Super ervaring

Fijne sfeer, ruimte voelt kalm aan. Hilda is een vrouw die een fijne energie uitstraalt en die je laat zijn wie je bent en je het gevoel geeft dat je mag zijn. Als het even niet goed gaat is dat ook ok en word daar ruimte voor gegeven. Ik vind het super jammer dat de opleiding zo kort was, had voor mij wel meer mogen zijn. Misschien kom dit in de toekomst nog!

• Bewuster zijn

Geweldige ervaringen opgedaan. Veel dingen die ik mee kan nemen in het werkveld maar ook prive.

Veel geleerd over hoogbegaafdheid en hoogsensitief. Tips wat je kan gebruiken bij kinderen. Ik heb ook meer over mezelf geleerd. Hoe ik ben, en waar ik voor sta. Zeker in voor nog meer bijeenkomsten. Fijn ook het sparren met collega's. Hilda je bent echt een geweldige vrouw en ik heb veel van je geleerd. Bedankt.

Jezelf accepteren

Mijn ervaring met Hilda is goed. Duidelijke communicatie en weet de juiste knopjes te vinden en vooral in te drukken zodat je ook leert om situaties anders te zien en vooral om alles waar je geen controle over hebt proberen los te laten. Dat laatste is een hele les maar oefening baart kunst.

Enerverend en doelmatig

Het coach traject bij hilda was enerverend. Ongelofelijk hoe zij de spijker op de kopslaat. De handvatten die zij mij gaf werkte. Op een doelmatige manier gaf zij mij inzichten in mij zelf. Het traject heeft mij enorm geholpen als mens en proffesional.

Gewoon top

Hilda begeleid onze zoon Jayson al een aantal jaren . Ze heeft zoveel goeds gedaan . Hij is ontzettend gegroeid . Ze is een topper !

• Bewuster zijn

Heel correct en professioneel, goede handvaten om verder stappen durven te maken.

Een eye opener, ik heb veel handvaten gekregen om te leren over mijzelf, wat wil ik en hoe nu verder. Dit helpt om in je onderneming verder stappen te maken en je te ontwikkelen.

• Bewuster zijn

Dankbaar voor mijn traject bij Clever Coaching!

Tijdens mijn traject was Jerry mijn coach. Jerry heb ik ervaren als zeer prettig, inlevend, doelgericht, inspirerend en motiverende coach. Altijd geïnteresseerd in mij als mens. Met Hilda heb ik één keer mogen werken, tijdens een schilder opdracht. Zij weet zuiver aan te voelen wat ik nog te leren en ontdekken had in mezelf. Samen zijn ze een goed team en vullen elkaar mooi aan. Dankbaar voor mijn traject bij Clevercoaching. Ik heb grote stappen gemaakt voor mezelf en mijn bedrijf. Met regelmaat denk ik met een glimlach terug aan dit traject, ondanks dat er echt pittige momenten waren. Dan ben je in mijn beleving een topbedrijf! Jolanda Lems

Helend

Mooie omgeving waar ik mij vertrouwd genoeg voelde om vanuit min hart te spreken zonder dat Hilda oordeelde en/of veroordeelde. De stap die ik moest maken, was verre van makkelijk, maar na de sessie durfde ik hetgeen mijn hart mij vertelde uit te voeren. Hilda is absoluut een mooi en geweldig persoon die kracht geeft op het juiste moment. Zij is zo rijk aan levenservaring waardoor zij op een hele waardevolle manier kan coachen. Brassa Mrs A

Uitdagend en verhelderend

De uitdaging met kezelf aan gaan en begrijpen hoe je zelf werkt in bepaalde situaties. Inzien wat goed gaat en wat anders kan. Dit met behulp van "een spiegel" en met opdrachten. Een aanrader!

• Bewuster zijn

Van leeg naar vol energie in een paar sessies.

Wie ben ik? Wat kan ik? En wat wil ik doen? Korte vragen waar ik zelf geen antwoord op had. Ik zat vast...... Natuurlijk kan Hilda deze niet voor me beantwoorden. Maar ik aan het begin van het traject ook niet. Na 1 of 2 sessies begon de positieve energie terug te komen. Mijn leven is veranderd, ik heb er zin in en energie voor. Ik weet wat ik wil, en leer elke dag nieuwe dingen. En wat ik wil...... Dat dit zo blijft. Mocht ik daar twijfels over hebben, dan bel ik Hilda zeker nog even op.

Hilda is geweldig!

Hilda heeft mij ontzettend geholpen! Mijn traject is inmiddels al een tijdje geleden, maar ik maak dagelijks gebruik van alles wat ik van haar geleerd heb. Ze doorziet alles, is ontzettend eerlijk, én altijd spot-on. Hilda wist al van alles over mij voordat ik het zelf überhaupt door had. Achteraf had ze ook overal gelijk over. Hilda kan super goed luisteren en heeft met haar holistische benadering eigenlijk overal een antwoord op. Ook vaak antwoorden die ik totaal niet aan zag komen, maar die me erg hebben geholpen. Energetisch heeft ze mij nieuwe banen helpen openen die een groot deel van mijn levenspad vormen. Ik ben haar ontzettend dankbaar voor de coaching!

