Je vraagt me of ik tevreden bent na dat je mij uit de verzekering heb gegooid...

Hoe moet ik jullie serieus nemen? je accepteert mij, dan na 2 weken gooi je me uit de verzekering omdat mijn auto toch niet aan jullie criteria voldoet en dan de dag voor de verzekering beëindigd wordt door jullie vraag je me of ik jullie waardeer. Niet dus. Je eigen organisatie functioneert niet en je neemt je klant niet serieus, dat is mijn conclusie na een maand.

Onze oprechte excuses dat deze situatie zich heeft voorgedaan. We hebben hier helaas een fout gemaakt en uw kampeerauto konden we niet verzekeren voor u. We begrijpen dan ook dat u niet tevreden bent. Toch wensen we u veel kampeerplezier met uw auto.

Super snel en meedenkend

Rosalinde is mijn contact en ben voor het eerst met hen in contact en ben super tevreden over het GEHEEL!! Vr.gr, Ger

Goed geholpen bij het afsluiten van de verzekering. Duidelijke uitleg bij de vragen die ik had. Goede service, vriendelijk dus kortom zeker tevreden.

Prettig contact, vlot geregeld, maatwerk.

Het afstemmen van de verzekering op mijn situatie / auto liep vlot en prettig. Erg tevreden, hoop de verzekering nooit nodig te hebben :-)

Duidelijke uitleg en goed meedenken

Zeer duidelijke uitleg van de mogelijkheden en wat het best past bij mijn situatie. Meedenken in oplossingen

makkelijk en voordelig

Mijn Maserati heeft een youngtimer verzekering die voordelig is tegen betere voorwaarden. Online was het makkelijk invullen en ik heb zelfs nog persoonlijk contact gehad.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Ik heb nu twee 911 jes verzekerd maar het duurt elke keer wel lang voordat je bericht krijgt dat het geregeld is.

Snelle reacties en geen kleine lettertjes!

Snelle respons op mijn eerste mails, info aanvraag Begrepen direct mijn vragen en kwamen snel met een concrete aanbieding. Geboden mogelijkheden riepen wat vragen op aan mijn kant, maar werden ook snel en duidelijk beantwoord. Geen schade gehad dus, met de afwikkeling hiervan heb ik geen ervaring en hoop dit zo te houden. Gezien de eerdere ervaringen zal dit ook goed en snel oplost worden verwacht ik :-)

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u nog geen ervaring heeft met schade aan uw auto. Zoals u zelf aangeeft, zullen we in het geval van schade u natuurlijk ook zo goed mogelijk ondersteunen.

Perfecte verzekering voor mijn "troetel auto"

Ik vond het altijd enorm frustrerend dat de gangbare verzekeraars de groep autoliefhebbers met youngtimers en oldtimers niet "begrijpen". Zo was mijn "troetel-auto" zwaar onderverzekerd, ondanks een taxatiewaarde die bijna 4x (!) hoger is dan de "dagwaarde" van die verzekering. Na zoeken kwam ik bij Mark Reus / VLC en nu is mijn youngtimer perfect verzekerd. Zij snappen hoe enorm zuinig liefhebbers zijn met deze auto's.

Bedankt voor uw mooie tien! Fijn dat u heeft gemerkt dat onze adviseurs ook echte auto liefhebbers zijn. Zo kunnen wij u goed helpen met al uw wensen.

Duidelijke communicatie en een half woord is genoeg.

Doorverwezen naar VLC & partners en via youngtimer-verzekering een nieuwe verzekering kunnen afsluiten voor de hobby-auto. De "gewone" autoverzekeringen sluiten niet aan omdat ze b.v. op dagwaarde verzekeren gebaseerd op de cat. prijs. Dat gaat niet altijd goed bij classics, youngtimers en sportwagens. Nu wel dus! Ze reageerden snel, duidelijk gecommuniceerd en ze hebben duidelijk vaker "met dit bijltje gehakt". Ben geholpen door Rosalinde, fijn contact via mail en telefoon.

Goed om te horen dat u naar uw wens bent geholpen door onze adviseurs! We helpen onze klanten graag door net een stapje verder te gaan en echt een oplossing te bieden dat aansluit bij uw wens.

Fijne communicatie en lekker vlot geregeld :-)

Prettig contact gehad met een goede service.

Dank voor uw beoordeling. We streven altijd naar een persoonlijke en snelle oplossing voor u.

SNEL VOOR ELKAAR

OK

Een geweldig bedrijf om Youngtimers en Klassiekers te verzekeren.

Goed geholpen.

Wat mooi om te horen dat u goed bent geholpen. We helpen u ook in de toekomst graag verder.

Alles prima geregeld

Vriendelijke service en alles snel geregeld.

Bedankt voor uw mooie cijfer.

Persoonlijk en fijne service!

Fijn contact en snelle persoonlijke service. Mark denkt echt met je mee!

Goed om te horen dat u het contact met ons fijn vindt!

Statenlaan 8 5223 LA

Over Oldtimer, youngtimer, sportwagen-verzekeringen

Aangenaam! Mijn naam is Mark Reus specialist in het verzekeren van bijzondere auto’s (oldtimers, youngtimers en sportwagens). In 2011 ging ik van start met Youngtimer-Verzekering.nl. Door de groei kwam er alsmaar meer vraag naar het verzekeren van oldtimers. In 2014 heb ik daarom Oldtimer-Verzekering.nl toegevoegd aan het portfolio. Hetzelfde gold voor Sportwagen-Verzekering.nl, deze is in 2018 van start gegaan. Inmiddels verzeker ik dagelijks de meest uiteenlopende auto’s. Het komt regelmatig voor dat petrolheads niet worden begrepen door de ‘gewone’ verzekeraars. Via ons netwerk van tevreden klanten, autoliefhebbers, forums, autodealers of taxateurs worden wij vervolgens aanbevolen. Wij begrijpen namelijk wel wat u bedoelt en delen dezelfde passie. Als petrolheads denken wij graag met u mee en hebben wij een aantal verzekeraars die dezelfde taal spreken. Dat ziet u terug in de premie, maar ook in de voorwaarden bij een onverhoopte schade. Per 1 september 2019 ben ik een samenwerking aangegaan met VLC & Partners. VLC & Partners is marktleider in Private Insurance met een aantal sterke niches, zoals: kunst en rietgedekte woningen. Vanwege de gedeelde passie en mogelijkheden om verder te groeien heb ik ervoor gekozen om met hen samen te werken. Zo kan ik met een team van petrolheads klanten nog beter van dienst zijn.