Vanaf het eerste contact met Annemieke kregen we weer het gevoel dat we vooruit gingen.

Annemieke gaf weer vertrouwen in onszelf en in onze relatie. Vanaf het begin was de betrokkenheid groot en hadden we echt wel het gevoel dat de therapie op maat was gemaakt voor onze situatie. We weten nu wat onze valkuilen zijn en wat daaraan te doen. Als je samen klem zit, dan bevelen wij Annemieke van harte aan!

• Betrokkenheid

Beste Peter, Dank voor deze ontzettend mooie woorden. Ik vond het geweldig om te zien hoe jullie samen weer in een positieve flow kwamen. Dank voor jullie vertrouwen in mij! Ik heb jullie met veel plezier en liefde begeleid. Hartelijke groet, Annemieke

Door onze ruzies te ontleden en patronen te herkennen begrijpen we elkaar

Elke webinar gaf weer nieuwe inzichten. Door ruzies te ontleden en patronen te herkennen, begrijpen we elkaar beter en herkennen we ook de valkuilen waar invallen. Ruzie maken is nog steeds niet leuk, maar met liefde fm blijven we minder in de boosheid en bespreken we op een ander moment als de emotie eraf is. Wat er gebeurde wat we bedoelde en zo komen we weer tot nieuwe inzichten.......o ja en we hebben nu 1x per week een soort vergadering van de dingen die lopen, dat geeft overzicht en zorgt dat we op de hoogte zijn van de dingen die spelen. Toen we dat niet hadden liep het vaak op en kwam het er heel erg boos en onverwacht uit

• Betrokkenheid

Beste Lukas, Dank voor jullie mooie review. Fijn dat LiefdeFM jullie zoveel mooie inzichten heeft gegeven. En geweldig dat jullie minder in de boosheid blijven. Ik vind het geweldig om te zien hoe jullie elkaar steeds beter weten te vinden. Dank voor jullie vertrouwen in mij. Groeten, Annemieke

GE-WEL-DIG!!!

Mijn partner en ik zaten in een heel diep zwart gat. Zelf wisten wij niet meer waar wij het zoeken moesten. Blijven wij samen, gaan wij uit elkaar. Toen ontdekte ik een relatietherapeut. Zij stond al goed aangeschreven dus wij dachten, wij gaan ervoor. Het eerste gesprek, het eerste contact, het was heel fijn. Annemiek heeft een rustige stem. Heel fijn om naar te luisteren. Toen wij aangaven dat wij niet van het hele serieuze waren kwam Annemiek met liefde fm. Dit is echt de manier om elkaar weer te ontdekken. Te ontdekken hoe een ieder reageert. Reageer jij als een egel of als een gorilla. Die is mij altijd bij gebleven. Je leert elkaar bij liefde fm op een speelse en leuke manier weer opnieuw kennen. Er zijn ook zeker serieuze kanten. Die neemt Annemiek heel rustig met je door. Annemiek is echt een top vrouw! Ik raad echt iedereen die in een dip zit, wil gaan scheiden, elkaar weer opnieuw wil leren kennen Annemiek aan! Zij kijkt naar wat jullie nodig hebben. Wij zijn dolgelukkig met Annemiek en blijven zolang als het nodig is contact met haar houden.

• Betrokkenheid

Beste Kelly, Wauw! Dank voor je geweldige review. Ik vond het een feest om jullie beiden in LiefdeFM te mogen begeleiden. Ik wens jullie samen heel veel geluk en liefde toe. Liefs, Annemieke

Vertrouwd en to the point

Annemieke weet in korte tijd de vinger op de zere plek te leggen. Ze heeft mij in drie sessies ontzettend geholpen. Het contact was laagdrempelig.

• Betrokkenheid

Merci beaucoup! Geweldig om te lezen dat je zo tevreden bent, R.

Annemieke is een heel fijne, rustig en empathische therapeut

We hebben Annemieke leren kennen in een moeilijke periode in onze relatie. We gingen zelfs apart van elkaar wonen. Annemieke was er voor ons met veel empathie, geduld en kennis. Ze luistert ‘echt’ naar je en dat heeft ons erg geholpen bij het beter luisteren en begrijpen naar elkaar. Inmiddels wonen we weer samen en hoewel we natuurlijk nog aan veel moeten werken, heeft Annemieke daarbij een belangrijke rol gespeeld op een cruciaal moment in onze relatie.

