Prettig contact en succesvolle afloop!

Ik heb heel prettig samengwerkt met Mr. Vivian Klaassen. Ze heeft de juiste adviezen gegeven, goed geluisterd naar mijn kant van het verhaal en dit ook correct en zorgvuldig op papier uitgewerkt. Geen onnodige lange mails of telefoontjes wat ik professioneel nog wel eens meemaak met advocaten, en dat heeft vertrouwen gewekt. In de rechtbank was ik ontzettend blij met haar kundige aanpak van pleiten en ik weet zeker dat dat heeft geholpen om uiteindelijk de zaak te winnen.

Super advocaat mevrouw klaasen

Mevrouw Vivian Klaasen doet super haar werkt en spreek heel goed en netjes tijdens de zitting hele mooie woorden deze zaak is toch een goed einde afgerond dankzij mevrouw Vivian Klaasen mocht u iemand zoeken voor strafrecht is zij een hele goede aanrader

Uitstekend!

Ik kon heel snel met de advocaat communiceren. Je hieft hier geen dagen op een antwoord te wachten. De advocaat is zzer deskundig.

• Advies N.v.t.

Fantastische ondersteuning, geweldige mensen

Vanaf het eerste contact meteen geweldige hulp gehad, ik had mijn zaak met niemand anders willen aanvechten. Ontzettend deskundige advocaten bij dit kantoor. Dank je wel Vivian, je bent geweldig!

• Geholpen door: Vivian Klaassen

Deskundig, professioneel en klantvriendelijk! Petje af!

Wij zijn in een geschil met de SVB zeer deskundig bijgestaan door mevr. Klaassen. Wat zij belooft doet ze!

Positief

Snelle reactie op alle vragen van mijn kant. Duidelijk in vervolgstappen.

• Geholpen door: Ben Beelaard

Ben hartstikke blij met haar is echt een hele goeie avocad Zij heeft mij heel goed geholpen direct de zaken heel goed aangepakt en binnen Hoeveel tellen bij wijze van heb ik een telefoontje gekregen van haar en tot de dag vandaag heeft ze dat in elkaar gekregen om toch een afspraak te maken voor mij 1 mei en dan ben ik haar echt dankbaar echt een dikke 10

Vivian Klaassen is en topper

Inmidden een verveelende, binationaal toestand met het UWV krijg ik heel snel, professioneel en gedeeltelijk via whatsapp hulp van Vivian Klaassen. Speciaal het onmiddelijk met elkaar via whatsapp kunnen communiceeren en dingen kunnen regelen is een heel bijzondere service op een heel hoog en effectief niveau. Mijn dikke dank aan Vivian Klaassen, het bizaar onderwerp met het UWV is geregelt.

Top top top!

Mijn ervaring met mw. Klaassen is erg goed. Zij is erg deskundig, geeft goed advies en heeft alles netjes met mij gecommuniceerd en dingen op voorhand toegestuurd zodat ik dit kon doorlezen. Ik ben zeer tevreden over haar manier van aanpak en betrokkenheid. Mijn dank is enorm!

Zeer veel ervaring competent

In diverse procedures heb ik zijn betrokkenheid en deskundigheid als zeer prettig ervaren. ik werd altijd duidelijk en informatief geïnformeerd.

• Geholpen door: Ben Beelaard

Oplossing is gevonden en ik word uitstekend geholpen!

Werken met vergunning van de ministerie van buitenlandse zaken is het blijkbaar een sort “ grijze zone”. Ondanks de help van mijn advocaat krijg ik wel te horen hoe kunnen we dat oplossen. Ik ben heel dankbaar en ontzettend blij met resultaat !

Fantastisch werk geleverd!

Mvr. Klaassen heeft een uitmuntende werk gepresenteerd en gedaan wat ze moest doen! Zeker een aanrader mocht men in de knop zitten met betaalde zaken!

Overtrof alle verwachtingen

Het UWV had er bij mij een potje van gemaakt, alles wat mis kon gaan, ging mis. Geen inkomsten meer, daarna verkeerde betalingen, uit het niets zou Ik ineens fondsen hebben benadeeld. Tegelijkertijd werd ik door het UWV van het kastje naar de muur gestuurd, mijn bezwaarschrift zou ineens zogenaamd niet ontvangen zijn.. Gelukkig heeft Vivian mij hierin bijgestaan en heeft zij alles kunnen oplossen. Vivian is duidelijk een specialist op het gebied van het UWV. Zeer fijn persoon om door bijgestaan te worden. Vivian begreep mijn situatie, is erg betrokken en ik zou haar iedereen aanraden die een probleem met het UWV heeft.

• Geholpen door: Vivian Klaassen

Hartstikke fijn en vertrouwd gesprek en hulp

Snel contact en hulp. Heel fijn telefonisch gesprek wat mij al meer gerust stelde voor de zitting. En met de uitkomst ben ik meer dan tevreden. Zou er nog een zitting komen zou ik weer bij beelaard mijn hulp aanvragen.

Heel erg blij!

Een zeer tevreden klant en blij met de website bezwaarmakenuwv.nl. Mevrouw. V. Klaassen heeft voor mij bemiddeld in mijn uwv bezwaar, super blij dat mevrouw klaassen voor mij contact heeft opgenomen over mijn zaak. Alles snel geregeld en leuk contact met mevrouw. Ik zou mevrouw Klaassen zeker aanbevelen om uw zaak tegen uwv te behartigen. N. Van Kersbergen

Geweldige advocaat

Advocaat V. Klaassen, is een super advocaat die weet wat ze doet en het tot een positief einde weet te brengen. Voor haar een dikke 10 en ik raad haar aan wie dan ook een advocaat nodig heeft, aan.

hele maak perfect

ze heeft netjes haar werk gedaan en heeft gezorgd voor een eerlijk proces

• Geholpen door: Vivian Klaassen

Goed opgelet op de feiten en bijgestaan tijdens mijn proces.

