Zeer tevreden over de afhandeling van verschillende zaken.

Ik ben bijgestaan door Edwin Breedveld in meerdere zaken.

• Geholpen door: Edwin Breetveld

Zijn goed geholpen, betrokkenheid die getoond werd.

Gezellig de tijd doorbroken dmv een bak koffie

Geweldig!!

Ik kan niks anders zeggen dat zij een hele goede advocatenbureau zijn. 3 jaar lang heb ik moeten strijden tegen het UWV en deze advocatenbureau heeft mij in 6 maanden geholpen. Alle bezwaren van mij waren gegrond die eerder afgewezen waren. Na drie jaar kan ik eindelijk verder en het afsluiten!

In één woord goed!

Ondanks korte tijd toch haar best gedaan om de zaak zo goed mogelijk voor te bereiden. Deskundigheid en betrokkenheid++

• Geholpen door: Vivian Klaassen

Goede service van top advocaten!

Ik had een zaak lopen met betrekking tot rijden onder invloed waarbij mijn rijbewijs ongeldig zou worden verklaard, ik was eerder al in hoger beroep gegaan met een advocaat van een ander advocatenbureau waarbij de hulp mij niet goed was bevallen, een vriend raadde mij toen het advocatenkantoor van Beelaard en Breetveld aan, na mijn uitleg over de situatie in een telefoongesprek met het kantoor werd ik doorgeschakeld met hun advocaat Vivian Klaassen, er werd mij goede en duidelijke adviezen gegeven en ik werd meteen geholpen, Vivian had toevallig nog een plekje vrij op de datum dat ik moest voorkomen ondanks dat ik zelf best laat was met haar kantoor te benaderen, daarbij heeft ze mijn dossier en benodigde opgevraagd en onderzocht en kwam tot de conclusie dat er fouten waren gemaakt in het onderzoek, nog geen week of 2 later moest ik al voorkomen en heeft Vivian mij bijgestaan en deze punten benoemt waarop de einduitspraak neerkwam op vrijspraak! Ik ben super blij met de uitkomst en dat ik het eindelijk achter mij kon laten. Vivian bedankt voor de goede service! Ik raad het iedereen aan die professioneeel bijgestaan moet worden door een goede advocaat om naar Beelaard en Breetveld te gaan.

• Geholpen door: Vivian Klaassen

De advocaat heeft mij geholpen daar waar ik niet wist hoe ik verder moest handelen.

Mijn zaak betrof een bezwaar procedure bij het UWV. Als particulier wist en kon ik niet verder met mijn dossier. Gelukkig kon de advocaat op zeer professionele wijze mij verder helpen dat wat resulteerde in een positieve afloop.

• Geholpen door: Ben Beelaard

Mevrouw Klaassen heeft ons geweldig bij gestaan en geholpen tijdens ons proces rondom het UWV. Geen woorden maar daden. Ze heeft geluisterd naar ons, meegeleefd met ons en ons op de juiste wijze bijgestaan.

Goed advies mensgerichte begeleiding

Tijdens de hele afhandeling van mijn letselschade heb ik behalve goed advies ook veel gehad aan de empathische manier waarop er met mij omgegaan werd Uiteindelijk was de financiële afhandeling meer dan ik verwacht had maar heb ik het ongeval kunnen verwerken doordat er altijd gevraagd werd hoe het met mij ging en ik me gehoord voelde

• Geholpen door: Martijn Hoekman

Super tevreden

Goede uitleg rust gevend

• Geholpen door: Ben Beelaard

Effectief en fijn in de omgang

Martijn heeft mij van A tot Z uitstekend begeleidt. Dit uiteindelijk met een resultaat waar ik tevreden mee kan zijn.

• Geholpen door: Martijn Hoekman

Professionele advocate Die elke steen omdraait om de cliënt bij te staan. Sta je in je recht! En ben je ergens onrecht aangedaan? Dan ben je bij mevrouw Klaassen op het juiste adres. Mijn beleving is dat je hier eerst als mens word behandeld en je verhaal word aangehoord. Deze wordt dan getoetst hierna volgt een aanpak opgemaakt op je verder te helpen. Ik ben bijgestaan in de moeilijkste periode waarin mijn vorige raadsman me niet heeft kunnen helpen (door ondeskundigheid en gewoon luiheid) in een zaak tegen het UWV. Na alle pijn, leed, hele lange tijd, toch zegen mogen vieren met een gewonnen zaak. Ze heeft me enorm geholpen en waardeer haar als professional en als persoon. Mevrouw Klaassen Bedankt

Zeer positief

Het is erg prettig wanneer een advocaat empathie toont en je zaak serieus neemt. En dat is het geval. Communicatie was top.

Prettig en doeltreffend

Mr mevr Klaassen heeft goed werk verricht. IK voelde mij bij haar op mijn gemak en ze luisterde ook echt naar mijn verhaal! Echt een advokate die ook met je mee leeft. Kortom prettige ervaring én met een goede afloop!

Deskundig en duidelijk

Vanaf eerste contact is er duidelijk aangegeven wat de mogelijkheden zijn en de kosten. Er is een goede en korte communicatie lijn geweest en werd er snel gereageerd op info en vragen van mijn kant. Tijdens het gehele traject gaf zowel de raadsheer als het kantoor een deskundige maar ook menselijke indruk. Persoonlijk ben ik zeer tevreden over de werkzaamheden die door dit kantoor zijn verricht voor mij.

