Top Trendy afgewerkt!

Alles volgens afspraak en Top afgewerkt. Prima prijs materiaal combinatie en alles netjes op geruimd. (ook mooi)

Mijn dak ziet er weer top uit!

Vlotte afhandeling! Houdt zich aan afspraken! Vakkundig werk geleverd!

Keurig afgewerkt nieuw dak.

Goede communicatie. Nieuw dak was snel geregeld.

Vlot en zorgvuldig

Trendydak is goed bereikbaar, reageert vlot en werk is zorgvuldig uitgevoerd. Kijkt ook verder dan opdracht, waar eventuele problemen zijn en lost dit meteen op. Laat goed zien met foto's hoe het er voor en de werkzaamheden uitziet.

Snel en heel net werk geleverd!!

Snelle offerte en uitstekende uitgevoerde werkzaamheden. Alles in overleg.

Helemaal prima

Trendy dak komt afspraken goed na. Vriendelijk man. Werkt netjes. Prima werk voor nette prijs.

Professioneel en vakwerk

Door de storm van februari kwam Trendydak op ons netvlies. Theo (de eigenaar) is van aanpakken als de nood erom vraagt want onze dakpannen lagen er af en hij was er binnen 24 uur ondanks de enorme drukte om ons dak weer waterdicht te krijgen met prima oplossingen. Bovendien zag hij dat het garage dak na 25 jaar wel een nieuwe dak dekking kon gebruiken; we kregen een no nonsense offerte en inmiddels ligt het dak er weer prima bij. Theo zorgt ook dat afvoer en dek lijsten worden vervangen. Kortom Theo is niet de snelle "Harry" die je nu vaak tegenkomt maar hij neemt de tijd en zeker de kwaliteit. Prijs en wat je krijgt is zeker in balans....een aanrader!

Keurig gewerkt. Snelle afwikkeling.

Prettig persoon. Alles in overleg.

Snel en komt afspraak na

Prettig bedrijf. Reageert snel en is prettig kwa communicatie. Prijs kwaliteit verhouding is top.

Topbedrijf!

Vorig jaar zomer het dak onze dakkapel laten vernieuwen door dit bedrijf. Prima, schappelijke prijs en kwalitatief goed werk geleverd.Afgelopen week is er door de storm een onderdeel, vanaf de nok naar beneden gekomen. Even de jongens van Trendy dak gebeld en wat schetst mijn verbazing… nog dezelfde dag zijn ze langs gekomen en hebben onder het mom van goede service, even de schade voor ons hersteld! Ik kan iedereen dit bedrijf van harte aanbevelen.

Snel en correct

Schade aan ons dak ontstaan tijdens de laatste storm geïnventariseerd en snel en vakkundig door Trendy Dak hersteld.

Prima service en kwaliteit geleverd

Zo doorgaan en absoluut een referentie bij deze. Kennis van zaken en no nonsens, komt afspraken na!

Goed advies betaalbaar en komt afspreken na

Een duidelijk advies en doet geen dingen die niet noodzakelijk zijn. Trendydak kiest voor heldere en transparante service. Maakt geen belofte die hij niet na kan komen. Ik raad Trendydak zeer zeker aan. Theo is erg vriendelijk en zeer behulpzaam

Mooi en netjes werk

Ervaren dakdekker die erg netjes werkt, blij met het "strakke"dak.

Een zeer kundige vakman.

Theo is een heel bekwame vakman. Komt z’n afspraken na en heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding.. Er is geen enkele reden om voor een ander te kiezen! Ga zo door en succes verder! Peter hazenberg

goed werk voor een prima prijs

- snelle reactie en offerte - goede communicatie - komt afspraken na - werkt netjes en snel - alles naar tevredenheid

Duidelijke afspraken en werken erg netjes

Trendydak kijkt naar wat nodig is en probeert je niet extra werkzaamheden aan te smeren.

dank voor de review en suc 777 met het dak is nu ready voor zonnepanelen

Uitstekend werk verricht

Uitstekend werk verricht en na een advies voor vervanging nokpannen, ook hier goed werk verrricht

Snel ter plaatsen met advies en daad

Snelle reactie en goede communicatie

betrouwbare dakdekker

Goede betrouwbare dakdekker . weet waar die over praat en legt goed uit wat wel en niet mogelijk is . dankzij hem hebben wij weer een mooie dakkapel die water dicht is . zeker aan te bevelen.

Goed en snel geholpen.

Zoalsik al schreef goed en snel geholpen.

Snel, netjes en afspraak is afspraak

Zeker aan te raden, werkt netjes en snel voor een goede prijs !

graag gedaan Andre dat je nu kan genieten van een duurzaam dak met zonnepanelen en warmte pomp in je huis ready voor de toekomst

Goede ervaring mee, aardig gast, top werk.

dak je menno

Goed werk, mooi afgewerkt.

Ik beveel jullie aan als het mensen vragen om goed dakwerk!

Dank je wel voor de review Gr theo Trendydak