Heel nuttig en behulpzaam

Ik kwam n.a.v. een burn-out bij Anja en Greet terecht. Het sprak mij aan dat zij geloven dat je sterker kunt worden door ellende, dat je kunt groeien van een trauma en dat je er niet slechter, niet hetzelfde, maar juist beter uitkomt. Tijdens de sessies vond ik Anja en Greet heel professioneel. Hoe moeilijk mijn periode ook was, zij hadden altijd goede inzichten. Daar heb ik de rest van mijn leven iets aan.

Oprechte belangstelling.

Anja heeft mij ondersteund bij zowel een innerlijk proces alswel het inzichtelijk maken van mijn krachten en talenten. Ik heb een diepgaand bewustwordingsproces ondergaan. Ik heb mezelf beter leren kennen, waardoor ik me een completer mens ben gaan voelen en met vertrouwen van Anja ook de inzichten heb leren hanteren! Tijdens dit proces ben ik plotseling mijn echtgenoot verloren. Anja is in de beginperiode mijn reddingsboei geweest door er te 'zijn'. Stapje voor stapje vanuit een soort van 'niemandsland' een nieuw leven moeten verkennen. Geleerd in alle eerlijkheid alle emoties aan te kijken en toe te laten, hoe zwaar ook, er doorheen gaan. Het is een ingrijpende gebeurtenis die mij overkomen is, de manier waarop ik met het verlies kan leren omgaan is een keuze, die ik met vertrouwen en begeleiding van Anja ben aangegaan!

• Betrokkenheid

Betrokken, aandachtige en effectieve coaching en begeleiding!

Zowel voor mij persoonlijk als in mijn werk als coaching heb ik veel aan de coaching en begeleiding van Greet en Anja. Er wordt met aandacht geluisterd en ze kijken naar mij als ‘heel persoon’ en niet alleen naar mijn vraag of ‘klacht’. Er is eerlijke, soms confronterende feedback wat mij helpt om mijn vragen in de kern aan te pakken. Dat zorgt ervoor dat ik mijn eigen processen vol aanga en ook om als professional met meer verdieping mijn werk te doen.

• Betrokkenheid

Et Emergo heeft voorzien in mijn behoefte mijn onbewust onbekwame ik te leren kennen.

Ondanks dat ik een teamplayer ben en altijd de beste bedoelingen met iedereen voor heb lukte het mij niet altijd dit op juiste wijze voor het voetlicht te brengen. En ik voelde me dan niet gewaardeerd. Met de nieuwe inzichten die ik bij Anja en Greet dmv coaching en assessment heb opgedaan kan ik nu met veel minder energie veel meer bereiken. En het word gewaardeerd. Ook in mijn privé leven heeft mij dit traject veel opgeleverd.

• Betrokkenheid

Bewustwording van jezelf en inzicht in kwaliteiten

Door het assessment dat ik bij Greet heb mogen doen, kreeg ik inzicht in mijn kwaliteiten, talenten, valkuilen en leerpunten. Het was een bewustwording van wie ik ben, wat ik wil en wat ik kan! Een verrijking voor mijn verdere loopbaan!

• Betrokkenheid

Zal blij dat ik bij Anja en Greet terecht ben gekomen!

Ik had een hele nare ervaring op mijn werk en belde met Greet voor een afspraak. Die was binnen no time ingepland. De klik was er meteen. Ik wist niet wat te verwachten, maar door hun hulp ben ik niet uitgevallen op het werk. Ik ben me bewust geworden van mijn sterke punten en hoe ik in mijn eigen kracht kan staan. Deze ervaring heeft me heel veel goeds opgeleverd.

Zeer verhelderend!

Een mooie ervaring, waarin ik meer inzicht heb gekregen waar mijn talenten en drijfveren zitten. Dankbaar voor de gesprekken met Greet n.a.v. het assessment, waar zij mij zowel op zakelijk als persoonlijk gebied heeft verder gebracht en geholpen. Helder hoe alles inzichtelijk is gemaakt op papier middels staafdiagrammen en uitgebreide beschrijvingen. Prettig om tools en handvatten te hebben om toe te passen binnen mijn eigen praktijk om verder te komen. Een mooie ervaring die voor mij als persoon veel heeft los gemaakt op verschillende gebieden.