Beste advocaat van Nederland

Open eerlijk, vechten voor je zaak Dat is een top advocaat. Mvg. N. Diner

Chapeau voor Vivian Klaassen en Edwin Breetveld

Bij meerdere advocaten geïnformeerd over het terugdraaien van een besluit die ik had genomen i.v.m. mijn pensioen. Het was volgens hun niet meer mogelijk, het besluit stond vast. Na informatie bij Beelaard Breetveld advocaten over mijn rechtspositie, werd in snelle en heldere bewoording duidelijk dat er wel een mogelijkheid bestond om dit terug te draaien. Echt geweldig zoals mw. V. Klaassen en dhr E. Breetveld deze zaak hebben afgehandeld. Nogmaals duizendmaal dank!

• Geholpen door: Vivian Klaassen

Mijn ervaring is zeer postief.

Ik ben erg goed geholpen door meneer Beelaard. De service van de assistenten was ook uitstekend. Mijn gehele proces verliep goed en de snelkoppeling tussen mij en meneer Beelaard was snel en op tijd. Tevens kon ik altijd terecht voor telefonische vragen en ben ik daarbij goed geïnformeerd!

• Geholpen door: Ben Beelaard

Handelt snel en aquraat, zeer tevreden

Tevreden door snel en aquraat handelen. Goed geadviseerd en geïnformeerd tijdens het gehele proces.

UWV bezwaar goed afgehandeld

Mijn WW-aanvraag was door het UWV onterecht afgewezen. Advocaat Vivian Klaassen heeft mij bijgestaan in het bezwaar. Mevrouw Klaassen heeft correct en rap het bezwaar ingediend volgens afspraak en een paar weken later volgde de uitspraak en wordt de WW-uitkering alsnog uitgekeerd naar behoren. Mevrouw Klaassen heeft flexibel meegewerkt aan een betaalregeling voor de eigen bijdrage, dit was ook erg fijn.

is uitsteckend

Ik heb nog nooit zo een heel Goode Advocat gezin of gehad. Ik ben 100% tevreden. U heeft deze zak heel Good en vlug gedaan voor mij. Ik zelf heb da mee niet gerekend. Ik heb respect voor u. Ik zal altijd aan u terugkomen als ik een Advocaat nodig heb in Nederland. En als iets is met de UWV of met mij iets is van de Gezondheid. Ik kan alleen zegen dank uw wel meneer Berkel en u team M.f.g.Karl-Heinz Basten

• Geholpen door: Michael Berkel

Verteld wat de bedoeling is en wat er gedaan gaat worden.

Ben heel goed bijgestaan en duidelijk gemaakt hoe de zaken kunnen gaan en gaan verlopen om voor bereid te zijn op wat er kan komen.

• Geholpen door: Jeremy Rens

Snel antwoord snel Reactie en actie

• Geholpen door: Vivian Klaassen

Iemand die weet waar hij over praat

Duidelijke en begrijpbare communicatie. Altijd bereid om te luisteren en vragen te stellen. Kundig en met een duidelijke statement en taal. Ook de andere collegas waren altijd behulpzaam.

• Geholpen door: Michael Berkel

Ik vind het uitstekend

Ik wordt altijd goed geholpen en ben tevreden! Dank u wel voor alles

• Geholpen door: Edwin Breetveld

Zeer goed bijgestaan en begeleid

Er word direct actie ondernomen,de advocaat gaat zelf achter zoveel mogelijk zaken aan. Makkelijk bereikbaar en erg duidelijk weet van aanpakken. Wij hebben alleen maar goede woorden niks op aan te merken en raad hen zeker aan!

Johan van Oldenbarneveltlaan 87 2582 NK Den Haag

070 363 1961

Over Beelaard Breetveld Advocaten

Beelaard Breetveld Advocaten verleent specialistische hulp op het gebied van arbeidsrecht, huurrecht, personen- en familierecht, sociaal zekerheidsrecht, strafrecht en verbintenissenrecht aan particulieren (ook op toevoegingsbasis) en ondernemers. Beelaard Breetveld Advocaten is een maatschap die zich kenmerkt door een informele sfeer met korte communicatielijnen, zowel naar de cliënt als tussen de advocaten onderling. Uiteraard staat het belang van de cliënt voorop, waarbij de cliënt snel en in heldere bewoordingen wordt geïnformeerd over zijn rechtspositie. Zonodig wordt spoedig met een procedure begonnen. De advocaten van Beelaard Breetveld hebben in het rechtsgebiedenregister van de Nederlandse orde van advocaten de volgende hoofd- en subrechtsgebieden geregistreerd: – strafrecht en de subrechtsgebieden: jeugdstrafrecht en slachtofferzaken; – arbeidsrecht; – sociaal zekerheidsrecht en de subrechtsgebieden: sociale voorzieningen, volksverzekeringen, werknemersverzekeringen; – burgerlijk procesrecht; – huurrecht; – insolventierecht; – personen- en familierecht.

Over Advocaatscore.nl