zeer tevreden

goed advies gekregen betreffende mijn beperkingen qua in en utstappen. Zeer betrouwbare auto geleverd. Gezellig team .

Hele goede service !

Ik kom hier al jaren en wordt altijd goed geholpen, heel fijn dat jullie meedenken met de situatie van de klant.

ze staan altijd klaar voor me.

Het personeel is heel vriendelijk, monteur zakenkundig en denkt mee

Correct en goed qua service

Goede service!

vakkundig, vriendelijk en vlgs afspraak.

Naast de afgesproken werkzaamheden wordt belangeloos een algemene indruk van je voertuig gegeven en mogelijke latere reparatie en/of onderhouds-informatie . Vanuit kosten en veiligheid belangrijk!

Zeer klantvriendelijk bedrijf

Zeer klantvriendelijk bedrijf. Onderhoud is ook altijd goed geregeld. Tevreden klant.

Klantvriendelijk en service: Top!

Gisteren heb ik mijn Mazda 6 ingeruild voor een Hyundai ix35. Klantvriendelijk, service en maatwerk staan hoog in het vaandel van dit bedrijf. Echt een aanrader voor een ieder die op zoek is naar een occasion.

behulpzaam en verstand van zaken

De medewerkers staan altijd voor me klaar. Ook mijn hond is er zeer welkom. De jonge monteur is vriendelijk en hij weet waar hij het over heeft.

Uitstekende service en erg vriendelijk team !

Altijd goede service en eerlijk advies. Mij wordt zelfs aangeboden om mij mét hond even naar huis te brengen, als de auto moet blijven !

Onderhoud bij Nordic auto gaat altijd vlekkeloos.

Onderhoud bij Nordic auto gaat altijd vlekkeloos. Flexibel, vriendelijk en gezelligheid gepaard met goed vakmanschap.

Erg meedenkend en klantvriendelijk

Erg fijn geholpen en mijn auto was snel klaar. Contact verliep ontzettend soepel!

Gewoon goede service

Kom al heel lang bij deze garage heb er in al die jaren 4 x volvo's gekocht en nooit geen problemen met deze auto's gehad en de service was altijd goed, terwijl ik niet om de hoek woon waar deze garage is.

Vakkundig en vriendelijk

Heel goed geholpen door garage nordic

Vakmensen die altijd behulpzaam zijn

Onderhoud plegen aan een auto kan iedere garage. Meedenken bij reparaties, altijd klaar staan en daarbij oprecht adviseren maakt het verschil.

Prima service!

Auto is prima gerepareerd. Er klantvriendelijk

Prima service!

Auto is prima gerepareerd. Er klantvriendelijk

Zie boven.

V akkundig, vriendelijk, service.

vakkundig,vriendelijk,service.

vakkundig,vriendelijk,service.

Zie boven.

Een super fijn bedrijf. Altijd behulpzaam en komen afspraken goed na. Een echte aanrader.

Zeer prettig en kundig bedrijf

Al vele jaren klant en altijd fijn geholpen. Kundige mensen, duidelijke uitleg. Warm gevoel.

Deskundige service om de hoek!

Zeer tevreden over de vriendelijke en deskundige service. Voel me zeer welkom als ik 'even' achterom kom gereden met een kleine vraag over bijvoorbeeld bandenspanning, een kapotte lamp of een lampje dat brandt op het dashboard. Geen vraag of verzoek is teveel, er is altijd iemand die je te woord kan staan en hulp biedt.

Sint Hubertuslaan 1 5694 AR Breugel