• Betrokkenheid

Een boost voor je relatie

Wij kwamen bij Annemieke voor een relatie APK. Het was een cadeautje aan onszelf. Onze relatie is al goed maar de coaching met Annemieke gaf ook nog een enorme boost! In de eerste twee sessies kwamen we met haar al helemaal tot de kern . Annemieke werkt vanuit oprechte aandacht en waardering. We voelden ons allebei volledig op ons gemak bij Annemieke.

• Betrokkenheid

Dank jullie wel voor deze geweldige review, Janneke! Erg leuk om te lezen. Ik vond het prachtig om bij te mogen dragen aan de liefde die zo mooi is tussen jullie. Te gek om te zien hoe jullie blijven investeren in elkaar en jullie relatie. Jullie zijn voor velen een inspiratie!

Annemieke helpt je de essentie uit de chaos te filteren

Toen ik Annemieke contacteerde, wist ik het allemaal even niet meer. Ik las veel boeken over relaties en relatieproblemen, luisterde podcasts, … en ik haalde overal wel iets uit, maar het lukte me niet om wat meer rust te kunnen voelen en heel de chaos terug wat gestructureerder te krijgen. Mijn man gelooft niet in coaching of therapie, maar gelukkig wilde ze me verder helpen op mijn eentje. Annemieke gaf me inzicht in mijn eigen handelen en patronen die ik in stand hield, deed le inzien hoe ik constant aan het redden was en mezelf daarbij vergat, leerde me hoe ik meer kon loslaten dat je niets kan doen aan de keuzes van de ander. Maar vooral ook dat je ook zoveel verandering kan brengen in je relatie door je eigen gedrag en verwachtingen aan te passen. Zo dankbaar voor het luisterende oor en omdat je elke keer weer mijn doel kon helder krijgen. Ik leerde mezelf terug op de eerste plaats zetten, ook blijft dat een oefening met vallen en opstaan. Er bewust van zijn is al zoveel waard.

• Betrokkenheid

Wat geweldig om te lezen dat het zo'n fijne ervaring voor je was, Karen. Dank!

Een persoonlijke en warme benadering zonder oordeel

Annemieke kan heel goed luisteren waardoor ze de zaken en issues kan centreren waarmee ze aan de slag gaat met in dit geval mijzelf. En ze geeft opdrachten mee waardoor het een interactief pad wordt en niet een-richtingsverkeer. Ik ervaar haar coaching als heel warm en persoonlijk waarbij soms ook de zaken worden benoemd zoals ze zijn. Dat kan confronterend zijn maar altijd vanuit een groeiperspectief en positiviteit.

Beste Victor, Dank voor je mooie woorden. Groetjes, Annemieke

Superfijne coach!

Al vanaf het begin heel fijn contact gehad en konden snel een afspraak maken. Annemieke ziet door haar ervaring, deskundigheid en betrokkenheid al snel waar het probleem zit en weet niet alleen heel goed hoe ze die jou op kunt laten lossen, maar zorgt er ook voor dat het op een manier gebeurd die bij je past. Daarnaast is ze heel positief, heeft de nodige humor en gewoon heel fijn om mee te praten.

• Betrokkenheid

Wauw! Dank voor deze lovende woorden! Ik ben ook heel blij dat ik jullie mag begeleiden. Tot snel! Groetjes, Annemieke

Iedere coaching verassend en positief

Heel fijn om iemand erbij te hebben die neutraal is en ons beide toch heel goed weet aan te voelen. Empatisch voor onze beide intenties en die op een positieve wijze bij elkaar weet te brengen; op een verassende manier. Altijd opgewekt, scherp en positief; nimmer beoordelend en daarin een veilige omgeving kunnen scheppen om ons verhaal naar elkaar toe te kunnen doen.

• Betrokkenheid

Beste Jilles, fijn dat jullie mijn begeleiding zo veilig en positief ervaren. We blijven samen bouwen! Groeten, Annemieke

Dankzij Annemiek kan ik me zelf en mijn partner beter begrijpen.

Toen mijn partner met het idee kwam om in relatie therapie gaan vond ik dat idee niet oke ik dacht immers dat alles gewoon goed ging. Hij had daar een andere gedachten bij gelukkig zijn we begonnen bij Annemiek en heb ik het idee dat ik mijzelf en mijn partner beter begrijp of in ieder geval het idee. Ik kan snap nu beter waarop de manier waarop hij soms reageert tegen over mij en ik denk beter na en vraag ook na voor dat ik iets zeg of vraag. We zijn al een heel eind en gaat steeds beter. Ik kan Annemiek dan ook echt aanraden!

