Zeer goed bijgestaan en begeleid

Er word direct actie ondernomen,de advocaat gaat zelf achter zoveel mogelijk zaken aan. Makkelijk bereikbaar en erg duidelijk weet van aanpakken. Wij hebben alleen maar goede woorden niks op aan te merken en raad hen zeker aan!

Uitstekend dienstverlening!

Sinds 2013 tot 2021 ben ik bezig om mijn uwv uitkering te ontvangen, rechtbank oordeelde mijn zaak gegrond uit. Jaren geduurd voor uitbetaling, verschillende advocaten kantoor geprobeerd maar tot 2022 geen betaling ontvangen. En uiteindelijk Bij Beelaard Breetveld advocaten is het binnen 2 maanden allemaal geregeld!! Mvr Viviaan Klaassen heeft de zaak prima voor elkaar gekregen! Top team!

• Geholpen door: Vivian Klaassen

Zeer betrokken, deskundig advies en uitstekende begeleiding

Marit Odink heeft mij bijgestaan namens Beelaard Breetveld Advocaten. De manier waarop zij mij heeft bijgestaan was niet alleen deskundig, maar ook begripvol, zonder dat ze meeging in mijn emotie. Hierdoor konden de beslissingen rationeel genomen worden, hetgeen uiteindelijk het beste is in een zaak waarbij kinderen zijn betrokken. Ik ben echt blij en dankbaar met hoe zij te werk is gegaan en mijn leven is daardoor een stuk beter geworden.

• Geholpen door: Marit Odink

Professioneel

Beelaard breedveld advocaten zijn zeer professioneel, betrokken en meedenkend in het geen waar jij je recht in wilt behalen.

• Geholpen door: Marit Odink

het voelde goed

na mijn gesprek met mevrouw Klaassen, had ik meteen een goed gevoel. Ik had lang blinde gehoorzaamheid overal gezien, voelde ik eindelijk dat er ergens wel een menselijk 'stem' was die mij kon helpen. nogmaals bedankt!

Ik ben tevreden

Ik had telefoon contact opnemen Ik woord goed adviseert en geholpen en ben tevreden

Uitermate tevreden

In zeer korte termijn is er voor mij een goed verweer tot stand gekomen met positieve uitkomst. Ook werd er goed contact onderhouden waar ik zeer positief over ben.

Johan van Oldenbarneveltlaan 87

2582 NK Den Haag

070 363 1961

Over Beelaard Breetveld Advocaten

Beelaard Breetveld Advocaten verleent specialistische hulp op het gebied van arbeidsrecht, huurrecht, personen- en familierecht, sociaal zekerheidsrecht, strafrecht en verbintenissenrecht aan particulieren (ook op toevoegingsbasis) en ondernemers. Beelaard Breetveld Advocaten is een maatschap die zich kenmerkt door een informele sfeer met korte communicatielijnen, zowel naar de cliënt als tussen de advocaten onderling. Uiteraard staat het belang van de cliënt voorop, waarbij de cliënt snel en in heldere bewoordingen wordt geïnformeerd over zijn rechtspositie. Zonodig wordt spoedig met een procedure begonnen. De advocaten van Beelaard Breetveld hebben in het rechtsgebiedenregister van de Nederlandse orde van advocaten de volgende hoofd- en subrechtsgebieden geregistreerd: – strafrecht en de subrechtsgebieden: jeugdstrafrecht en slachtofferzaken; – arbeidsrecht; – sociaal zekerheidsrecht en de subrechtsgebieden: sociale voorzieningen, volksverzekeringen, werknemersverzekeringen; – burgerlijk procesrecht; – huurrecht; – insolventierecht; – personen- en familierecht.

Over Advocaatscore.nl