• Geholpen door: Vivian Klaassen

"Het hele kantoor heeft zitten slapen"

Doordat ze bij Beelaard Breetveld, zoals de heer Breeveld stelt: “Het hele kantoor heeft zitten slapen” De alibi vertrouwensbreuk gebruikt, doorat Beelaard Breetveld Advocaten `inbreuk heeft gemaakt op de artikelen 17 en 18 van de Grondwet en de Deken van de Orde van Advocaten inbreuk maakt op artikel 13 van de Advocatenwet`, hierdoor wordt opdrachtgever achtergesteld en dient opdrachtgever met `de opgelopen averij` een andere advocaat te gaan zoeken, `dit is niet rechtvaardig`. Als Beelaard Breetveld Advocaten als opdrachtnemer, verzuimd, alsmede zijn opdrachten niet wenst uit te voeren, dient opdrachtgever schadeloos te worden gesteld, op grond dat: `opdrachten worden aangenomen, maar deze niet uit te voeren`, kan opdrachtgever niet aangerekend worden. Opdrachtgever doet een beroep op het e-mailbericht 07-10-2022 tijd 11:25 uur, waarin mr. Edwin Breetveld `het verzuim` erkend, en stelt: “U heeft helemaal gelijk. Wij zullen op de volgende roldatum er alles aan doen om alsnog een antwoord in incidenteel appel te mogen nemen. Als slot op de deur vraag ik ook om een mondelinge behandeling of pleidooi zodat uw stellingen/verweren alsnog naar voren gebracht kunnen worden”. Zoals de mr. Edwin Breetveld stelde: “U kunt met mr. Patrick van der Veld, samen goed door een deur”, klopt helemaal, daarom verzoekt opdrachtgever samen met mr. Patrick van de Veld de lopende procedures te mogen afwikkelen? Patrick kent de dossiers, alsook de weg naar het Europese Hof van Justitie. Opdrachtgever heeft geen rancunes, doch primair belang bij een constructieve aanpak, alsdan komt het opdrachtgever redelijk en billijk voor, dat de verzuimen worden hersteld. Beelaard Breeveld Advocaten heeft gekozen om `eigenbelang te laten prevaleren` voor het belang van opdrachtgever, hetgeen in strijd is met de gedragsregels van Europese Advocaten (CCBE)

• Geholpen door: Edwin Breetveld

Komt zeer deskundig over en heeft mij weten gerust te stellen.

Zie vorige zin

• Geholpen door: Michael Berkel

Vriendelijk en erg inlevend vermogen

Ik voelde me erg gehoord. Ik heb een duidelijke uitleg gekregen over hoe alles zou gaan verlopen. En ik ben duidelijk op de hoogte gehouden van alle ontwikkelingen.

• Geholpen door: Marit Odink

Mijn ervaring met de heer Michael berkel is zeer goed. Hij is ervaren en weet waar hij over praat .en werkt geduldig. En vriendelijke

• Geholpen door: Michael Berkel

Dit was de eerste keer dat ik een advercaat nodig had. Dus ik wist ook niet echt wat ik kon verwachten. Maar meneer Breetveld legt alles goed uit. En staat je echt bij omdat ie echt van zijn werk houd. En ik hoop dat ik in de toekomst geen advercaat nodig heb. Maar als ik er 1 nodig heb, zou ik gelijk voor deze advercaat kiezen. Mvg S.Philipsen

• Geholpen door: Edwin Breetveld

Prima kantoor , Prettige mensen

Na 1ste intake gesprek wat prettig verliep de nodige stukken opgestuurd , goed doorgesproken en de zaak gewone

• Geholpen door: Vivian Klaassen

Duidelijk en altijd direct contact via mail of telefoon zowel de advocaat als de secretaresse hebben verstand van zaken en er is een goede duidelijke communicatie Zou dit kantoor zeer zeker aanbevelen

Over Beelaard Breetveld Advocaten

Beelaard Breetveld Advocaten verleent specialistische hulp op het gebied van arbeidsrecht, huurrecht, personen- en familierecht, sociaal zekerheidsrecht, strafrecht en verbintenissenrecht aan particulieren (ook op toevoegingsbasis) en ondernemers. Beelaard Breetveld Advocaten is een maatschap die zich kenmerkt door een informele sfeer met korte communicatielijnen, zowel naar de cliënt als tussen de advocaten onderling. Uiteraard staat het belang van de cliënt voorop, waarbij de cliënt snel en in heldere bewoordingen wordt geïnformeerd over zijn rechtspositie. Zonodig wordt spoedig met een procedure begonnen. De advocaten van Beelaard Breetveld hebben in het rechtsgebiedenregister van de Nederlandse orde van advocaten de volgende hoofd- en subrechtsgebieden geregistreerd: – strafrecht en de subrechtsgebieden: jeugdstrafrecht en slachtofferzaken; – arbeidsrecht; – sociaal zekerheidsrecht en de subrechtsgebieden: sociale voorzieningen, volksverzekeringen, werknemersverzekeringen; – burgerlijk procesrecht; – huurrecht; – insolventierecht; – personen- en familierecht.

Over Advocaatscore.nl