• Betrokkenheid

Beste Jennifer, wat goed om te lezen dat jij ook ervaart dat jullie al een heel eind zijn samen en dat het steeds beter gaat. Ik kijk uit naar onze volgende sessie! Tot snel! Groeten, Annemieke

Fijn, eerlijke, open gesprekken met enorm veel energie en positiviteit!!

Ik heb bij Annemieke een aantal coachingsbijeenkomsten mogen volgen. Het enthousiasme dat Annemieke tijdens de coaching heeft is enorm inspirerend. Ze laat je op een andere manier naar "problemen" kijken. Ze geeft je nieuwe inzichten. Op deze manier kom je met haar hulp verder. Ik heb het altijd fijn gevonden om met Annemieke te praten. Ze is voor mij een betrouwbaar persoon en iemand die echt luistert.

• Betrokkenheid

Wauw! Dank voor deze positieve woorden. Ik word hier heel blij van!

Ze is een relatie safer

Annemieke is echt een topper. Mijn man en ik zijn al 16 jaar samen en zagen het allebij niet meer zitten. Dit was onze laatste hoop, we wisten dat er nog veel liefde was maar konden het niet vinden, waren te druk met de kids etc. Zei heeft ons in laten zien dat je er zelf ook mag zijn en hoe je dat doet. Echt een aanrader.

• Betrokkenheid

Wat een prachtige woorden! Merci, Sabine! Ik wens jullie samen veel geluk.

Veiligheid, openheid, positieve feedback en nuttige handvatten.

Ik heb mijn traject bij Annemieke als heel waardevol ervaren. De manier waarop ze maakt dat ik mij veilig bij haar voel waardoor ik mij open durf te stellen heeft ervoor gezorgd dat ik echt wat had aan de sessies. De vragen die ze stelde zonder een oordeel maakte dat ik ook mijzelf en mijn gedrag anders ben gaan bekijken. Iets wat mij in het dagelijks leven in relatie tot mijzelf en mijn omgeving erg veel goeds heeft gegeven. Door het creëren van overzicht en begrip, heeft Annemieke ervoor gezorgd dat ik mijzelf advies kon geven ipv andersom.

• Betrokkenheid

Dankjewel voor deze prachtige woorden! Ik vond het geweldig om jou te mogen coachen. Ik wens je heel veel geluk toe!

Erg helpend!

Met name de coachsessies waren heel helpend om elkaar te vinden en opnieuw verbinding te ervaren.

• Betrokkenheid

Wat goed om te horen! Ik ben heel blij dat de coachsessies helpend waren om opnieuw verbinding te ervaren. Dankjewel! Hartelijke groet, Annemieke

Annemieke is een heel prettige en open coach, de sessies hebben ons veel inzicht en begrip gegeven.

In onze relatie liepen we steeds vast op dezelfde punten, daarom hebben we een aantal sessies bij Annemieke gehad en we raden dat iedereen aan. De sessie gaven inzicht in onze gedragingen en communicatie naar elkaar toe en zorgde er ook voor dat we uit de terugkerende discussies kwamen. Dit heeft onze band sterker en stabieler gemaakt en zorgt ervoor dat we veel meer samen erin staan! Daarnaast gaan we dit nu regelmatig doen, want het zorgt voor een diepere band en begrip. We raden Annemieke als relatie therapeut aan voor iedereen met jonge kinderen!

• Betrokkenheid

Dankjewel, Eric! Ik vond het ook echt een feest om jullie te mogen begeleiden. Geweldig dat jullie band sterker en stabieler voelt.

Annemieke coacht zonder oordelen in een vertrouwde sfeer

Annemieke geeft je al snel een vertrouwd gevoel. Ze vraagt goed door waardoor ze al snel het knelpunt te vinden heeft. Haar sessies hebben ons zeker handvaten gegeven die we kunnen toepassen in onze relatie.

• Betrokkenheid

Goed om te horen dat jullie een fijne ervaring hebben gehad. Ik ben heel erg blij dat ik jullie mocht begeleiden. Dank jullie wel!

Een goede apk waar we met regelmaat gebruik van blijven maken

De coaching was voor ons een soort apk om weer even op dezelfde lijn te komen. Annemieke is heel nuchter en maakt gebruik van goede oefeningen om inzicht te geven.Communicatie is bij ons een moeilijk punt en dmv oefeningen kregen wij inzicht in de manier van communiceren van elkaar en hoe we elkaar weer konden begrijpen en vinden. Hierbij kregen wij ook vaak nog een document of iets om mee te blijven oefenen en als reminder. Wij spreken Annemieke over een half jaar weer en dat geeft ons beiden weer een reflectiemoment om strubbelingen ed te bespreken.

