Pascal heeft ons prima geholpen en alles netjes en goed geregeld gr familie Bollink

• Welke verbeterpunten wilt u ons meegeven? Zijn zeer tevreden
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Door eerdere ervaring met ons

Vanaf het eerste contact voelde het goed

Wassink in ons geval Linda heeft ons vanaf het begin heel goed begeleid in een moeilijke en zware periode. Het voelde zo natuurlijk dat ze er elke dag even was, een luisterend oor, advies waar nodig en toch steeds op de achtergrond. Veel voor ons geregeld zodat wij als gezin ons helemaal konden focussen op het verwerken van de vele heftige momenten zoals het verlies, de bezoeken, de condoleance en de uitvaart. Alles prima geregeld en vele complimenten gekregen voor het warme en bijzondere afscheid. Hiervoor onze hartelijke dank.

Goed verzorgd

Prettige en fijne mensen, korte lijntjes en duidelijke afspraken.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Anders

Combinatie van persoonlijk en professioneel

De uitvaart was een proces waarbij Linda stap voor stap met ons meedacht. Elk onderdeel van het proces droeg bij aan een stukje verwerking. We kijken terug op een heel mooi afscheid. We hebben veel positieve reacties gehad - op de kaart en de uitvaart zelf.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Anders

In dit geval was er een Testament. Daar stond in dat ik alles moest regelen en niet de zus..misschien een tip om eerst te vragen of er testamenten zijn. Dat kan veel narigheid en misverstanden voorkomen.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Op aanbeveling van een ander

Warm en persoonlijk met ruimte voor eigen inbreng

Linda Bult heeft ons begeleid door het hele proces. Met persoonlijke aandacht voor de wensen van de overledene en aandacht voor alle betrokkenen heeft zij de verdrietige tijd voor de nabestaanden verlicht.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Anders

Zeer respectvol en meedenkend.

Als iets plotseling gaat ben je verloren in je gedachten. Uitvaartverzorging Wassink pakt je bij de hand en loost je overal doorheen. We hebben dit alles als prettig ervaren. Vooral de mooie waarin wij mochten zijn, paste daar precies bij. Bedankt voor alles.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Door eerdere ervaring met ons

Luisteren goed naar de wensen, denken mee en voeren uitstekend uit!

Heel fijn contact. Luisteren heel goed naar de wensen die wij als familie hadden en denken goed mee om die wensen uitvoerbaar te maken. Regelmatig contact om af te stemmen. Heel plezierig in de omgang en samenwerking.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Op aanbeveling van een ander

Het is een mooi team en alles is heel goed geregeld door jullie

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Door eerdere ervaring met ons

Alles tot in de puntjes verzorgd.

Van begin tot het eind alles prima verzorgd.

Warme, betrokken medewerkers

De begeleiding en ondersteuning van het hele team hebben wij als zeer prettig ervaren. Yvonne dacht mee en vulde aan. Zij reageerde snel op vragen. Ook haar tips voor de begeleiding aan de jonge kleinkinderen, en de gesprekjes met hen waren invoelend, en belangstellend.

• Respect voor uw wensen

Empathies, kundig, geduldig zomaar een paar woorden.

In een tijd waarin je een verlies wil verwerken. Maar dit niet kunt omdat er zoveel geregeld moet worden. Wat is het dan fijn dat je mensen om je heen hebt die ontzorgen. Want dat is wat gedaan werd , er werd geluisterd en in daden omgezet. Als fam zijnde kunnen we dan ook alleen maar zeggen bedankt voor de fijne begeleiding van overlijden tot en met de crematie van onze (schoon)moeder, oma en tante. We hebben echt op een zeer aangename wijze afscheid kunnen nemen die onze (schoon)moeder, oma en tante ook heel fijn zou hebben gevonden.

• Respect voor uw wensen

Het voelde meteen vertrouwd!

Van begin tot het einde was het professioneel en de sfeer ontspannen. Op alle details werd gelet. We kregen veel complimenten over het ontwerp van de kaart. We hebben er een heel goed gevoel onoverzichtelijk en zijn dankbaar dat deze lieve dames van Wassink op ons pad zijn gekomen.

