Top Advocaat

Met alimentatie zaken komt er een hoop emoties met zich mee. Het is van belang om hierbij een zeer professionele advocaat te hebben. Bij Monique Koelewijn bent u aan het juiste adres... Heeft u een soort gelijke advocaat nodig dan ben je hier aan het juiste adres: Zwiers advocaten te Almere Super bedankt!

Adequate ondersteuning

• Betrokkenheid

Goede communicatie en adequate ondersteuning

Zeer prettig en meedenkende werkwijze van de advocate. Wij voelden ons gehoord en gesteund. Advocate heeft onze gedachten, gevoelens en eisen precies zo overgebracht aan de wederpartij zoals wij voor ogen hadden.

Duidelijke communicatie en adequate ondersteuning

• Advies N.v.t.

Duidelijke communicatie en adequate ondersteuning

Naar volle tevredenheid

No nonsens advocate

• Betrokkenheid N.v.t.

Excellent!

I had a great experience with my lawyer Monique and helped me to execute the problems I have at court. She is very calm and positive therefore I could have confidence.

• Betrokkenheid

Ik had ze nodig voor een familie zaak. Mevrouw Koelewijn heeft mij op de juiste manier en vol met vertrouwen en toewijding geholpen. Top advocaat!

• Betrokkenheid

Uitstekend bijgestaan en geholpen.

Ik heb goede raad en adviezen ontvangen en ben heel professioneel bijgestaan.

• Betrokkenheid

Top ervaring zeker aan te raden

Ik zou zeker aanraden advocaat doet haar best

Snel en goed geholpen.

Mevrouw koelewijn heeft mij goed geholpen en is meteen in actie gekomen om de hulp te geven die ik nodig had. Met goed resultaat waar ik erg blij mee ben.

Proffesineel en luisterend.

Het kwam bij mij heel vriendelijk, en proffesineel over. Wat ik vertelde, kwam ook goed op papier te staan. Snel contact, en goede communicatie. Ook bij de rechtbank, goed gesprek en duidelijke uitleg. Al met al zeer tevreden.

Plezierig

Zeer aangenaam

Soepel en ging top

Goeie advocaat heel vriendelijk en behulpzaam, kan goed overleggen en begrijpt precies wat ik bedoel