Bijzonder

Via mijn werk ontstond het contact met Marc. Hij inspireerde me meteen en we spraken af voor een wandel sessie in de natuur. Marc zijn openheid en directheid spraken me aan. Al snel werden er onderliggende patronen helder. Ik kende ze wel ergens in mijn hoofd echter de oefeningen lieten me direct voelen wat er speelt. Ik besloot mee te doen aan een work shop van Marc. Eigenlijk gebeurde vergelijkbaar als tijdens onze wandeling. Midden in de natuur, met middelen die zich vanzelf aandienen, fysieke oefeningen wordt snel helder wat er speelt. Doordat het zo voelbaar en tastbaar wordt kan mijn geest er niet omheen en mijn denken er niet mee aan de haal. Ik wil, ik durf en ik kan. Ik heb na aanleiding van deze sessies stevige en goede beslissingen genomen.

• Coaching N.v.t.

Toppertje

Door middel van bewegen praat Marc op een normaal level met je en voelt het niet alsof je bij de psychiater zit

• Betrokkenheid

Geen bullshit, to the point, effectief

Zeer positief. Op een zeer persoonlijke wijze en soms ook kwetsbaar gecoacht tot een betere ik

• Betrokkenheid

Heldere en zeer goede natuurcoach

Hele fijne aanpak in de natuur waar beweging en mentaal welzijn centraal staan. Door korte oefeningen en verhelderende opdrachten krijg je meer inzicht in jezelf waar je mee aan de slag mag. Door blijvende toepassing hiervan en aanvulling wordt je uitgedaagd dit mee te nemen in je dagelijkse leven. Hele goede terugkoppeling in elke sessie. Duidelijke en fijne communicatie. Top!

• Betrokkenheid

Wandelen met Mark is als een pelgrimage.

Al wandelend, pratend, reflecterend zag ik het verschil tussen gehoor geven aan het planmatige, rationele handelen in termen van doelen en middelen en zonder psychologische ontwikkeling, en de innerlijke drang, om gehoor te geven aan het gevoel van gedreven zijn. Aan mij de keuze dus.

Betrokken en ondersteunend

Marc heeft mij in mijn proces op een constructieve manier bijgestaan. Hij is oprecht, betrokken, open en authentiek in zijn manier van coachen. Het buiten zijn in de natuur was extra helpende om vooruit te komen en tot rust te komen. Hij heeft mij geholpen om eigen authentieke zelf ( weer) te kunnen en durven zijn. Hij zet je in je kracht.

• Betrokkenheid

Geeft perspectief en praktisch advies

Ik ben niet iemand die snel een review schrijft, maar Marc is een speciaal iemand die mensen hulp biedt wanneer ze het het meest nodig hebben. Toen ik worstelde met een situatie waarover ik compleet geen controle had gaf hij gepast advies en tools om ermee om te gaan. Deze adviezen gaan door je heen, je verwerkt ze en iedere sessie leert hij je beter omgaan met je struggle, wat die ook mag zijn. Hij is open en luistert naar je probleem. Dit allemaal in een rustige setting zonder oordeel. Zeker een aanrader als je zelf even de antwoorden niet meer hebt.

• Betrokkenheid

Doelgericht, authentieke en verrtrouwelijke werkwijze

Marc laat je tot inzichten komen. Jij zet je aan het denken en zet je in beweging Letterlijk. Marc geeft coaching in de natuur tijdens sport en spel kom je tot geweldige inzichten. Hij laat je het antwoord vinden in jezelf door jezelf. Door juiste vragenstelling en kritische noot kom je verder Kan Marc aan iedereen aanbevelen tenzij je gewoon niet verder wilt komen!

• Betrokkenheid

Je krijgt de tools om een betere versie van jezelf te worden

Een no-nonsense coach die je door diverse voorbeelden en oefeningen helpt om jezelf beter te leren kennen. Je krijgt inzicht in je eigen patronen en valkuilen en leert hier op een gezondere manier mee om te gaan. Ben er een stuk sterker door geworden en Heb mijn burn-out overwonnen

• Betrokkenheid

Rust, inzicht en begeleiding tijdens de samenwerking met MRoutes

De ervaring en het proces met Marc van MRoutes ervaar ik als positief. Veel kennis en inzicht opgedaan over mijzelf en hoe om te gaan met bepaalde struggles. Het allerbelangrijkst tijdens het proces en de sessies voor mij is hoe mijn eigen rust te vinden en behouden, en te ontspannen. MRoutes beveel ik dus graag aan andere aan, en ontdek waarmee Marc je kan mee helpen.