Betrokken en respectvolle uitvaart

We hebben Wassink ervaren als een integere en betrokken uitvaartverzorger. Vanaf het eerst contactmoment tot het eind hebben ze ons als familie een vertrouwd en fijn gevoel gegeven. De uitvaart is bijzonder mooi geweest waarbij alle zorg uit handen is genomen. Wij waren er zeer tevreden over.

Keurig verzorgd

Tevreden

• Respect voor uw wensen

Vriendelijk, klantgericht en goed geregeld

Wij hadden een vertrouwd gevoel dat alles goed en respectvol geregeld zou worden. Wilden alles voor ons doen en dachten in mogelijkheden. Na de crematie hielden wij er een goed gevoel aan over.

• Respect voor uw wensen

Het was de beste begeleiding die ik kon wensen.

Uitstekende begeleiding. Er was alle tijd om te kijken, vragen te stellen of opmerkingen te maken. Rustige, lieve en respectvolle begeleiding in dit moeilijke traject. Zeer tevreden en heel dankbaar!

• Respect voor uw wensen

Top geregeld van moment van overlijden, tot op de dag van vandaag.

Na het overlijden van mijn moeder in contact gekomen met Linda van Wassink uitvaart. Hele positieve ervaring ondanks het grote verlies. Linda alles zeer goed geregeld, hier zijn we als familie erg blij mee. Dank je wel Linda voor alle goede zorgen.

Respectvol

Ervaren mensen die weten hoe om te gaan met verdriet en verlies van jonge en oudere nabestaanden!

• Respect voor uw wensen

Heel betrokken ,invoelend, respectvol en liefdevol.

Samen met Linda en haar team hebben we een mooi afscheid gemaakt voor onze moeder en oma. Alles was bespreekbaar en er werd goed meegedacht in mogelijkheden. Wij kregen de dag na het afscheid vaak de vraag wie de uitvaart heeft verzorgd omdat deze zo mooi was, een groter compliment kun je volgens ons Linda en haar team niet geven.

• Respect voor uw wensen

Geweldige ondersteuning in een moeilijke tijd

Vanaf de eerste kennismaking tot en met de financiële afhandeling hebben wij geweldige steun en begeleiding ondervonden van Yvonne Houtzager. De afscheidsdienst was plechtig, de bediening was perfect en er was veel aandacht voor de familie. Veel dank hiervoor, ondanks het gemis houden we hier een goede en blijvende herinnering aan over.

• Respect voor uw wensen

Je kunt het maar een keer doen.

Een uitvaart regelen is al moeilijk genoeg. Maar als je de ondersteuning van Wassink uitvaart heb ervaren weet je hoe het ook kan. Precies zoals gewenst en cfm gemaakte afspraken bij diverse zeer ontspannen gesprekken.

• Respect voor uw wensen

De medewerkers zijn zeer professioneel, betrokken en respecteren de wensen van de nabestaanden

Ik geef zelden een 10 omdat er altijd ruimte moet zijn voor verbetering maar de ervaring die wij als nabestaanden hebben gehad is zeker een 10 waardig. In een donkere periode is het fijn dat zorg uit handen wordt genomen en dit is wat de medewerkers van Wassink zeer goed begrijpen, ze laten de ruimte maar zijn ook duidelijk. Wij kunnen terug kijken op een mooi afscheid en willen nogmaals onze dank uitspreken.

Helpend ontzorgend Troostend

We werden bij de hand genomen en stap voor stap begeleid De uitvaartbeheleidster was altijd bereikbaar en reageerde supersnel op whats app vragen Alles is dankzij hun uitstekende zorgen prettig verlopen.

Alles in goed overleg

Het samenstellen van de kaart en het bespreken van de mogelijkheden van de afscheidsbijeenkomst, ging heel prettig.

Zomerdijk 9-A 7942 JR Meppel

Over Uitvaartscore.nl BGNU