• Betrokkenheid

Ik voelde me veilig en gehoord

Bij Hilda heb ik mij altijd begrepen en gehoord gevoelt. Ze was de eerste die echt de tijd nam om mij te leren kennen en wie ik ben als persoon. Hilda oordeelt niet en wilt je graag begrijpen. Echter is ze erg eerlijk en twijfelt ze niet om te zeggen waar het op staat. Je hebt veel aan haar verslagen en feedback. Het is alweer een tijd geleden dat ik bij Hilda in een traject zet en nog steeds gebruik ik haar verslagen als ik ergens tegen aan loop.

Zonder oordeel luisten.

• Betrokkenheid

Had ik veel eerder moeten doen!!!

Vanaf het eerste contact (telefonisch) voelde het al direct vertrouwd. Hilda houdt je een spiegel voor en helpt je zo om jezelf te ontwikkelen en af te rekenen met je verleden.

• Betrokkenheid

Een duw de juiste richting op.

Hilda heeft mij ontzettend geholpen. Ze heeft mij handvaten gegeven om mijzelf verder te ontwikkelen. Ik heb door haar wat voor mij zweverige onderwerpen waren, deze een plekje leren te geven. Waardoor ik aan deze onderwerpen kan werken. Het was over het algemeen voor mij een nodige push de juiste richting op.

• Betrokkenheid

Een luisterend oor en een groot hart voor de mensen!

Ik heb een fijne ervaring met Hilda gehad. Ik voelde mij bij elk gesprek gehoord en ze kon precies verwoorden wat ik dacht en/of voelde. Het zorgde ervoor dat ik mij veilig voelde en over alles kon praten. Niets is gek en niets is fout. Naast serieusheid is er ook zeker ruimte voor humor. In de toekomst zal ik zeker nogmaals naar Hilda toegaan. Bedankt voor de fijne gesprekken!

• Betrokkenheid

Ik heb er toen veel aan gehad en nu, jaren later, nog steeds.

Ik heb CleverCoaching als ontzettend fijn ervaren. Het was de eerste keer dat er echt oog was voor mijn gevoelsleven en ik mocht dit zelf, en samen, gaan onderzoeken. Ik heb me altijd ontzettend gezien en gehoord gevoeld door Hilda en de praktische insteek was heel helpend. Juist omdat ik wel eens moeite heb om uit mijn hoofd te komen. Ik heb veel gehad aan alle opdrachten en lees de verslagen (ook heel fijn, ik kreeg een verslag na elke sessie) zo nu en dan nog steeds na (en het is inmiddels al jaren geleden). Hilda was een hele fijne, directe en betrokken coach. Ik raad CleverCoaching zeker aan!

Uitstekende begeleiding

CleverCoaching is proffessioneel, maar toch ongedwongen. Ik heb er veel aan gehad en gebruik het geleerde dagelijks.

• Betrokkenheid

Fijn en uitgebreid coaching traject met uitstekende resultaten

Nu ongeveer 9 jaar geleden ben ik via een leraar van mijn opleiding in aanraking gekomen met Hilda en dus Clevercoaching. Vanaf het eerste moment aan de telefoon voelde het al heel goed. Hilda is altijd heel relaxt en positief en dat werkt (voor mij) super aanstekelijk. Ik was erg onzeker over alles maar door de technieken die hilda gebruikt ben ik daar uit gekomen en ook heel snel. Ook heeft ze mij laten inzien dat ik het waard ben om te leven, en dat is nooit iemand gelukt en ik heb al veel gesprekken en trajecten gehad voordat ik bij Clevercoaching kwam! Als je met jezelf in de knoop zit is Hilda echt de uitgewezen persoon om je te helpen en ik ben nog steeds dankbaar dat ze in mijn leven is gekomen.

• Betrokkenheid

Wat een warmte, ik voelde me meteen op mijn gemak

Vanaf het eerste moment voelde ik me thuis, zo'n warm en hartelijk welkomst. Ik ben niet iemand van opdrachten, ik doe het spontaan en uit mijn hoofd, daar had Hilda totaal geen moeite mee om het iets anders te doen dan haar gebruikelijke werkwijze. Elk later bezoek was even prettig als het eerste, een goed luisterend oor en mee voelend ze gaf je goede en soms hele goede tips. Hilda houdt van mensen een echt mensenmens!! en niet een schooljuf.

Toegankelijk en prettig

De gesprekken vonden plaats in een open, bijna vriendschappsfeer. Jeffrey echt gesteund, zeker i gesprekken met je leidinggevende. Ik heb mezelf weer terugge onder en de kracht gevonden mijn eigen pad te kiezen.

Hele fijne positieve ervaring

Hilda heeft mij geholpen zaken op een rijtje te zetten. De sessies waren leerzaam , gevoelig en positief. Arnout stam

De coaching werkt echt.

De tips en tricks werken echt. Het verandert de mens die je bent. Het is confronterend en zeer nuttig. Groet John

Mijn ervaring met Clever Coaching

Clever Coaching heeft mij geholpen om inzichten te krijgen in mijn dagelijks ritme, mijn time management en ik heb meer rust en stabiliteit in de agenda. Daarnaast heeft Hilda mij geleerd dat energie geven ook energie ontvangen betekent waardoor je erg positief met elke groep mensen kunt omgaan. Zeer de moeite waard en zonder meer een must voor iedere manager.

Fundamenteel

Hilda Clevering heeft mij het fundament gegeven om mijn eigen pad voort te zetten. Toen ik bij Hilda kwam voor coaching liep ik op een doodlopend spoor en na de coaching kon ik op eigen benen verder mijn pad bewandelen. Dankbaar!

Bolderweg 2 1332 AT Almere

Over Coachscore.nl

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen. Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”