Van passief naar actief

Fijn traject. Lekker buiten met afwisselende werkvormen. Ik heb vertrouwen in de kennis en deskundigheid van Marc. Het wandelen maakt het voor mij een makkelijker en natuurlijker om dingen te bespreken. Ik ben van een passieve houding naar actieve houding gegaan waarin ikzelf de regie weer gepakt heb en Marc heeft me hierin begeleidt. Ik moet het nog steeds zelf doen maar het fijn dat Marc me inzicht heeft gegeven in mijn eigen gedrag en me hierin gestuurd en ondersteund heeft.

Bijzonder mooie reis

Tijdens mijn burn-out ben ik door Marc bij de hand genomen, heb de nodige spiegels voorgehouden gekregen en mooie en leerzame inzichten gehad. Wat was het een bijzondere reis. Ik heb mijn grenzen herontdekt en nieuwe grenzen leren ontdekken. Het moeten leren loslaten en er meer mogen van gemaakt en dit alles heerlijk buiten in de natuur op de meest mooie plekjes. Alles stap voor stap op mijn eigen tempo. Ik ervaarde vertrouwen en eerlijkheid en openheid. Fijn om je verhaal te kunnen delen met een ervaringsdeskundige.

• Betrokkenheid

Marc heeft me laten groeien in het ontdekken van mijn ik.

Het was voor mij super helpend om in de buitenlucht gecoacht te worden. De natuur bij de opdrachten betrekken, zodat ik dit ook makkelijk zelf kon toepassen. Ik hou van praktisch en dat was dit. Ik voelde me direct op mijn gemak bij Marc en daardoor zijn we snel tot resultaat gekomen. Van Marc heb ik geleerd om meer assertief te zijn, wie ik ben en wat ik wil en daarvoor te durven kiezen. Het heeft mij opgeleverd dat ik eindelijk de weg in ben geslagen waar ik blij van wordt en energie van krijg.

• Betrokkenheid

Marc zorgt voor echte verandering

Ik had voor mezelf als doelstelling om evenwichtiger en gezonder in het leven te staan. Door de gesprekken met Marc heb ik mezelf veel beter leren kennen en ben me meer gaan focussen op de kracht die in mij zit. Deze gesprekken hebben we vaak gecombineerd met een sportieve activiteit zoals hardlopen en bewustwording op het gebied van voeding. Deze combinatie is goud waard.

• Betrokkenheid

Een coach die je echt ziet en hoort.

Als ik terug kijk op de coach sessies, kijk ik erg tevreden terug. De manier van coaches heeft mij nieuwe betere inzichten gegeven over mijzelf. Deze inzichten zijn gekomen door de gesprekken en de opdrachten die na en tijdens sessies aanbod kwamen. Samen met Marc heb ik ervoor gezorgd dat ik situaties beter ging accepteren en los laten. En ook meer in het nu te leven. Mij heeft het veel gebracht door hoe Marc je coacht. Net dat ene duwtje in de rug wat ik nodig had wanneer ik zelf een stap terug zetten.

• Betrokkenheid

Zorg goed voor jezelf, dan pas de rest !!

Zeer fijne behandeling, veel geleerd en sterker uitgekomen, Marc Topper !

• Betrokkenheid

Marc laat na diverse gesprekken jezelf een spiegel voorhouden waarna gehandeld kan worden

Ik heb een prettige ervaring met Marc. Hij laat je beseffen dat het leven ook anders kan zijn en zet je met zijn advies op het juiste spoor. Je kunt makkelijk met hem communiceren en helpt je, waar mogelijk. Hij put zijn kennis mede uit eigen ervaringen en kan dit goed overbrengen.

• Betrokkenheid

Een verbeterde versie van mezelf dankzij mijn burnout

Sterker uit mijn burnout door de praktische aanpak van Marc Routs. De vele tips en tricks pas ik nog dagelijks toe. Ze zijn een deel van mezelf geworden die zorgen dat mijn grenzen worden bewaakt. Ik raad een ieder aan de stap te zetten en hulp te zoeken. Een kado voor het leven.

• Betrokkenheid

In alle rust heb ik meer van mij eigen “ik” leren kennen. Daar start het echt.

In een aantal sessies ga je echt naar jezelf kijken en naar je lichaam luisteren. Daar is pas het echte begin. Begrijpen wat je doet en hoe je reageert op anderen. Kijken, luisteren en daarna, pas handelen. Van daaruit handelen op een manier die bij je past en die je weer power geeft.

Super samenwerking

Fijne samenwerking!

• Betrokkenheid

Heb er wel wat aan gehad

• Betrokkenheid

Dit traject heeft mij erg geholpen in mijn zelfontwikkeling

Ik heb een fijn traject bij Marc gevolgd met sessies die altijd in de natuur plaatsvonden, boswandelingen, oefeningen of juist een sessie met de focus op rust. De oefeningen en persoonlijke uitdagingen waren niet altijd gemakkelijk maar dit heeft er wel voor gezorgd dat ik mijzelf meer heb kunnen ontwikkelen en keuzes durf te maken die ik voorheen niet zou hebben gedurfd.