Professionele en attente organisatie

Van het eerste contact tot en met de nazorg zijn we uitstekend en fijn geholpen door Jeanet en haar collega's. Nogmaals dank.

Uitstekend.

Prima samenwerking ( zelfs op afstand) met Linda. Duidelijk, goede adviezen en meedenkend. Bedankt ,

Betrokken en persoonlijk

Goede mix tussen afstand en nabijheid. Prettige bescheidenheid en op goede moment adviserend. Veel tijd en ruimte bij uitvaart zelf. Geen druk gevoeld. Wel blijven opletten mbt zorgvuldigheid. Lunch goed verzorgd. Gastvrij en vriendelijk.

• Respect voor uw wensen

Professionele organisatie met medewerkers, die uitstekend weten, wat er van hun verwacht wordt wordt

Fijne organisatie. De medewerkers weten als geen ander, wat er van ze verwacht wordt. Hoog inlevingsvermogen en dat lijkt vanzelfsprekend, maar is het niet. Ik heb hun steun en toewijding niet alleen gezien, maar ook gevoeld.

Perfecte begeleiding en meedenken

Hele prettige ervaring, zeer flexibel en met goede adviezen, mooie en fijne locatie en erg prettige sfeer, alle medewerkers zijn echt betrokken.

Alles prima geregeld

Onze ervaring is prima alles is helder aangegeven en attent afgehandeld.

• Respect voor uw wensen

Op een zeer persoonlijke en respectvolle wijze verzorgde condoleance en uitvaart.

Wassink uitvaartverzorging blinkt uit in de persoonlijke en respectvolle begeleiding van de nabestaanden in het organiseren van een condoleance en uitvaart. Hierbij hebben zij oog voor de wensen van de overledene en nabestaanden en stellen zij zich flexibel op wanneer er op het laatste moment nog aanpassingen aan het programma gewenst zijn. Wassink ontzorgt de nabestaanden volledig zodat zij zich op het afscheid kunnen richten. Echt heel fijn!

Alles werd prima geregeld

We hadden in het verleden al vaker contact met uitvaartbegeleider Wassink en zij werden dan ook meteen gebeld toen het nodig was. Onze begeleidster Linda samen met haar collega's hebben uitstekend de begeleiding verzorgt.

Correct en zorgvuldig

Yvonne heeft ons naar alle omstandigheden zorgvuldig bijgestaan. Ze denkt goed mee en komt met goede adviezen

Goed overleg

Uitstekende uitvaartonderneming.

Het was heel plezierig om met Wassink Uitvaartverzorging de uitvaart te regelen. Ze werken professioneel, denken mee, begrijpen snel wat de klant wil en zijn daarnaast inlevend. De uitvaartbegeleidster was open, duidelijk, zeer betrokken en leidde de afscheidsbijeenkomst op een hele fijne wijze.

• Respect voor uw wensen

De juiste persoon op het juiste moment

Onze ervaring met yvonne is zeer goed. Ze voelde ons als nabestaanden goed aan. Er was ruimte voor een lach en een traan. Precies zoals we het gewild hadden. Korte lijntjes om alles te kunnen regelen op ieder moment van de dag. Kortom Yvonnen was voor ons de juiste persoon op het juiste moment.

• Respect voor uw wensen

Ik ben zeer tevreden omdat ik (wij) vanaf het begin heel goed zijn bijgestaan bij het overlijden van mijn man, vader en opa. Ook na de crematie was er betrokkenheid hoe het met mij ging.

• Respect voor uw wensen

Uitstekend alle zorg uit handen genomen.

Zeer positieve ervaring met een persoonlijke touch

• Respect voor uw wensen

Zeer tevreden over het hele verloop van de uitvaart. alles ging in een ontspannen sfeer. Ook zeker de tip met de foto boeken. En dat de mensen gelegenheid kregen om op diverse vragen in te haken. We kregen ook allemaal positieve reacties van de familie en kennissen . En waardig afscheid was het. Vriendelijke groet Familie R.Koops

Het was uitstekend

Het was uitstekend. Overal is over na gedacht. Geweldige mensen.

bertrokken ontzorgend professioneel

een warm betrokken en professionele organisatie alle medewerkers 3 totaal waarmee wij contact mee hebben gehad , een fijne warme locatie er word goed naar je geluisterd wat je wensen zijn en waar mee gedacht word.

Bijzonder goed geregeld

Keurig en respectvol verzorgd Door alle medewerkers.

• Respect voor uw wensen

Prima, correct, oprecht en goed luisterend.

Onze ervaring is positief. Er wordt goed geluisterd en gereflecteerd. Het centrum voelt veilig en “warm”. Personeel absoluut vriendelijk.

• Respect voor uw wensen

Hadden alwat op papier gezet, maar door haar hulp werd alles prima geregeld.

Vriendelijk personeel

Vriendelijk en meedenkend

Fantastische mensen.

Alles was zo mooi geregeld , ook helpen ze je met jouw ideeën om dit tot stand te brengen. Ook het gebruik van jullie koffiekamer hebben wij heel fijn ervaren. Wij als familie waren heel blij met jullie, en dat jullie ondanks ons grote verlies hier toch een mooie bijzondere herinnering aan over hebben gehouden. Dank jullie wel. Merci!

• Respect voor uw wensen

Heel betrokken, en heel respectvol.

Van het ophalen van mijn moeder in Olst tot aan de de dag van de begrafenis, alles is heel mooi en goed verlopen. Er werd door Yvonne heel goed meegedacht, wat was zij een steun voor mij. Niets was haar teveel, alle tijd nam ze ervoor. de nazorg ook. De collega's ook, die namen ook alle tijd ervoor. Mijn hartelijke dank daarvoor. Ik zou jullie zeker aanbevelen. Hartelijke groeten, Karin en Meine lokken

Persoonlijk en betrokken

Wat ontzettend fijn is het dat op zulke zware momenten als het begraven van je dochter er mensen zijn zoals Yvonne die je al het denkwerk uit handen nemen. Ze voelde meteen aan waar wij behoefte aan hadden en nam ons beetje bij beetje mee in het proces rond de uitvaart. Hoe geweldig is het dan als je achteraf heel vaak te horen krijgt hoe persoonlijk alles was terwijl je alles uit handen hebt gegeven. Niet alleen wij, maar zeker ook de mensen om ons heen hebben de betrokkenheid van Yvonne ervaren. Het was geweldig om te merken hoe alles om ons heen geregeld werd zoals wij het wilden zonder dat wij ons er druk over hoefden te maken terwijl er alle ruimte was voor onze eigen wensen.

• Respect voor uw wensen

Yvonne is een prettige vrouw die precies snapt wat de nabestaanden nodig hebben

Wij hebben de begeleiding van yvonne als zeer prettig ervaren. Het was zo goed dat we voor de oma van mijn vrouw ook al een wensenlijst hebben en zelf ook 1 .

Zomerdijk 9-A

7942 JR Meppel