Een goed verzorgde en informatieve cursus

Deze cursus is een echte aanrader als je moeite hebt met theorie leren. Alles wat in mijn theorie examen werd gevraagd, kwam aan bod in deze cursus. De docent legt alles duidelijk uit en neemt de tijd voor de leerlingen. In 1x geslaagd!

Hi Lucas, Super bedankt voor jouw review, dat waarderen wij! Het is fijn om te lezen dat ons werk wordt gewaardeerd en dat het de juiste resultaten heeft opgeleverd. Nogmaals: succes met je rijlessen, hopelijk heb je snel je rijbewijs op zak! Groetjes, Team TheorieHalen.nl

Topp

heb super veel hulp gekregen ze hebben me super goed geholpen en heb hem gehaald

Hallo Jokke, Fijn om te lezen dat jouw theoriecursus en -examen goed is verlopen. Wij wensen je heel veel succes bij je praktijkgedeelte, deze is reeds door ons ingepland. Groetjes en tot snel! Team TheorieHalen.nl

helemaal top

Alles goed geregeld en een hele fijne contact persoon .

Hi Isa, Dankjewel voor je review, dat waarderen wij. Groetjes, Team TheorieHalen.nl

Geslaagd, ik ben super blij!

Geslaagd, ik ben super blij!

Hi Farah, Dankjewel voor je review! Groetjes, Team TheorieHalen.nl

heel klant vriendelijk en in 1x geslaagd

Hey Dylano, Thanks voor je moeite! En succes met je dagcursus praktijk + praktijkexamen. Groetjes, Team TheorieHalen.nl

Zeer prettig!

Helaas wel een aantal keer over het theorie halen gedaan, maar steeds positief benaderd door Anne en telkens snel nieuwe inplanning bij het cbr gehad. Bedankt!

Hey Sebas, Ook jij super bedankt voor jouw review! Wij zijn super blij voor jou dat jij bent geslaagd voor jouw theorie. Je mag trots zijn op jezelf. Een paar keer gezakt op enkele foutjes, dat was flink balen. Gelukkig kan jij nu verder met je praktijkgedeelte. Groetjes, Team TheorieHalen.nl

Super communicatie en super cursus die ik heb gekregen!

Mijn ervaring bij theorie halen. Nl was super goed de communicatie was snel en fijn! Ik ben geslaagd voor mijn theorie en ze gaan mij nu ook helpen voor mijn praktijk, super blij mee en zeker aan te raden niks op aan te merken! Ook super lieve mensen!

Hi lieve Indy, Hartelijk dank voor jouw review. Het is fijn dat wij zo snel jouw theorie hebben kunnen inplannen. En dat jij hem ook zo snel hebt behaald! Er wordt veel persoonlijke aandacht gegeven aan de leerlingen, dus het is fijn om te lezen dat jij dit ook zo ervaart. Wij wensen jou alvast veel rij-plezier toe! Groetjes, Team TheorieHalen.nl

Snel en persoonlijk

Ik heb snel mijn theorie cursus kunnen in plannen en heb de cursus met een kleine klas gedaan, zo had ik echte en persoonlijke uitleg als er wat fout was.

Dag Dione, Nogmaals van harte gefeliciteerd! En super bedankt voor jouw mooie woorden. Je hebt het heel goed gedaan! Super snel ingepland, behaald en nu op voor je praktijk! Mocht je nog vragen hebben over je theorie- of praktijkgedeelte, let us know! Groetjes, Anne Team TheorieHalen.nl

Super behulpzaam en snelle reactie ook op tijden dat je hem niet verwacht!

Goede kennis van zaken Behulpzaam en meedenkend Snel

Hi Bram, Ook thanks to you! Wij wensen jou veel rijplezier toe. Groetjes, Team TheorieHalen.nl

Een fijne ervaring was het en de cursus heel duidelijk.

Goede fijne uitleg

Dag Kati, Dankjewel voor jouw review! Veel succes met jouw praktijkrijlessen. Groetjes, Team TheorieHalen.nl

Goed makkelijk en duidelijk

Het was een goede cursus waar je eigenlijk alles krijgt wat je op het praktijk examen ook krijgt je leert alles over de theorie en het word op een vriendelijke manier overgebracht ook krijg je eten en drinken erbij en worden de vragen nog goed behandeld en word er dus ook gekeken of je het begrijpt en snapt

Hi Giorgio, Super bedankt nog voor jouw review! Je hebt het heel erg goed gedaan. Wij wensen jou super veel succes verder met jouw praktijkgedeelte. Groetjes, Team TheorieHalen.nl

Betrokken en goed helpend richting je examen.

Ik ben zeer tevreden. Werd goed begeleid naar het examen toe, genoeg informatie en ze waren goed bereikbaar. Ze zijn bereid al je vragen te beantwoorden en nemen daar ook de tijd voor, ook als er een probleem zou zijn, zorgen zij er voor dat het wordt opgelost met jou. Echt een aanrader om via TheorieHalen.nl je examen binnen te halen!

