
Rustige omgeving
De praktijk ziet er goed verzorgd uit met moderne apparatuur en ben heel tevreden over mijn tandarts Jeanise, zij is accuraat, legt alles altijd goed uit en zorgt ervoor dat mijn tanden gezond blijven.
Lieve mensen die hun werk erg goed doen Ik ben blij met ze
Super rustig verteld wat ze aan het doen ís en Tja gewoon top Mondhygienist ook top en eigenlijk alle medewerkers daar
Uitstekend Zie mezelf als klant, niet als patiënt De rest kun je opmaken uit de reacties die ik heb aanklikt, dit veld zou niet verplicht moeten zijn Als dit verplicht blijft vul ik je enquête niet meer in Ligt niet aan Mondzorg Wandelweg, maar wel aan het zoveelste achterlijke en overbetaalde onderzoeksburootje Nu blij ?
Altijd tevreden, uitstekende behandeling.
Jeanice was vriendelijk, legde alles goed uit en handelde kordaat. Uiteindelijk heeft ze mn verstandskies getrokken en daar heb ik achteraf geen enkele last van ondervonden.
Ik kwam met veel angst de eerste keer. Beetje verwaarloosd gebit. Nu ga ik er fluitend heen
Mijn kies was afgebroken, ik belde om 09:00 uur en ik kon meteen dezelfde dag terecht. Heel fijn geholpen.
Je wordt snel en vakkundig geholpen.
Ik voel me gezien en gehoord en prima behandeld!
Ik was bij een afspraak om gaatjes te vullen, echter is dat nooit gebeurt omdat ze tijdens het verwijderen van de tandplak zo ruig en onvoorzichtig te werk gingen wat alleen maar pijn deed en ik als gevolg de afspraak vroegtijdig moest stopzetten. slechtse tandarts praktijk waar ik ooit ben geweest
De zorgzaamheid en uitleg bij elke behandeling is zeer gewenst. Ik ben heel erg tevreden. Ga zo door.
Ik word prettig en professioneel geholpen in een. Fijne sfeer!zowel bij de tandarts als bij de mondhygieniste ! Word ook ff de tijd genomen voor een personelijk woordje!
Ik ben zeer tevreden over de behandeling van tandarts Marcel Prazsky en mondhygiëniste Karin Lenior.
Prima geholpen en alle vragen beantwoord. Fijn om complimenten te krijgen dat je je gebit goed verzorgd. Uiteraard is het belangrijk om te horen wanneer je het nog beter kan verzorgen.
Vriendelijk en met zorg wordt er behandeld. Goede en professionele uitleg.
Slecht administratie/ team manager.
Thessa is de best tandarts ooit
Ben optimistisch. Geen gaatjes dit keer
Rust ,vertrouwt ,en kundig !
Perfect
Ik heb betere tandartsen gehad, maar na een verhuizing en goede recensies van vrienden hier ingeschreven. De recensies van vrienden waren beter dan mijn ervaring. Ik kwam voor een specifieke tandarts en werd al gauw zonder overleg overgeheveld naar een ander omdat deze tandarts te vol zat en slechts 2 dagen werkte en andere patiënten had. Zelf maar weer een andere gekozen binnen de praktijk omdat de klik ontbrak. Maar ook zonder overleg. Teveel bezig met het zoeken naar de ideale behandeling met ditto prijskaartje; verwijzen naar mondhygiënist, verwijzen naar odontoloog, verwijzen kaakchirurg, verwijzen naar jeugdtandarts, verwijzen zus en zo. Beetje klaar met alle verwijzingen. Ongemakkelijke stoelen in de wachtruimte, weinig kinderspeelgoed om de kinderen mee te vermaken. Het is het allemaal net niet en dus ruimte voor verbetering. Weinig ruimte voor spoed; pijnklachten tussendoor. De vorige tandarts deed alles zelf, hield de factuur in de gaten en je had (veel) meer inspraak. Afspraken enkel telefonisch te maken tussen x en x uur. Prima tandarts verder qua kundigheid, maar ik ben overduidelijk verwend en mis mijn vorige tandarts met tienduizend kilo service. Deze praktijk lijkt een stuk chiquer qua aankleding, maar levert in verhouding in op service.
ten eerste even melden dat ik niet precies de naam weet van de behandelaar, het betreft een jonge man met donkere huidskleur. Wat mij verbaasde was dat er geen afzuiginstrument werd gebruikt. Tijdens de behandeling werd mij regelmatig gezegd dat ik mijn sputum moest doorslikken . Ook de polijst moest ik doorslikken. Na afloop werd mij niet gevraagd mijn mond te spoelen. Dit heb ik zelf moeten vragen. Nu ik toch bezig ben wil ik me ook graag beklagen over de behandelaar /mondhygieniste welke ik had de keer voor de bovenstaande afspraak. Het betreft hier een oudere vrouw, waarschijnlijk van Indonesische/aziatische afkomst. Deze vrouw heeft mij behandeld als een kind, erg betuttelend met een spottende/ironische ondertoon in haar stem. Ook een zeer onaangename ervaring. Mijn plan is om bij het maken van de volgende afspraak uit te sluiten dat ik niet opnieuw geconfronteerd wordt met deze behandelaars. Zo jammer dat ik niet meer bij Karin Lenoir terecht kan sinds zij minder is gaan werken. Wat een top vrouw was dat! En zo kundig!
Mijn angst voor de tandarts wordt begrepen en zeer zorgvuldig mee omgegaan. Uitleg, Geduld en geen onverwachte handelingen. Alles wordt met zorg en beleidt gedaan. Ik ben niet af van de angst maar ga nu wel geregeld op controle omdat ik weet dat mijn angst serieus genomen wordt. Heel erg tevreden!
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkend door de KNMT -KRT erkend -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd