ben zeer tevreden over deze garage aardige mensen je word top geholpen en ook belangrijk voor een goede prijs ik kom zeker terug

Eerlijke verkoop

Wij als gezin kregen plotseling problemen met onze auto., dan komt de vraag waar ga je naar toe,, en waar kijk je naar. Bij sweet Caroline aan gekomen werden wij warm en gadtvrij ontvangen. Na een eerlijk gesprek werden onze enkele auto na ons budget aangeboden. Wij hebben een keuze gemaakt en natuurlijk kwam er een klein dingetje achteraf. Maaar geen probleem alles werdt keurig geregeld . Eerlijkheid duurt t langst.. goede service en vriendelijk behandeld.. een aanbeveling.

• Bereikbaarheid

Geachte klant, Bedankt Nick dat je de tijd heeft genomen om een review voor ons bedrijf te schrijven. Daar zijn we heel erg blij mee en wij stellen dit zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Caroline Heeren Sweet Caroline Cars

Vriendelijkheid heel behulpzaam

Van mij Vriendelijk klantenBij Caroline en Richard

Ik ben echt tevreden met de Service als ik iets vraagt aan de monteurs doen gelijk mij helpen goed de service ík ben dik tevreden mee dankjewel Caroline

• Bereikbaarheid

Geachte klant, Bedankt Peter dat je de tijd heeft genomen om een review voor ons bedrijf te schrijven. Daar zijn we heel erg blij mee en wij stellen dit zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Caroline Heeren Sweet Caroline Cars

Geweldig bedrijf afspraaķ is afspraak

Geweldige mensen die doen wat ze afspreken niks is teveel Recht door zee Kom hier voortaan vaker Zijn weer blij met onze aankoop Top bedrijf

Verrrrrrrrrrry good

Als ok

• Bereikbaarheid

Thank You, for the review, very kind. Best Regard, Caroline heeren Sweet caroline cars

Over Sweet Caroline Cars

Wij zijn een bedrijf met zeer interessante occasions op voorraad. Al onze auto's worden grondig nagekeken, alvorens ze u worden aangeboden. Kom gerust eens bij ons langs, of kijk alvast even bij occasions. U kunt bij Sweet Caroline Cars terecht voor het totaal onderhoud en apk voor uw automobiel. Wij bieden kleine en grote onderhoud beurten, banden service, airco-vulservice, APK ,automaatbak spoelen en zelfs motor/cilinderkop revisie aan tegen betaalbare prijzen! U bent van harte welkom locatie en compleet nieuw ingerichte werkplaats. Bremstraat 115A 4711Cg St Willebrord Tel; 0165-327687 / 0683-337043

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.