Hi Amy, Onwijs bedankt voor jouw eerlijke, positieve woorden over TheorieHalen.nl Wij doen echt iedere dag, heel erg ons best voor onze leerlingen. Het is fijn om te lezen dat onze inzet niet voor niets is! Groetjes, Anne Team TheorieHalen.nl

Super duidelijk en veel informatie gekregen tijdens de cursus

Ik was voorafgaand aan deze cursus een paar keer gezakt voor mijn auto theorie examen, maar na deze cursus werd alles duidelijker en haalde ik mijn theorie examen zonder moeilijkheden.

Dag Marlene, Hartelijk dank voor jouw review! Wij wensen jou veel succes toe bij jouw praktijkgedeelte! Groetjes, Team TheorieHalen.nl

Super begeleiding

Super begeleiding denken goed mee met zoeken naar datums geven goede cursus

Hi Janco, Ook jij super bedankt voor jouw review. Wij vinden het echt enorm fijn dat je nu je theorie hebt behaald en verder kunt gaan met je prakijkgedeelte bij een van onze BOVAG-partners. Team TheorieHalen.nl

Je krijgt goeie uitleg over hoe het theorie van de auto in elkaar zit

Top service en top uitleg

Ik werd direct goed behandeld door Nikita, die heeft alles voor me geregeld, zelfs een keer moeten verschuiven voor me, alles zonder gezeur. De dagcurcus is echt nodig om te slagen voor je theorie-examen, want heb m namelijk in 1x dankzij theoriehalen.nl. In je dagcurcus komt alles aanbod, soms zelfs vragen die letterlijk in je theorie-examen komen!

Hi Mohammed, Super bedankt voor het plaatsen van jouw toffe review. Wij wensen jou super veel succes bij je praktijkgedeelte! TheorieHalen.nl had ook dit voor jou kunnen regelen, maar gelukkig was jij al voorzien. Team TheorieHalen.nl

Top service!!

Anne heeft er voor gezorgd dat onze zoon op korte termijn zijn theorie examen motor kon halen, nadat hij een paar keer het niet had gehaald. Ze heeft ons perfect geholpen en alles zeer duidelijk uitgelegd. De cursus was top geregeld, toevallig was hij de enige, heeft dus 4 uur privé les gehad. Wij raden iedereen Theoriehalen.nl aan.

Dag Karin en Wouter, Onwijs bedankt voor deze mooie, eerlijke review. Wij zijn echt oprecht heel blij voor Wouter dat hij, na meerdere keren zakken, nu direct bij TheorieHalen.nl is geslaagd. Zoals jullie weten, is het praktijkgedeelte ook altijd mogelijk via ons! Gelukkig waren jullie al voorzien. Wij wensen Wouter super veel succes verder & alvast heel veel rij-plezier toegewenst. Groetjes, Anne Team TheorieHalen.nl

Snelle service en super klant vriendelijk

Snel met inplannen en altijd super klant vriendelijk

Hi Jasper, Thanks voor jouw kort, maar krachtige review! Top! Groetjes, Anne Team TheorieHalen.nl

Top!!!!!!

Ik heb 3x over mijn theorie gedaan en dankzij theorie-examen.nl kon ik in 1 week 3 keer een examen maken! Echt top service, heel lief en mee denkend. Ben heel blij dat ik voor theoriehalen heb gekozen !!!!

Hi Fay, Enorm bedankt voor jouw review! Wij zijn erg blij voor jou dat jij je theorie hebt behaald en nu lekker verder kan met de laatste loodjes. Super veel succes Fay! Groetjes, Team TheorieHalen.nl

Super fijn Anne.

Anne was ons contact persoon zo snel reactie en hulp. overal over meedenken en mooie woorden als mijn zoon het even niet aankon.echt top zeker aanrader en Anne nogmaals bedankt wat een service .top

Dag lieve Ilona, Nogmaals, super bedankt voor jullie mooie review. Het is erg fijn om te lezen dat ons werk gewaardeerd wordt. Mochten wij in de toekomst nog iets voor jullie kunnen doen, dan horen wij dat graag! Groetjes, Nikita Team TheorieHalen.nl

Leerzaam en effectief

Ik heb heel veel geleerd in de curses eigenlijk alles wat je moet weten voor het examen zit er in. Ik ben zelf wel gezakt op een fout maar ik heb dyslexie dus had wat beter moeten lezen. Voor de rest ik weet nu nog steeds alles en heb er vol vertrouwen in dat ik de volgende keer slaag.

Hi Mila, Super bedankt voor jouw review! Helaas niet in een keer geslaagd bij TheorieHalen.nl, maar je weet waar je aan moet werken! Wij zijn er ook van overtuigd dat jij het de volgende keer wel gaat halen. Veel succes Mila! Groetjes, Anne Team TheorieHalen.nl

Uitstekende cursus

Mijn zoon heeft de dagcursus gevolgd voor de theorie voor zijn scooter. Goede begeleiding, duidelijke uitleg en goed verzorgd. Speciaal compliment voor Anne, zij heeft alles supergoed geregeld!

Dag Nancy, Hartelijk dank voor het plaatsen van jullie review; dat waarderen wij enorm! Wij zijn erg blij dat de theorie is behaald en jullie nu verder kunnen met het praktijkgedeelte. Alvast veel rij-plezier toegewenst! Groetjes, Team TheorieHalen.nl

Over TheorieHalen.nl

TheorieHalen.nl verloot iedere maand een cashback (50%) aan één oud-leerling. Dus wie weet win jij de helft van jouw betaling terug!