Prima prijs kwaliteit verhouding.

Hij werkt netjes en levert prima kwaliteit. Daarnaast berekend hij een prima prijs en denkt graag met iedereen mee. Top!

Vakwerk geleverd

Theo is een prettige persoonlijkheid die vakwerk levert met een scherpe prijs-kwaliteitsverhouding

Dankjewel as je kan er nu weer jaren tegenaan met een goed dak

Prettige ervaring, netjes werk geleverd!

Prettig contact gehad en werk volgens afspraak afgehandeld.

Dank je wel Rob en jij veel plezier van een mooi wit bitumen dak

Zeer snel en netjes gewerkt.

Snel en netjes gewerkt. Snelle en prettige communicatie Levert deskundig en netjes werk.

dank je johan ja het was ff een klus maar met goed resultaat

top bedrijfje!

Bij een lekkage gebeld voor reparatie. Direct verholpen en offerte gemaakt voor vernieuwen van plat dak op garage. Prima uitgevoerd! Vakmanschap!

Dank je wel Rob voor de mooie review En veel plezier van een mooi dak

Snelle en prettige communicatie en levert deskundig en netjes werk.

Dank je wel Bas .je kan er weer tegenaan met een mooi goed dak

Vakman op en top

Gezellig, sociaal en kennis van zijn vak

dank je wel casper

Goed vakwerk geleverd, tegen een goede prijs!

Goed vakwerk geleverd, tegen een goede prijs!

Betrouwbaar in afspraken

Flexibel, betrouwbaar in afspraken en goede prijs kwaliteit verhouding

Theo is een eenmansleger. Alles wat werd afgesproken, gebeurde op een zeer hoog kwaliteitsniveau.

Dank. Je wel je kunt nu gerust je zonnepanelen leggen

Top bedrijf, snelle duidelijke communicatie, goed werk afgeleverd!

Top bedrijf, snelle duidelijke communicatie, goed werk afgeleverd!

dank je Michael je hebt weer en mooie dakrand zo

Goed werk, en duidelijke communicatie.

Theo bedankt. Garagedak ligt er weer netjes bij. Goed werk geleverd in een korte tijd voor een eerlijke prijs. Een aanrader.

dank je remon en jij weer en mooi strak dak

Uitstekend werk en snel geregeld.

Theo nam heel snel contact op nadat we een offerte hadden aangevraagd. De prijs vonden we heel reëel en de werkzaamheden kon ook nog eens snel worden uitgevoerd.

Dank je voor de mooie review

werkzaamheden worden netjes uitgevoerd volgens de afspraak

Goede communicatie

dank je john

Theo heeft ons geweldig goed geholpen.

Het vernieuwde dak + afvoer hebben met het noodweer van dit weekend al direct hun diensten kunnen bewijzen. Je zult wel begrijpen hoe blij we waren, alles precies op tijd en keurig afgewerkt. Theo heeft ons geweldig goed geholpen.

Ons dak ziet er weer netjes uit. Alles is volgens plan verlopen.

Kwalitatief zeer goed werk geleverd.

Theo Smits heeft mijn platte dak uitstekend gerepareerd en voorzien van een nieuwe laag bitumen. Ik ben uitermate tevreden met het resultaat. Hij werkt snel en nauwkeurig.

Top werk

Theo heeft onze garage en kapsalon en een deel van de keuken opnieuw voorzien van bitumen dakbedeking, nieuwe trim en afvoeren geplaatst en twee dakkoepels geplaatst. Mooi werk geleverd en een goede prijs/kwaliteitsverhouding. De offerte was snel gemaakten hij kun het werk een week later al uitvoeren. Zelf het oude dak gesloopt en afgevoerd. Top werk geleverd en snel en vakkundig gewerkt. Theo is een fijne man om mee te werken, problemen worden vakkundig opgelost.

Snel en vakkundig

Theo heeft onze nieuwe uitbouw voorzien van isolatie en dakbedekking. Ziet er top uit! Onze ervaring is: - goede en snelle communicatie - meedenkend in onze wensen voor een sedumdak - goede prijs/kwaliteit - snelle levering en uitvoering - heeft kennis van zaken Wat ons betreft een aanrader!

Snelle goede service.

Kwamen nadat ik belde dezelfde dag nog om mijn dak te bekijken. Kort daarna in één dag de dakbedekking van mijn uitbouw en de dakkapel vervangen. Keurig werk opgeleverd !

Erg tevreden!

Goede communicatie en netjes werkt afgeleverd. Erg tevreden!

Bijzondere prettige ervaring met Theo

Onze dak reparatie is snel en goed uitgevoerd. Het is heel prettig communiceren met Theo.

Uitstekend werk geleverd

Plezierig in de omgang en was niet te beroerd om ook even naar ons dakkapel te kijken. Als er weer wat is kloppen we weer bij hem aan.

Prima werk geleverd!

Snel offerte gekregen tegen scherpe prijs. Na opdracht hoefden we slechts een maand te wachten voordat met werkzaamheden werden gestart. Wordt netjes en vakkundig gewerkt.

Super fijne en bekwame man

Denkt fijn mee, levert net werk af