• Betrokkenheid

Wat geweldig dat jullie jullie relatie een APK gunnen, Amy! Ik vind het altijd fijn om jullie te begeleiden om (nog meer) samen op één lijn te komen. Er is zo'n mooie basis en daar bouwen we samen op voort.

Fijne coaching zonder oordelen

Annemieke is ons aangeraden door een vriendin. Zij heeft ons in een lastige situatie goed geholpen en begeleid. Ze is flexibel, oordeelloos en vraagt door.

• Betrokkenheid

Dankjewel, Martine! Ik ben blij om te horen dat jullie mijn begeleiding jullie is bevallen. Ik heb jullie met heel veel plezier begeleid. Dank voor jullie vertrouwen.

Annemieke heeft oprechte aandacht, komt snel tot de kern en heeft gegronde kennis.

Ik heb de webinarreeks en de aanvullende therapiesessies als waardevol ervaren. Annemieke neemt jouw situatie als uitgangspunt en gaat vanaf daar (snel) de diepte in. Ze kan uit een grote rugzak aan kennis, werkvormen & ervaring putten. Ik vind het heel prettig dat ze vertrouwen uitspreekt, uitgaat van wat er wel is en dit versterkt en zonder oordeel, met compassie kijkt naar haar klanten. Ze is en oogt heel vrolijk, opgewekt, maar kan ook rustig, serieus en meevoelend zijn. Dat ze daarnaast fijn duidelijk communiceert, goed te bereiken is en flexibel is, is mooi meegenomen.

• Betrokkenheid

Wauw! Dankjewel, Petra. Ik zit met een grote glimlach deze reactie te lezen. Ik ben heel blij dat jullie deelgenomen hebben aan LiefdeFM. Dank voor jullie vertrouwen in mij. Ik kijk er altijd naar uit om jullie weer te zien en te spreken.

Een veilige, prettige sfeer

Annemieke zorgt voor een fijne, open communicatie waardoor iedereen zich op zijn gemak voelt. Ook laat ze soms even een stilte vallen in het gesprek en biedt ze zo even de ruimte om haar cliënten na te laten denken.

• Betrokkenheid

Geweldig om te lezen dat jullie blij zijn met mijn begeleiding! Dank voor jullie vertrouwen in mijn.

Prettige professionele en kundige coach

Annemieke is niet alleen een goede veelzijdige coach. Ze is ook een heel prettig persoon. Coaching bij haar is leerzaam, leuk en geeft veel inzichten. Ze coacht op een ontspannen prettige manier waardoor je je gehoord voelt en thuis voelt. Een veelzijdige coach met vooral een prettige persoonlijke stijl. Wat mij betreft het hele plaatje.

• Betrokkenheid

Dankjewel voor deze prachtige review!

Heel fijn!

Wij volgen momenteel het LiefdeFM traject. Ik voelde me gelijk heel welkom bij Annemieke, met mijn persoonlijke en onze gezamenlijke stuggles. Dankbaar dat ze op ons pad is gekomen! Zowel de Webinars als de persoonlijke gesprekken geven super veel mooie inzichten waar je zelf goed mee aan de slag kan, doormiddel van de opdrachten en de handvaten die we mee krijgen. Het leuke vind ik dat ze aan Webinars ook een persoonlijke twist geeft door te delen over haar eigen relatie en tussendoor de humor erin houdt (het is af en toe al lastig genoeg ;)).

• Betrokkenheid

Wat goed om te horen dat jullie zo tevreden zijn, Jennifer! Dankjewel!

Annemieke voelt precies aan wat een koppel nodig heeft!

Annemieke heeft ons ontzettend geholpen om weer bij elkaar te komen en we zijn heel blij met haar. Ze voelt heel goed aan wat er speelt en weet precies voor beiden en elkaar terug te geven wat nodig is. Onze communicatie en wederzijds begrip zijn weer open en de liefde is weer volop gaan stromen.

• Betrokkenheid

Beste HK, super dat de liefde weer is gaan stromen! Ik vind het geweldig om te lezen dat jullie blij zijn met mijn begeleiding. Dankjewel!

Top coach!

Luistert goed, treffend, leerzaam en een goede boost voor je relatie

• Betrokkenheid

Merci, Jan! Dank voor jullie vertrouwen in mij. Ik ben heel blij dat ik jullie mocht helpen om jullie relatie een boost te geven.

Utrechtseweg 75

3702 AA Zeist